Magistrantūros rinkodaros vadybos pažymėjimas
Fanshawe College
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
London, Kanada
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis, Stovykloje
Trukmė
1 metai
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
CAD 3 603 *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* 2 045,92 USD / terminas: visas mokestis Kanados studentams. 8011,65 USD / kadencija: visas mokestis tarptautiniams studentams už kadenciją. Vis dar nustatomos faktinės 2020/21 m. Išlaidos
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Užtikrinkite, kad jūsų potencialas atitiktų jūsų valdymo svajones
Šis vienerių metų pažymėjimas yra skirtas universitetų ir kolegijų absolventams, siekiantiems karjeros rinkodaros valdymo srityje.
Siūlomas skaitmeninės rinkodaros kursų derinys suteiks jums konkurencinį pranašumą šiandienos darbo rinkoje. „Fanshawe“ yra vienintelė kolegija, bendradarbiaujanti su „Google“, paieškos sistemų rinkodaros profesionalų organizacija ir „WordTracker“, kuri suteikia jums unikalias galimybes tobulinti paieškos sistemų rinkodaros įgūdžius ir vykdyti tikras paieškos sistemų rinkodaros kampanijas internete.
Baigsi su aukščiausiais analitiniais, sprendimų priėmimo ir komunikacijos įgūdžiais ir būsi pasirengęs sėkmingai karjerai pardavimų, rinkodaros tyrimų, reklamos ir reklamos, renginių planavimo, tiesioginės rinkodaros, skaitmeninės rinkodaros, rinkodaros analizės, reklamos vadybos, prekės ženklo valdymo srityse. , viešųjų ryšių ir (arba) žiniasklaidos pardavimų.
Apie rinkodaros vadybos programą
Programoje gilinsitės į rinkodaros vaidmenį skatinant verslo vertę, naudodamiesi tiek internetinėmis, tiek asmeninėmis strategijomis, kurių išmoksite susidūrę su realaus gyvenimo verslo problemomis. Jums bus patarta valdyti, kurti ir pagrįsti rinkodaros strategijas bei pristatyti savo kūrybines idėjas savo bendraamžiams ir tikriems verslo klientams. Galima įsigyti 100% internetu arba tradiciniu klasės formatu su rugsėjo ir sausio mėnesiais.
Jei galvojate apie tai, kaip baigti diplomą, galite įvertinti savo pasirengimą naudodamiesi www.amiready.ca, „Fanshawe“ internetinio parengties rodikliu, matuojančiu, kiek nuotolinis ir (arba) mokymasis turtingose technologijose tinka tu. Mes taip pat turime patogų kontrolinį sąrašą, padėsiantį jums tapti besimokančiu internetu.
Klasės studentai taip pat gali kreiptis dėl galimybės toliau plėtoti savo rinkodaros konsultavimo įgūdžius, pasirinkdami galimybę pakeisti du kursus intensyvios bendruomenės konsultavimo programa, dirbant su realiais verslo klientais.
Kita informacija
Tikimasi, kad studentai, sausio mėnesį pradėję rinkodaros vadybos 1 lygį, pereis į programos 2 lygį vasaros laikotarpiu. Kandidatai, teikiantys paraišką internetinei programos versijai, turėtų pasirinkti „Campus Code LCL“ („LCL - London-Online“). Kandidatai, besikreipiantys į internetinę programos versiją, turėtų užtikrinti, kad jie turėtų reikiamus technologinius pajėgumus programai užbaigti, įskaitant prieigą prie kompiuterio, reikalingą programinę įrangą ir prieigą prie interneto kiekvienam programos kursui. Studentai, lankantys internetinę programos versiją, neprivalės mokėti „CONNECT“ laboratorijos mokesčio. Visiems kitiems studentams nešiojamasis kompiuteris turi būti nupirktas maždaug už 1000 USD. Nešiojamojo kompiuterio kaina yra įtraukta į bendrąsias išlaidas, nurodytas mokesčių plane. 50.00 USD „CONNECT“ laboratorijos mokestis už akademinę kadenciją yra įtrauktas į papildomus programos mokesčius, nurodytus mokesčių plane. Šis mokestis padeda padengti išlaidas, susijusias su mobiliosios kompiuterinės programos CONNECT pristatymu. Studentai neturėtų įsigyti nešiojamojo kompiuterio ar programinės įrangos tol, kol Kolegija nepaskelbia tų mokslo metų rekomenduojamos konfigūracijos, modelių, programinės įrangos pavadinimų ir versijų.
Galima rasti internetinę ne visos darbo dienos versiją.
Mokymosi rezultatai
Absolventas patikimai įrodė sugebėjimą:
- Sukurkite reklamos rinkinį *, skirtą produkto * ar paslaugos rinkodarai pagrįsti nustatytoje tikslinėje rinkoje.
- Kurti kainų strategijas, kuriose būtų atsižvelgiama į suvokiamą vertę, konkurencinį spaudimą ir įmonės tikslus.
- Kurti efektyvaus produktų * ir paslaugų platinimo strategijas.
- Nustatykite naujų produktų * ir paslaugų, atitinkančių kintančius rinkos poreikius, kūrimo strategijas.
- Įvertinkite rinkodaros * veiklos rezultatus naudodamiesi kriterijais, susijusiais su pardavimais biudžete, sąnaudomis ir pelnu.
- Suformuluokite rinkodaros * planą, apimdami rinkodaros tikslus, rinkodaros komplektą *, strategijas, biudžeto svarstymus ir vertinimo kriterijus.
- Komunikuokite rinkodaros informaciją įtikinamai ir tiksliai žodžiu, raštu ir grafiškai *.
- Paruoškite ir pristatykite pardavimo pristatymą.
- Įvertinkite * produkto * ar paslaugos rinkodaros perspektyvumą tarptautinėje rinkoje ar rinkose.
- Atlikite pirminius rinkos sąlygų tyrimus, kad nustatytumėte esamą ir galimą tam tikrų produktų * ir paslaugų veiklos lygį.
- Taikykite žmogiškuosius išteklius ir lyderystės žinias bei įgūdžius, kad pagerintumėte asmenų ir komandų veiklą, kad prisidėtumėte prie sėkmingos įmonės rinkodaros * funkcijos.
- Įdarbinkite rinkodaros * valdymo metodus planuodami, vadovaudami ir kontroliuodami įmonę.
- Kurti asmeninio profesinio tobulėjimo strategijas ir planus, kaip patobulinti lyderystės, vadybos įgūdžius ir rinkodaros * kompetenciją.
- Kurti strategijas, skirtas užmegzti darbinius ryšius su klientais, klientais ir vartotojais *, kurie palaiko ir stiprina jų lojalumą jo / jos organizacijai.
- Taikyti verslo etikos ir įmonių socialinės atsakomybės principus.
- Paruoškite rinkodaros * verslo plano komponentą.
Kursai
1 lygis
Imtis visų šių privalomų kursų:
1 grupė
- MGMT-6065 pasaulinės rinkos strategija
- COMP-5062 tinklalapio dizainas optimizavimui
- „MGMT-6066 CRM A“ valdymo metodas
- MGMT-6067 pardavimas verslui verslui
- MGMT-5074 „Google Analytics“
- COMM-6019 Pažangi profesinė komunikacija
2 grupė
Studentai bus įtraukti į vieną iš šių kursų:
- MKTG-6015 arba INNV-6001
- MKTG-6015 Rinkodara be pelno ir renginių
- INNV-6001 inovacijų programos
3 grupė
- Paimkite MGMT-5057 arba MGMT-6117
- MGMT-5057 paieškos sistemų rinkodara ir „Google Adwords“
- MGMT-6117 paieškos sistemų rinkodaros projektas
Papildomi reikalavimai
Paimkite 1 iš šių grupių:
1 grupė
- MKTG-6016 Marketingo komunikacijos
- MKTG-6018 klientų elgesys
2 grupė
- MGMT-5038 Bendruomenės konsultacijos 1
Papildomi reikalavimai
Paimkite 1 iš šių grupių:
1 grupė
- „MGMT-5050 New Media Marketing“
- MKTG-6017 pirminiai rinkodaros tyrimai
2 grupė
- MGMT-5039 2 bendruomenės konsultacijos
Programos rezidentūra
Studentai turi baigti bent 10 kreditų šioje programoje Fanshawe College kad atitiktų programos rezidencijos reikalavimus ir baigtų šią programą.
„mohamed_hassan“ / „ Pixabay“
Priėmimo sąlygos
- Dvejų ar trejų metų kolegijos diplomas arba laipsnis
(Pastaba: mažiausias „C +“ vidurkis arba kumuliacinė 2,5 GPA)
arba
- Kolegijos vertinama priimtina susijusių darbo patirties ir po vidurinio ugdymo kombinacija *
arba
- Penkerių metų darbo patirtis rinkodaros / verslo srityje, kolegijos nuomone, lygiavertė *
Pastaba:
* Kandidatų gali būti reikalaujama pateikti gyvenimo aprašymą ir motyvacinį laišką, kuriame pateikiama išsami informacija apie darbo patirtį.
Anglų kalbos reikalavimai
Kandidatai, kurių gimtoji kalba nėra anglų, turės įrodyti anglų kalbos mokėjimą vienu iš šių būdų:
- 12 laipsnio „College Stream“ arba „University Stream“ anglų kalbos kreditas iš Ontario vidurinės mokyklos arba lygiavertės, priklausomai nuo programos priėmimo sąlygų
- Anglų kalbos kaip užsienio kalbos testas (TOEFL) testas, turintis ne mažiau kaip 88 balus interneto testui (iBT), kurio testo rezultatai per pastaruosius dvejus metus
- Tarptautinė anglų kalbos testavimo sistema (IELTS) Akademinis testas, kurio bendras balas yra 6,5, bet nė viena iš keturių grupių yra ne mažesnė kaip 6,0.
- Kanados akademinės anglų kalbos (CAEL) testas, kurio bendras balas yra 70, bet ne daugiau kaip 60 balų bet kurioje iš keturių grupių, bandymų rezultatai per pastaruosius dvejus metus
- „Pearson Test of English Academic“ („PTE“), turintis mažiausiai 59 balų, o per pastaruosius dvejus metus - testų rezultatai
- Kembridžo anglų kalbos testas (FCE / CAE / CPE), kurio bendras rezultatas - 176 m. Kembridžo anglų kalbos skalė, be kalbos įgūdžių mažesnis nei 169, bandymų rezultatai per pastaruosius dvejus metus
- Anglų kalbos vertinimas (ELE) Fanshawe College turintis ne mažiau kaip 75% visų testo skyrių, o per pastaruosius dvejus metus - bandymų rezultatai
- Fanshawe College ESL4 / GAP5“ studentai: minimalus 80% lygis ESL4 / GAP5 9 lygmenyje arba 75% ESL4 / GAP5 10 lygmenyje
Rekomenduojamas akademinis pasirengimas
Labai rekomenduojama, kad prieš įeinant į programą studentai mokėtų šias sritis:
- Matematika
- Verslo komunikacijos
- Kompiuterių programos, ypač „Microsoft Word“, „Excel“ ir „PowerPoint“
Išplėstinis stovėjimas
Pareiškėjai gali kreiptis dėl aukštesnės kvalifikacijos, remdamiesi ankstesniais akademiniais pasiekimais kitoje institucijoje ir (arba) išankstinio mokymosi vertinimo ir pripažinimo (PLAR). Išplėstinė padėtis suteikia pareiškėjui teisę tiesiogiai atvykti į antrąjį ar aukštesnį programos lygį.
Pareiškėjo atrankos kriterijai
Jei reikalavimus atitinkančių pareiškėjų skaičius viršija turimas vietas programoje, pareiškėjo atrankos kriterijai bus:
- Pirmenybė nuolatiniams Ontarijo gyventojams.
- Paraiškos gavimas iki vasario 1 d. (Pasibaigus šiai datai, Fanshawe College svarstys pareiškėjus „pirmas atėjai, pirmas gavai“ principu, kol programa nebus pilna).
- Priėmimo reikalavimų pasiekimas.
Karjeros galimybės
Rinkodaros vadybos programos absolventai yra pasirengę rinkodaros karjerai visuose sektoriuose (pvz., Gamybos, mažmeninės prekybos, sveikatos priežiūros, švietimo, ne pelno, vyriausybės) ir keliose srityse (pvz., Pardavimai, mažmeninės prekybos valdymas, reklama, prekės ženklas). vadyba, sporto ir renginių rinkodara, skaitmeninė rinkodara, paieškos sistemų rinkodara, rinkos tyrimai).
Absolventai tinka įvairioms pareigoms, tarp jų - skaitmeninės rinkodaros specialistas, rinkos tyrėjas, ryšių su klientais valdymo (CRM) specialistas, rinkodaros specialistas, rinkodaros analitikas, reklamos specialistas, prekės ženklo vadovas, kategorijų vadovas, paskyros vadovas ir renginių planuotojas.
Priėmimai
Studijų programa
Kursai
1 lygis
Išklausykite visus šiuos privalomus kursus:
- MKTG-6017 ---- Pirminis rinkodaros tyrimas
- COMP-5062 ---- Web dizainas optimizavimui
- MGMT-6066 ---- CRM A valdymo metodas
- MGMT-5074 ---- Google Analytics
- COMM-6019 ---- Išplėstinė profesionali komunikacija
- MKTG-5006 ---- Marketingo valdymas
2 lygis
Išklausykite visus šiuos privalomus kursus:
1 grupė
- MGMT-6067 ---- Pardavimas verslui verslui
- MGMT-6065 ---- Pasaulinės rinkos strategija
- MGMT-5050 ---- Naujosios žiniasklaidos rinkodara
2 grupė
Paimkite MGMT-6191 arba MGMT-6117
- MGMT-6191 ---- PVR ir „Google Ads“.
- MGMT-6117 ---- Paieškos sistemų rinkodaros projektas
Papildomi reikalavimai
Studentai bus registruojami į vieną iš šių grupių:
1 grupė
- INNV-6001 ---- Inovacijų taikymas
- MKTG-6018 ---- Kliento elgsena
2 grupė
- MKTG-6015 ---- Ne pelno ir renginių rinkodara
- MKTG-6018 ---- Kliento elgsena
3 grupė
- MGMT-5092 ---- Darbdavio raundai
Programa „Rezidencija“.
Studentai turi įgyti mažiausiai 10 kreditų šioje programoje Fanshawe College , kad atitiktų programos rezidencijos reikalavimą ir baigtų šią programą
Programos rezultatas
Absolventas patikimai įrodė gebėjimą:
- Suformuluoti rinkodaros planą, kuris atitiktų verslo ar organizacijos poreikius ar tikslus;
- Sukurti integruotą produkto, koncepcijos, prekės ir (arba) paslaugos rinkodaros komunikacijos planą, pagrįstą nustatytu rinkos poreikiu ar tikslu;
- Suformuluoti naujų ir (arba) modifikuotų produktų, koncepcijų, prekių ir paslaugų, atitinkančių besikeičiančius rinkos poreikius, kūrimo strategijas;
- Plėtoti veiksmingo ir efektyvaus produktų, koncepcijų, prekių ir paslaugų, atitinkančių besivystančias rinkas, pateikimo / platinimo strategijas;
- Įvertinti skirtingų rinkodaros strategijų, skirtų produktui, koncepcijai, prekei ir (arba) paslaugai, naudojimo poveikį organizacijos finansams, investicijų grąžai (IG) ir verslo tikslams;
- Įvertinti koncepcijos, produkto, prekės ir (arba) paslaugos gyvybingumą vietinėse, nacionalinėse ar tarptautinėse rinkose;
- Atlikti rinkos tyrimus, siekiant suteikti informacijos, reikalingos rinkodaros sprendimams priimti;
- Įtikinamai ir tiksliai perteikti rinkodaros informaciją žodžiu, raštu, grafine ir interaktyvios žiniasklaidos formatais;
- Suplanuoti, parengti ir pristatyti pardavimo pristatymą ar pristatymą, atitinkantį kliento poreikius;
- Sukurti strategijas su klientais, klientais, vartotojais ir kitais, kad augtų ir išlaikytų santykius;
- Kurti mokymosi ir tobulėjimo strategijas bei planus profesiniam tobulėjimui šioje srityje;
- Taikykite verslumo strategijas, kad nustatytumėte ir reaguotumėte į naujas karjeros galimybes, kurios gali apimti darbo pagal sutartį ir savarankiško darbo iniciatyvas;
- Dalyvauti ir prisidėti prie organizacijos politikos ir praktikos, kai vykdoma organizacijos veikla;
- Verslo sprendimams taikyti verslo etikos ir įmonių socialinės atsakomybės principus;
- Taikyti rinkodaros funkcijų ir veiklos planavimo, organizavimo, vadovavimo ir kontrolės valdymo metodus, atsižvelgiant į organizacijos verslo poreikius.
Galerija
KARJEROS GALIMYBĖS
„Fanshawe“ rinkodaros vadybos programos absolventai gali pasirinkti tęsti savo karjerą daugelyje sektorių (pvz., gamybos, mažmeninės prekybos, sveikatos priežiūros, švietimo, ne pelno, vyriausybės) ir sričių (pvz., pardavimų, mažmeninės prekybos valdymo, reklamos, prekės ženklo valdymo, sporto ir renginių rinkodara, skaitmeninė rinkodara, paieškos sistemų rinkodara, rinkos tyrimai). Absolventai tinka įvairioms pareigoms, įskaitant:
- skaitmeninės rinkodaros specialistas
- rinkos tyrinėtojas
- santykių su klientais valdymo (CRM) specialistas
- marketingo specialistas
- rinkodaros analitikas
- reklamos specialistas
- prekės ženklo vadovas
- kategorijos vadovas
- sąskaitos vadovas
- renginių planuotojas
Štai keli karjeros galimybių pavyzdžiai „Fanshawe“ rinkodaros valdymo programos absolventams:
Marketingo koordinatorius
Atsakingas už pagrindinių rinkodaros kampanijų kūrimą ir įgyvendinimą.
Rinkodaros ir reklamos vadovas
Prisiimkite aistringą ir kūrybingą lyderio vaidmenį reklamos ir rinkodaros skyriuje.
Rinkodaros ir renginių asistentas
Idealus vaidmuo „padaryk, kad tai įvyktų“ asmeniui, kuris yra itin organizuotas ir turi patirties remdamas įvairias rinkodaros, komunikacijos ir verslo plėtros iniciatyvas.
English Language Requirements
Patvirtinkite savo anglų kalbos žinias atlikdami „Duolingo“ anglų kalbos testą! DET yra patogus, greitas ir prieinamas internetinis anglų kalbos testas, priimtas daugiau nei 4000 universitetų (tokių kaip šis) visame pasaulyje.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Trumpos programos
- Marbella, Ispanija
Marketingo vadybos magistro diplomas
- Zürich, Šveicarija
Marketingo vadybos studijų baigimo pažymėjimas
- Online Canada
- Toronto, Kanada