Keystone logo

Kursas Programos į Rinkodaros studijos į Japonija dėl 2024

Filtrai

Filtrai

  • Kursas
  • Rinkodaros studijos
Studijų sritys
    Administravimo studijos (0)
  • Aplinkos studijos (1)
  • Architektūros studijos (0)Asmeninio tobulėjimo studijos (0)Aviacija (0)Bendrosios studijos (0)Dizaino studijos (0)
  • Ekonomikos studijos (1)
  • Energetikos studijos (1)
  • Gamtos mokslai (2)
Vietos
Raskite daugiau vietų
Laipsnio tipas
Trukmė
Studijų tempas
Kalbos
Kalbos
Studijų formatas

Kursas Programos į Rinkodaros studijos

Rinkodaros MBA studijų programos - tai pažangios antrosios pakopos studijos, kurias renkasi ambicingi ir karjeros aukštumų rinkodaros srityje siekiantys studentai. Priklausomai nuo studentų pasirinktos aukštosios mokyklos bei konkrečios studijų programos, jie gali mokytis tokius dalykus kaip rinkos tyrimai, korporacinė bendrovių komunikacija, socialinės medijos rinkodaros strategijos ir t.t.

Japonija yra viena iš labai integruotose aukštojo mokslo sistemų Azijoje. Japans požiūris į mokslo ir technologijų srityje yra labai vertinami, todėl jų išsilavinimo lygis labai struktūrizuoti nuo vaikystės iki pirminės per antrinę tretinio lygio. Su 126 mln žmonių, gyvenančių Japonijoje ji kultūrinį turtingas aplinką. Didysis Tokijas plotas yra didžiausia metropolinė zona pasaulyje, su daugiau nei 30 milijonų gyventojų.

Akademiniai kursai - tai įvairiausių struktūrų bei trukmės programos, kurios yra skirtos tiems studentams, kurie siekia įgyti papildomų kvalifikacijų, susipažinti su juos dominančio dalyko naujausiomis tendencijomis ar tiesiog iš arti nagrinėti tam tikrą discipliną. Įvairiausios pasaulio aukštosios mokyklos studentams gali pasiūlyti skirtingų struktūrų, trukmės bei specialybių kursus.