Apžvalga

Jūs galite tai svajoti, galite tai padaryti.

Coolhunting - tai disciplina, kurioje aptariami dabartiniai vartotojų poreikiai ir numatomi ateityje atsirandantys poreikiai, derinant sociologiją, rinkodarą ir dizainą. Nors tendencijų tyrimai yra kilę iš mados sektoriaus, šiuo metu tai yra pagrindinė priemonė, kurią naudoja didelės tarptautinės įmonės, siekdamos nustatyti naujas verslo galimybes, kurios sukuria naujoves ir suteikia pridėtinę vertę. Atvėsinimo metodologijos sėkmė viršijo mados sektoriaus ribas ir šiandien ji taikoma beveik visuose komerciniuose sektoriuose: automobilių, masinio vartojimo, technologijų ir paslaugų srityse. Bet kuri įmonė turi žinoti, ką ateinančiais metais ketina vartotojas, ir pasiūlyti jam prieš varžybas.

Pasaulyje, perpildytame su informacija, tendencijų žvalgymas siūlo kompasą pasirinkti tinkamus, mažiau keliaujančius kelius, kurie gali paskatinti mūsų projektų sėkmę. Studentas išmoks tinkamai naudoti ir valdyti informaciją, suprasti tendencijų kultūrą ir jos veikimo mechanizmus, plėtoti kritinį mąstymą, kuris leidžia suprasti ir analizuoti aplinką įsivaizduoti ir kurti ateities sandorius.

Su mokymo komanda, sudaryta iš profesionalų, turinčių didelę patirtį šiame sektoriuje, studijų programoje numatomi projektai ir kontaktai su pagrindiniais sektoriaus dalyviais Europos miestų miestuose rengiant, nustatant ir analizuojant rinkos tendencijas: Barselona, Madridas, Berlyne ir Paryžiuje. Skrydžių ir apgyvendinimo išlaidos yra įtrauktos į bendrą kursų kainą.

Technine informacija

  • Sertifikavimas: magistro laipsnis „Coolhunting“ ir „Trends“ tyrimų srityje
  • Kreditai: 30 ECTS
  • Trukmė: 1 semestras
  • Datos: nuo kovo iki liepos mėn
  • Kalba: Ispanų
  • Modulio tipas: Universitetas

Profesoriai

  • Režisieriai: Sofija Dias ir Úrsula Uria
  • Andrés Colmenares
  • Gloria Jover
  • Gastón Lisak
  • Charo Mora
  • Elisabetta Passini
  • Mario Ruiz

Tikslai

- Mokymo ateities tendencijų paieškos specialistai, gebantys konceptualizuoti naujas naujovių ir ateities statybos tendencijų kryptis ir kurie gali teisingai nustatyti vartotojų tipologijas ir profilius.

- Mokymasis žinoti apie darbo metodus ir metodologijas, kad būtų individualizuota, kad būtų naudinga profesionali jų komercinė, socialinė ir ekonominė nauda, aptiktų naujus vartotojų interesus ir naujus socialinius reiškinius, kurie prisideda prie vertės ir naujovių.

- Žinant, kaip valdyti didelius duomenis, sukurti ryšius tarp difuzinės realybės ir gaunamų žaliavų kasdien ir gebėti juos ekstrapoliuoti kaip judesius ar tendencijas ir tobulinti juos per lauko tyrimus.

Užimtumo mainai

Studentai, dalyvaujantys magistrantūros programoje, turės prieigą prie mūsų darbo biržos, sukurtos palengvinti jų patekimą į darbo pasaulį. LCI Barcelona yra susieta su daugeliu dizaino pasaulio įmonių ir institucijų, leidžiančias studentams atlikti darbo patirtį šiose įmonėse ir praktikuoti įgūdžius bei žinias, įgytas realiame profesiniame kontekste.

Karjeros galimybės

  • "Coolhunter"
  • Trendspotter
  • Stilių tyrėjas
  • „TrendBooker“
  • Publicistai
  • Rinkos analitikas
  • Prekės ženklo vadybininkas
  • Meno direktorius
Programa mokoma:
  • Ispanų
Paskutinį kartą atnaujinta Birželis 13, 2019
Šis kursas yra Campus based
Start Date
Kov. 2020
Duration
1 semestras
Dieninės
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Kov. 2020
End Date
Liepa 2020
Galutinis paraiškų davimo terminas

Kov. 2020

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date
Liepa 2020