Oficialus aprašymas

Apie

1 savaitė

Dalyviai pradeda analizuoti ekonomines ir socialines tendencijas: suprasti ekonominę ir socialinę raidą ir tai, kaip tai įtakoja mados vartojimą. Savaitė taip pat apima naujas rinkas ir tai, kaip mados gali vystytis į jas per plėtros strategijas: naujus prekių ženklus, prabangių prekių ženklų ir platinimo tinklų parduotuves bei stilių palyginimą.

2 savaitė

Šią savaitę pateikiama mados apžvalga: tekstilė, drabužiai, aksesuarai, kosmetika, akiniai ir papuošalai. Dalyviai susipažins su kritiniais veiksniais, apibūdinančiais kai kurių pirmaujančių itališkų prekių ženklų, įskaitant komercines tarptautines platinimo ir sporto parduotuvių parduotuves, sėkmę. Taip pat tiriama prekių rodymas per konkurentų analizę.

3 savaitė

3 savaitės tikslas yra suprasti ir nustatyti skirtingus platinimo kanalus, taip pat sutelkti dėmesį į madingą elektroninę komerciją. Dalyviai žiūri į pagrindines rinkodaros praktikas, įskaitant produkto gyvavimo ciklą, funkciją ir kainų taškų apibrėžimą. Integruotas komunikatas tiria pagrindines sąvokas, susijusias su prekės ženklo tapatumu, prekės ženklo įvaizdžiu ir prekės ženklo nuosavybe, licencijavimu ir prekių ženklų svarba. Dalyviai naudoja savo ankstesnėmis savaitėmis įgytas žinias, pasinaudodamos profesinio mokymo metodu, dirbti individualiu rinkodaros planu pasirinktam dizaineriui ar kolekcijai.

* Avocational trumpalaikius kursus nėra licencijuota Nepriklausomo mokymo komisija. Šie profesinio rengimo trumpieji kursai nėra skirti darbo tikslais.

Programa mokoma:
Anglų

Peržiūrėti 6 daugiau kursų Istituto Marangoni - Miami »

Paskutinį kartą atnaujinta October 22, 2018
Šis kursas yra Campus based
Start Date
Rgs. 2019
Duration
3 savaites
Price
5,000 USD
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Rgs. 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas

Rgs. 2019

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date