Modulio komunikacijos kursas - pavasario semestras
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Florence, Italija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
4 months
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 8 100 *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
05 Feb 2025
* Dalyvio mokestis 2.000 € Kurso mokestis 6.100 €
Įvadas
Šis kursas vyksta anglų kalba.
Tvarkaraštis: Visos valandos vyksta nuo pirmadienio iki penktadienio.
Tikslas: studentai, besimokantys antraisiais universiteto komunikacijos, rinkodaros ar mados stiliaus studijų universitetuose, ir profesionalai, dirbantys vienoje iš šių sričių, siekiantys įgyti karjeros galimybių ir papildomų įgūdžių bei žinių konkrečioje srityje.
Metodologija ir struktūra: Šis mokymo kelias teorines pamokas keičia pakaitomis su praktiniais seminarais ir susitikimais su pirmaujančių sektoriaus įmonių atstovais ir tarptautiniais dizaineriais. Kurso tikslas - išmokyti projektavimo metodo principus ir teisingą jų taikymą, analitinio ir kritinio mąstymo ugdymą, gebėjimą dirbti savarankiškai ir kaip komandos dalį, efektyvaus bendravimo naudojimą ir gebėjimą duoti ir gauti konstruktyvų atsiliepimą.
Kultūriniu požiūriu kursas nagrinėja ne tik pagrindinių Vakarų mados stilių istorinę ir kritinę analizę nuo jos atsiradimo iki šių dienų, bet ir mados fotografiją, kaip svarbių meninių, kultūrinių ir socialinių pokyčių, kurie turi vyko laikui bėgant.
Vaizdinės kalbos srityje didelę reikšmę teikia skaitmeninis vaizdų apdorojimas, naudojant labai technologines priemones. Jūs padidinsite savo galimybes naudotis pagrindinėmis vaizdo apdorojimo, transformavimo, redagavimo ir retušavimo programomis.
Medžiagų tyrimas pagrįstas veiksnių, prisidedančių prie mados kolekcijos kūrimo ir realizavimo, analize: pradedant audinių gamyba ir baigiant drabužių elemento kompozicija, išanalizuojant visas detales.
Komunikacijos švietimas orientuojasi į teisingus mados komunikacijos strategijos kūrimo metodus ir kriterijus (nuo reklaminės žinutės iki didžiojo renginio). Semiotikos ty ženklų ir jų identifikavimo, prasmės ir klasifikavimo tyrimas yra ypač svarbus simbolių naudojimui reklamoje, renginiuose ir bet kokio tipo komunikacijai.
Įgysite pasiruošimo planuodami ir komunikuodami mados renginius, pradedant nuo reikšmingų atvejų istorijos tyrimo, taip pat išmoksite efektyviausius metodus, kaip valdyti projektą, klientą ar įvykį skaitmeninėmis priemonėmis, kad padidintumėte integruotas strategijas. bendravimas.