Read the Official Description

Apie

1 savaitė

Londonas

Londonas yra įkvėpimo, eksperimentavimo ir pažangiausių koncepcijų šaltinis, kai mados dizainas atitinka šiuolaikinį meną. Stilius ir jo kultūra skiriasi ir pabrėžiamas unikaliu požiūriu į mados industriją mieste. Londono dalyviai bus supažindinti su dizaino projektu, remdamiesi įkvėpimo šaltiniais ir įkvėpti šį miestą. Remiantis mados dizaino kūrimo dalyviais išmokti sujungti mini idėjų rinkinį, kurti nuotaikos lenteles ir tendencijų analizę, kuri bus jų dizaino koncepcijos pagrindas. Londonas klesti visko, kas yra šviežia ir nauja, ir dalyviai yra skatinami ir originalūs požiūriai į dizainą, abejoti taisyklėmis ir stumti stiliaus ir skonio ribas.

2 savaitė

Paryžius

Paryžius yra mados gimtinė. Čia dalyviai žiūri į rinkodarą ir įkvepia realų verslo skonį per įkvepiantį projektą. Paryžius yra "elegancijos verslas". Ištyrę mados prabangą ir šiuolaikinę ir istorinę Paryžiaus mados industriją, dalyviai sukuria vizualinį verslo planą, skirtą sukurti naują liniją esamai pasirinktai etiketėms, vadovaujantis informacinių seminarų apie šiuolaikinę mados rinkodarą teikimu. Su mados istorija vis dar įsitvirtinusi Prancūzijos mados industrijos širdyje, Paryžius sujungia šiuolaikišką perspektyvą su laiminga kokybe ir dizainu. Šiuolaikinės mados rinkodaros metu yra sukurtos mados taisyklės. Su mados istorija vis dar įsitvirtinusi Prancūzijos mados industrijos širdyje, Paryžius sujungia šiuolaikišką perspektyvą su laiminga kokybe ir dizainu. Čia sukurtos mados taisyklės, suprantant ir vertinant eleganciją ir tradicijas.

3 savaitė

Milanas

Gyvenimo būdas yra Italijos ir Milano DNR, švenčiamas per savo mados kultūrą, reagavo į savo unikalų stiliaus ir mados komunikacijos leidinių interpretaciją. Miesto mados verslo turtas palaiko vieną iš didžiausių pasaulyje pramonės šakų. Būtent šiame mieste gimė stiliaus ir mados fotografija, kuriuose gaminamos labiausiai pripažintos pasaulio reklamos ir redakcinės kampanijos. Dalyviai turi galimybę pasirinkti mados sezoną, itališką prekės ženklą ir identifikuoti stilių bei tendencijas, kad būtų galima kurti pagrindinius tyrimus, leidžiančius jiems idealizuoti savo fotografiją. Iš įvairios drabužių kolekcijos dalyviai nuosekliai pasirenka savo tyrimus, kaip tikri stilistai daro prieš jų kitą šaudymą.

4 savaitė

Firenze

Firenze yra kūrybiškumo centras, palaikantis "Made in Italy" prekės ženklą, žinomą stiliaus, madingų drabužių, kokybės ir aukščiausios klasės gamybos metodai. Su didžiuliu meniniu ir kultūriniu paveldu ir ilgametėmis savo mados tradicijomis, dalyviai tiria tendenciją didėjančią ryšį tarp mados ir meno. Tyrinėdami kultūros ir istorijos įtaką stiliui, kokybei ir meistriškumui, dalyviai vėl atranda "itališkumą"; analizuojant geriausių priedų prekių ženklus ir besikeičiančią tendenciją Tarptautinėje mados drabužių pramonėje, Florencijoje ir "Pitti Uomo Fashion Fair" - pagrindinį mados kalendoriaus paskyrimą. Visas kursas turi stiprią kultūrinę perspektyvą ir intensyvų kelionių į muziejų, galerijų, parodų ir meno įstaigų tvarkaraštį, skatina dalyvių supratimą ir bendrą mados viziją.

4 savaitė pasirinktinai pratęsimas • Ateities mados ekonomika

Šanchajus

Šanchaja teigia, kad "Rytų" mados sostinės pavadinimas, be abejo, yra mados ateities kapitalas. Negalima ignoruoti gamybos, technologijos ir mados naujovių centro pirmaujančioje pasaulio ekonomikoje, o ši jaudinanti naujoji kultūra turi būti patyrusi pirmųjų rankų. Pažvelkite į tai, kas daro Šanchajaus naują ir unikalią ir kokią įtaką ji daro artimiausioje ateityje pasaulio mados industrijai nuo komercinės, technologinės ir kūrybinės perspektyvos. Šios savaitės metu dalyvis sužinojo, kaip produkto vadovas paverčia idėjas ir dizaino koncepcijas realybe, pertvarkydamas kūrybiškumą į galiojančius komercinius pasiūlymus. Suprasdamas visus įgūdžius, susijusius su projektavimu ir gamyba, produktų vadybininkas organizuoja ir prižiūri visą darbą. Šią savaitę siekiama supažindinti dalyvį su nauja profesine figūra, turinti unikalų gebėjimą aiškinti stilių nuo dizaino koncepcijos iki gatavo drabužio / gaminio: iš tikrųjų vadybininkas yra pagrindinis mados industrijos dalyvis.

4 savaitė

Majamis

Su "Milano" mados sostine "Made in Italy" stiliumi ir "Haute Couture" vyraujančiame Paryžiuje JAV yra "Streetwear" ir "athleisure" Arcadia - dvi modernios mados panoramos tendencijos. Neseniai bendradarbiaujama parodo, kaip skirtingi laisvalaikio ir prabangios mados pasauliai dabar yra vieningi; su gatvės stiliumi reagavo prabangoje, o prabanga, veikianti laisvalaikio, gatvės aprangos ir laisvalaikio, tapo "nauja prabanga". Šiame kontekste šis reiškinys yra visiškai taikomas Miami įvairovę ir stilių įvairovę, įtaką, skonį, kalbas, kultūrą ir subkultūras. Per patirtinį požiūrį į mokymąsi šis kursas nagrinėja sparčiai besikeičiančią skaitmeninę ir socialinę žiniasklaidą grindžiamą studiją apie pagrindines šiuolaikinės mados rinkodaros ir prekės ženklo sąvokas, "Glocal" tapatybes, bendrą prekės ženklą, "influencer marketing" ir klientų psichografinius tyrimus. Įkvėptas "ąneur" ir "serendipity" koncepcijų pagrindu organizuojami psicho-geografijos pamokos aplink pagrindines miesto vietas, siekiant surinkti fotografijos, rašytinio, garso ir vaizdo įkvėpimo iš miesto architektūros, meno, muzikos ir gatvės mados tendencijų. Iki žaidimo pabaigos, k dalyviai turės dirbti, kad sukurtumėte galutinę nuotaikos lentą, skirtą 3 dalių rinkiniui ir bendros prekės ženklo skaitmeninės strategijos pasiūlymą (Instagram); savirektyvus skaitmeninis žurnalas įrašo visą procesą.

* Avocational trumpalaikius kursus nėra licencijuota Nepriklausomo mokymo komisija. Šie profesinio rengimo trumpieji kursai nėra skirti darbo tikslais.

1) Nors Istituto Marangoni Majamis (IMM) yra Istituto Marangoni filialas, jis yra vienintelis atsakingas už kursus, praktinius užsiėmimus ir seminarus, siūlomus savo miesteliu. IMM yra įsipareigojusi laiku ir tiksliai bendrauti; tačiau visiems Katalogo vartotojams svarbu suprasti, kad šis leidinys nėra skirtas garantuoti dabartinių trumpųjų kursų ir IMM teikiamų tęstinį mokymą. Dabartiniai ir potencialūs studentai turėtų kreiptis dėl IMM patarėjo ar administratoriaus paaiškinimo ir (arba) pagalbos bet kokiems klausimams, susijusiems su kursais ir politika. Daugiau informacijos rasite dabartiniame IMM kataloge.

Trumpam kursui nusiųskite šiuos dokumentus:

  • Galiojančio vyriausybės išduoto asmens, pvz., Paso, kopija.
  • Mokesčio už fotokopiją banko pervedimas.
  • Pasirašyta paraiškos forma 2017-18.
  • Pasirašytos Bendrosios registracijos sutarties sąlygos (EA).
Program taught in:
Anglų

See 6 more programs offered by Istituto Marangoni - Miami »

Last updated October 22, 2018
Šis kursas yra Campus based
Start Date
Rugs 2019
Duration
4 savaites
Price
5,000 USD
By locations
By date
Start Date
Rugs 2019
Application deadline

Rugs 2019