Kursas: Pardavimų ir marketingo programa

GBN Training Centre

Programos aprašymas

Oficialus aprašymas

Kursas: Pardavimų ir marketingo programa

GBN Training Centre

PARDAVIMO IR PREKYBOS PROGRAMA

Kad sėkmingai ir klestėtų labai konkurencingoje rinkoje, įmonės turi kurti rinkodaros planus, kurie suderintų juos su savo klientais ir išskirtų juos iš savo konkurentų. Tai lengviau nei bet kada pasiekti tikslinius klientus, tačiau daugelis rinkodaros specialistų neturi galimybių kurti įtikinamų prekių ženklų ir novatoriškų praktikų su prasmingais rezultatais. Rinkodaros lyderiai, siekdami realizuoti pelno pažadą, privalo reikalauti, kad jų akcijos būtų konkurencingoje rinkoje, kurioje būtų prekės ženklai, ir stebėti jų verslo tikslus bei suteikti vartotojams naudingą naudą.

Programa padės dalyviams ištirti pagrindines šiuolaikinio rinkodaros valdymo koncepcijas ir priemones, nuo rinkos segmentavimo ir produktų pozicionavimo iki platinimo kanalų ir komunikacijos strategijos kūrimo. Ši programa paskatins dalyvius ir padėtų jiems analizuoti ir suprasti klientų valdomas rinkas bei jų poreikius, suprasti jų konkurentų stipriąsias ir silpnąsias puses, sustiprinti jų gebėjimus identifikuoti vartotojus, ištikimus vertybes ir pabrėžti naudą vis sudėtingesnėje rinkoje.

Asmeninis poveikis

  • Suprasti pagrindines marketingo sąvokas
  • Aptarnavimo patirtis naudojant rinkodaros metriką, siekiant aiškinti vartotojų elgseną ir atitinkamai pritaikyti strategiją
  • Jie išmoks išmanus būdus, kaip pritraukti tinkamus klientus ir puoselėti šiuos santykius
  • Suprasti rinkodaros programos kūrimą ir įgyvendinimą
  • Nustatykite technologinio, reguliavimo ir kultūrinio verslo konteksto pokyčius
  • Susipažinkite su savo vaidmeniu visiškai integruotame strateginiame rinkodaros plane

Mokymo metodika

GBNTC Rinkodaros Meistriškumo serija suteikia dalyviui kopėčių, laipiojimo, kuris padidina savo žinias iš vieno kurso į kitą. Kiekvieną meistriškumo klasę sudaro: trumpos paskaitos, atvejų studijos, praktiniai užsiėmimai, grupinės diskusijos, dalijimasis žiniomis su pramonės kolegomis ir reali patirtis, tiesiogiai susijusi su vaidmeniu ir funkcija, dalyvis tarnauja savo atitinkamoje organizacijoje. Mokymo priemonės, naudojamos rengiant šias sesijas, yra pagrįstos geriausios praktikos pavyzdžiais; GBNTC naudos tikrus generalinio direktoriaus balsu apklausas, pramonės poveikio tyrimus ir rinkos stebėjimus. Sesijos užginčija dalyvį, yra praktiški ir lengvai suprantami ir gali būti pristatyti arabų ir anglų kalbomis.

Programos apžvalga

Kliento gyvenimo vertingumas gyvenime: praktiniai metodai ir taikymas (2 dienos).

Kliento gyvenimo trukmės vertė yra visos vertės, kurią įmonė atsiras iš jų santykių su klientu, prognozė. Sėkmingas santykių su klientais valdymas nėra vienintelis sandoris, bet santykiai yra daug vertingesni nei bet kuriuo metu. Įmonėms reikia nustatyti, kurie klientai verta daugiau laiko ir kiek laiko jie turi išlaikyti klientą, kol jie tampa pelningi. Šis meistras pristato dalyvius su kritinėmis sąvokomis ir metodais, reikalingais prasmingiems ir tiksliems pareiškimams apie CLV įvairaus valdymo padėtyse. Jie turės įgūdžių tobulinti pačius modelius ir sugebėti projektuoti klientų saugojimą ir susipažinti su konkrečiais klientų tipais, užduodami jiems tinkamus klausimus.

Prekės ženklo evoliucija: prekės ženklo nuosavybės kūrimas, stebėjimas ir naudojimas (2 dienos)

Stiprus prekės ženklo, turinčio didelę nuosavą vertę, kūrimas yra laikomas priimančios įmonės teikiama nauda, ​​įskaitant didesnę klientų lojalumą ir mažiau pažeidžiamumą konkurencingiems prekybos veiksmams. Šiuolaikinėje rinkodaroje prekės ženklo nuosavybė tapo pagrindiniu strateginiu turtu, kurį reikia stebėti ir palaikyti siekiant maksimalaus ilgalaikio našumo. Didesnė prekės ženklo nuosavybė gali padėti prekės ženklui tapti pelningesnė dėl didesnio prekės ženklo lojalumo, aukštesnės kainos, mažesnių kainų elastingumo, mažesnių reklamos ir pardavimo santykių bei prekybos sverto. Šis magistro laipsnis padės įvertinti prekės ženklo vertės naudą produktams, o dalyviai galės įvertinti ir išaiškinti iš srities surinktus duomenis, kad būtų galima stebėti prekės ženklo sveikatą. Jie galės kurti prekės ženklo nuosavybės modelius ir sužinoti unikalią perspektyvą, kokia yra prekės ženklo nuosavybė ir kaip ji turėtų būti geriausiai kuriama, išmatuojama ir valdoma organizacijoje.

Klientų valdoma rinkodara (2 dienos)

Norint, kad organizacija būtų sėkminga, būtina tinkamų produktų ir paslaugų rinkodara. Įmonėms kyla didelis spaudimas dėl stiprių konkurencingų rinkų tiek šalies viduje, tiek tarptautiniu mastu ir spartėjantis rinkos pokyčių tempas. Siekiant kovoti su šiais veiksniais, rinkodaros specialistai turi reikalauti naujų priemonių, metodų ir teorinių pagrindų, kad suprastų savo klientus. Šis magistro laipsnis padės išsamiai suprasti pagrindines rinkodaros koncepcijas, siekiant nustatyti esminius stipraus rinkodaros plano elementus ir sukurti drausmingą požiūrį į rinkodaros situacijų analizę taikant pagrindinius principus. Iki šios klasės pabaigos dalyvis galės atpažinti savo prekių ženklų vertę ir sužinoti, kaip pagerinti vertę, naudojant šio meistriškumo klasėje sukauptus metodus.

Platinimo kanalų valdymas: pardavimo ir rinkodaros suskirstymas (2 dienos)

Tarp pardavimų ir rinkodaros susidarė atotrūkis, o vadovai bandė panaikinti šį komunikacijos atotrūkį tarp dviejų departamentų. Bet tai visada buvo sėkmingas ir ar sprendimai paskatino sėkmingą organizacijos veiklą, yra klausimas, kad būtų išsamiai kištis. Be gerai suplanuotos ir valdomos paskirstymo strategijos, įmonės produkcijos ir rinkodaros pastangos gali būti susijusios su sutrikimais. Bendrovė turi plėtoti ir išlaikyti santykius tarp rinkodaros ir pardavimo, kad būtų sukurtas tvarus konkurencinis pranašumas. Šis meistriškumas su įrodymais pagrįstos sistemos naudojimu padės įmonėms sinergizuoti savo rinkodaros ir pardavimo pastangas. Dalyviai galės kurti analitinius įgūdžius per interaktyvius atvejų tyrimus, išmokti naujų metodikų ir priemonių, kad būtų pagerintas kanalų veiklos efektyvumas ir efektyvumas. Iki šios klasės pabaigos jie galės identifikuoti kanalų spragas ir taikyti veiksmingas strategijas savo organizacijoje, kad pašalintų šias spragas ir suderintų juos su įmonės tikslais.

Efektyvaus pardavimo pajėgų vedimas (2 dienos)

Organizacijų augimas ir atsiliepimų į rinką šaltinis priklauso nuo jo veiksmingos pardavimo jėgos. Pardavimų jėga yra pagrindinė bet kurios organizacijos augimo varomoji jėga, todėl kiekviena investicija į pardavimų jėgą turi būti įvertinta. Tai yra didelė investicija, tačiau ji gali greitai išsilaisvinti iš kontrolės, taigi reikia išlaikyti pusiausvyrą tarp išlaidų kontrolės ir tuo pačiu metu darbo jėgos skatinimo organizacijose. Šiame meistriškumo klasėje bus pristatomi praktiniai įrankiai, naujos koncepcijos ir efektyvūs pardavimo modeliai, kurie padės dalyviams efektyviai sumažinti išlaidas ir greitai padidinti pardavimus. Jie mokysis kurti naujus būdus motyvuoti ir kompensuoti savo pardavimų komandą, taip pat triukus ir prekybą dinamiškos pardavimo jėgos valdymui didėjant produktams, vartotojams ir rinkos sudėtingumui.

Derybų dinamika (2 dienos)

Dėl sėkmingų derybų reikia susitarti ir bendradarbiauti su kita šalimi. Kadangi sunku turėti tą pačią nuomonę ir suvokimą apie situaciją, derybininko profesionalūs įgūdžiai reikalingi organizacijoje egzistuojančioms situacijoms spręsti. Derybos yra kasdienė verslo organizavimo praktika, tačiau sėkmingos derybos reikalauja savęs supratimo, pasiruošimo ir praktikos sprendžiant kasdienes situacijas su klientais, partneriais, kolegomis ir darbuotojais. Šis meistriškumo kursas siekia didinti asmeninių derybų gebėjimus, kartu palaikant svarbius santykius organizacijose. Per interaktyvius pratimus dalyviai išmokys kurti stipresnę derybų bazę ir padėti pagerinti pasiūlymų rezultatus. Jie galės kurti analitines priemones ir sistemas suprasti ir laimėti sudėtingesnėse derybose. Klasė suteiks praktinę patirtį ir padės sustiprinti silpnąsias vietas, ir jie grįš pasitelkiant stipresnį ir sudėtingesnį požiūrį į situacijų sprendimą.

Kainodaros strategijos ir taktika (2 dienos)

Nesuderinta kainų strategija gali turėti neigiamos įtakos bendrovei, jos produktams ir portfeliams. Kainos pateikia vadovams vieną iš jų galingiausių svertų siekiant maksimaliai padidinti pelną. Tačiau vadovams trūksta aiškios supratimo, kaip pagerinti jų kainodaros praktiką ir kaip taikyti tokias žinias savo naujiems produktų nustatymams. Šis meistras pratinks dalyvius, kaip pasiekti strateginius tikslus naudojant kainą, reaguoti į didelę kainų konkurenciją ir taikyti taktiką, norint pasiekti tikrąją jų produktų vertę. Praleidus šią klasę, dalyviai galės strategiškai naudoti kainodarą, kad savo verslą būtų galima valdyti ilgalaikiu pelningumu, suprasti sistemą, kuri palaiko kainų nustatymo strategijų rinkinį ir planus, atitinkamai atitinkančias produktų kainodaros strategijas.

Strateginė santykių su klientais vertė (2 dienos)

Ne visada būtina didinti įmonės augimą kuriant naujus produktus ar paslaugas, bet vietoj to augimą galima rasti parduodant geriau esamiems klientams, turintiems panašių elgsenos tendencijų. Gebėjimas teikti aukščiausios vertės klientams yra privalomas, kai bandoma sukurti ir išlaikyti ilgalaikius santykius su klientais. Kad šios įmonės turėtų suprasti ir identifikuoti savo vertingiausius klientus ir maksimaliai padidinti jų vertę, diferencijuojant savo geriausius klientus ir kuriant klientų orientuotas strategijas. Šis meistriškumo kursas padės dalyviams įgyti vertingos informacijos apie tai, kaip priimti pagrįstus sprendimus, ir kada investuoti į klientų centrus ir plėtoti procesus, kad atitiktų jų labiausiai vertinamų klientų poreikius.

Strateginiai rinkodaros komunikatai šiandieniniame žiniasklaidos pasaulyje (2 dienos)

Rinkodaros komunikacija - tai priemonė, pasakojanti istorijas ir užtikrinanti, kad tinkama žinia pasiekiama tinkamai auditorijai. Informacijos perdavimas ir platinimas tampa vis svarbesni, siekiant sukurti geriausią produktų rinką. Organizacijoms reikia suprasti, kaip vyksta rinkodara ir kaip prisitaikyti prie šių naujų pokyčių, ir kurti sistemas, skirtas stipriiems komunikacijos marketingo planams kurti. Kitaip tariant, lyderiams reikia kitaip galvoti apie savo rinkodaros komunikacijas, kad būtų galima sėkmingai konkuruoti šiandienos rinkoje. Šis meistriškumo kursas apima pagrindinius įgūdžius, taip pat naujus įrankius, tokius kaip skaitmeniniai ir vartotojų įtraukimo būdai, kurie padės jiems dirbti teisinga kryptimi strateginio planavimo požiūriu, kad jų rinkodaros komunikacijos planai būtų vykdomi taktiškai. Šio meistriškumo klasėje dalyviai įsigis įrankių, skirtų tinkamai įvertinti rinkodaros kampanijos sėkmę, taip pat galės apsispręsti ir ieškoti pokyčių rinkodaros komunikacijose.

Segmentavimas ir nukreipimas (2 dienos)

Šiandien segmentavimas, orientavimas ir padėties nustatymas yra žinomas strateginis požiūris į šiuolaikinį rinkodarą. Tai yra vienas iš dažniausiai taikomų rinkodaros modelių praktikoje. Šis modelis yra naudingas kuriant rinkodaros komunikacijos planus, nes jis padeda pasiekti ir teikti individualizuotus pranešimus, skirtus įvairiems rinkos segmentams. Pastebėta, kad už kiekvienos sėkmingos rinkodaros kampanijos yra kruopštaus segmentavimo ir taikymo veiklos. Šis tikslus potencialių klientų identifikavimas leidžia optimizuoti sąnaudas ir padidina pardavimo pelną ir padeda įgyti lemiamą konkurencinį pranašumą prieš konkurenciją. Tačiau siekiant, kad įmonė sėkmingai veiktų, vadovai turi suprasti ir naudoti naujausius būdus, reikalingus jų produktams parduoti. Šis magistro laipsnis sukurtas siekiant suteikti puikių konceptualių metodų ir veiklos metodų, kad dalyviai galėtų tiksliai ir efektyviai valdyti šias strategines rinkodaros veiklą. Jie analizuos segmentavimo kriterijus, segmentų vertinimą ir tikslinius atrankos metodus kartu su diferencijavimo ir pozicionavimo sistemomis, galinčiomis sukurti ilgalaikį konkurencinį pranašumą.

Rinkos orientuota organizacija: kliento patirties kūrimas ir pristatymas (2 dienos)

Klientų įkūrimas jūsų verslo organizacijos pagrindu suteikia konkurencinį pranašumą, kurį sunku įveikti. Organizacijos, kurios orientuojasi į savo klientus, linkusios konkuruoti gerokai pranokdamos atidžiai suskaidydamos klientus ir teikdamos jiems didelę klientų patirtį teikiant vertingą kainą. Pastebėta, kad ne visos organizacijos yra orientuotos į rinką ir nėra susipažinę su tinkamais būdais, kad būtų užtikrinta geriausia klientų patirtis. Todėl šis magistro laipsnis padės suvokti klausimus, susijusius su klientų dėmesio peradresavimu, ir sudaryti sąlygas dalyviams atrasti, kurti ir pristatyti klientams realią vertę taikant išsamią strategiją, suderinančią visus organizacijos padalinius.

Rinkodaros vertės pasiūlymas (2 dienos)

Paprastas kalbos verte pasiūlymas gali būti apibrėžiamas kaip verslo arba rinkodaros pareiškimas, kuriame apibendrinama, kodėl vartotojas turėtų nusipirkti prekės ar naudoti paslaugą. Vertės pasiūlymas yra priežastis, kodėl idealios perspektyvos turėtų pirkti iš tam tikro prekės ženklo, o ne jo konkurento. Todėl aiškus supratimas apie vertės pasiūlymą yra būtinas verslui, kuris padėtų jiems sustiprinti savo pardavimus ir atkreipti dėmesį į trūkumus, dėl kurių šiuo metu jie praranda klientus. Šis magistro laipsnis padeda aiškiai apibrėžti ir identifikuoti vertybinius teiginius. Dalyviai galės įvertinti ir vertinti pasiūlymų efektyvumą tiek iš vidaus, tiek iš išorės. Pasibaigus šiai klasei, dalyvis galės pristatyti savo vertybinius teiginius į visus jų rinkodaros metodus savo verslo tęstinumui ir nuoseklumui.

Kas turėtų dalyvauti

Ši programa tinka:

  • Prekių ženklų valdytojai
  • Verslo žvalgybos valdytojai
  • Direktorių verslo plėtra
  • Operacijų direktoriai
  • Finansų analitikai
  • Generaliniai direktoriai
  • Vyresnieji rinkodaros vadybininkai
  • Rinkodaros direktorius
  • Rinkodaros ir pardavimo vadybininkai
  • Bet kuris kitas vykdytojas, norintis tobulinti savo rinkodaros žinias
Ši mokykla siūlo tokias studijų programas:
  • Anglų


Paskutinį kartą atnaujinta June 21, 2018
Trukmė ir kaina
Šis kursas yra Campus based
Start Date
Pradžia
Rugs 2019
Duration
Trukmė
24 dienų
Dieninės
Locations
Saudo Arabija - Al Khobar, Eastern Province
Pradžia : Rugs 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Dates
Rugs 2019
Saudo Arabija - Al Khobar, Eastern Province
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla