Filter
Kursai
Studijų tipas: Visi Tempas: Visi

Palyginti 7 kursus - Paslaugų dizainas

Paslaugų dizaino kursai greičiausiai bus kreiptis į kūrybinių asmenų, kurie naudojasi problemų sprendimo. Tai naujai atsirandančių srityje pagrindinis dėmesys skiriamas gerinti darbo kokybę ir našumą kai tiekti paslaugas ir tenkinti vis didėjančius klientų lūkesčius.

Būsimieji studentai gali būti įdomu, kas iš paslaugų dizaino kursą? Servisuose Design Course yra tęstinis mokymas, kuriuo siekiama suteikti studentui žmogaus orientuotą metodų, kurie orientuoti į kliento patirtį, kartu suteikiant paslaugas, kurios yra naudinga ir naudingas. Paslaugų dizaino nenagrinėja fizinio produkto; tai yra elgesys varoma ir apima projektavimo priemonių, suteikiančių paslaugos planą ir scenarijus scenarijus sąveiką, dažnai per maketų naudojimą. Paslaugos dizainas dizaino mąstymo subkategoriją ir rodo paradigmos poslinkį galvoju nuo produkto projektavimo iki paslaugų dizaino.Projektavimo mąstymo teorija yra sprendimas pagrįstas mąstymas, kuris jungia empatiją su kurti ar tobulinti paslaugas.

Imtis paslaugų dizaino kursą privalumai mokymosi galvoti naujų ir novatoriškų būdų kurdami produktus paslaugų sektoriuje. Kursai skatinti studentus pirmiausia naudoti skirtingą mąstymą generuoti įvairius sprendimus tam tikroje problema, po linkmės mąstymo rasti teisingą sprendimą.

Išlaidos, atsižvelgiant kursus paslaugų dizainas gali skirtis priklausomai nuo šalies, kurioje kursas yra imtasi, mokyklos ir programos trukmę. Būsimieji studentai patarė padaryti savo mokslinių tyrimų.

Studentai, kurie pasirenka paslaugų dizaino kursus tikriausiai atsiduria paklausa per savo srityje. Šis mąstymo tipas tampa vis svarbesnis kiekvienam darbo projektavimo pramonės, ypač tiems, kurie dirba paslaugų sektoriuje.Nuo jos atsiradimo vidurio 80-ųjų, paslaugų dizaino požiūris išplėtė viešajame sektoriuje ligoninėms, mokykloms ir pertvarkyti viešąsias paslaugas. Atsižvelgiant kursus paslaugų dizaino gali padėti studentui užvesti lankstaus mąstymo, kad paprastai ateina tik per metų praktikos rūšis.

Norintys tęsti šią studijų kursą rasite tarptautinių variantų. Dabar galimybės pasiūlyti planavimas lankstumą ir gali padėti sumažinti išlaidas. Ieškoti savo programą žemiau ir tiesiogiai susisiekti su Priėmimo biuras savo pasirinktą mokyklą, užpildydamas švino pavidalu.

Skaityti daugiau Skaityti mažiau

7 Rezultatai Paslaugų dizainas

TU Delft Open & Online Education

Šis kursas dalyviams virš akivaizdaus į neatrastą. Jis išplės savo požiūrį ir perkelia savo tyrimus iš tradicinės vartotojo produktų aplinkos srities į kultūrinį kontekst ... [+]

Kultūrinis jautrumas ir supratimas gali paskatinti naujų produktų ir paslaugų kūrimo inovacijų potencialą. Šis kursas parodys jums, kaip!

Ar visame pasaulyje būtų galima patvirtinti vertingą (ir sveiką) naujovišką idėją, pvz., Naudoti karšto oro technologijas maistui maiste? Ar vietiniai modeliai ir kitos vietinės meno formos gali būti naudojamos papuošti gaminius, neatsižvelgiant į jų kontekstą ir reikšmę? Ar galime pažvelgti ir palyginti kultūrinius skirtumus ir praktiką, kaip produkto ir paslaugų dizaino įkvėpimo šaltinį?

Šis kursas dalyviams virš akivaizdaus į neatrastą. Jis išplės savo požiūrį ir perkelia savo tyrimus iš tradicinės vartotojo produktų aplinkos srities į kultūrinį kontekstą. Kultūrinis jautrumas padės ne tik išvengti neatitikimų tarp dizaino ir numatytų naudotojų, bet ir tai bus puikus naujo produkto įkvėpimo šaltinis ir galimybės.... [-]

Olandija Netherlands Online
Rugsėjis 2019
Anglų
Ištęstinės
7 savaitės
Internetinės
Skaityti daugiau lietuvių kalba
E-Careers

Dėmesys paslaugų pasiūla ir susitarimų elementas ITIL® sistemą ir gauti sertifikuota pagal šią mokymo ir tyrimo paketą. ... [+]

Kokie yra šio kurso tikslai?

ITIL® SOA kursas bus supažindinti studentus su sąvokomis, kodėl siūlomų paslaugų ir paslaugų lygio susitarimus, prieš pereinant prie išsamesnės analizės procedūras ir veiksmus.

Teigiamo vartotojų poreikius ir apibrėžti paslaugas rungtynes. Sekti ir viešinimo paslaugų pasiūla vartotojams ir suinteresuotosioms šalims. Derybas ir apibrėžti susitarimuose dėl paslaugų lygio ir paskirti vaidmenis ir atsakomybę užtikrinti, kad būtų išlaikoma. Stebėjimo paslaugos naudojimas ir paskirti išteklius kaip ir kada reikia išlaikyti SLA. Integruoti trečiosioms šalims į paslaugų teikimo ir nustatyti procesus, palaikyti SLA ir paslaugų kokybę. Apibrėžiantys verslo vertę formalizuotų IT operacijų ir naudojant įžvalgas geriau biudžetą. Kolekcionavimas paslaugų vartotojas atsiliepimus ir skundus kelti pasitenkinimo lygį. Apibrėžti reikalingus žmogiškuosius išteklius teikti paslaugas ir paskirti vaidmenis ir pareigas išlaikyti standartus. Nustatant ir įgyvendinant technologijų, reikalingų padėti paslaugų teikimo. ... [-]
Jungtinė Karalystė UK Online Slough
Registracija galima
Anglų
Ištęstinės
12 mėnesiai
Internetinės
Skaityti daugiau lietuvių kalba
E-Careers

Įgyti labai ieškoma po ITIL® paslaugai teikti kvalifikaciją su šio mokymo ir egzamino paketą. Gauti išsamų supratimą apie tai, kaip taikyti principus savo veiklos, didina ... [+]

Kokie yra šio kurso tikslai?

ITIL® Tarpinis Paslaugų Valdymas sertifikavimas parodo visą darbo žinias ITIL® tarnybos veikimo principus ir procesus, kartu su tuo, kaip jie tilptų į platesnį ITIL® sistemą įvykdyti verslo poreikius.

Veiksniai, kurie paaiškina, kodėl sistemos ir paslaugos yra teikiamos tokiu būdu, kad jie yra ir vertę jie teikia į verslą. Kelias, kuriuo IT paslaugas organizuoja ir, pavyzdžiui, renginio valdymą ir naudojant Incidentų valdymas greitai atkurti paslaugas. Stebėsena ir kontrolė IT operacijų pristatyti reikalingas paslaugas ir teikti korekcinių veiksmų, jei reikia. Valdymo technologijų infrastruktūrą tokiu būdu, kad jis tampa už paslaugų teikimą turtą. Įgyvendinimo Service Desk ir remiant struktūras fiksuoti įvykius ir institutas taisomųjų veiksmų, reikalingų. Nustatyti problemas ir kritinius sėkmės veiksnius ir kurti planus, užtikrinti, kad jie visi sprendžiami pagal ITIL® standartus. Kas tai skirta? ... [-]
Jungtinė Karalystė UK Online Slough
Registracija galima
Anglų
Ištęstinės
12 mėnesiai
Internetinės
Skaityti daugiau lietuvių kalba
E-Careers

Gauk sertifikuota ir pagerinti įmonės IT paslaugų operacijas su ITIL® tarpinės Nuolatinis paslaugų gerinimas kursai. ... [+]

Kokie yra šio kurso tikslai?

ITIL® Tarpinis Nuolatinis paslaugų gerinimas sertifikavimo įrodo kompetenciją ITIL® paslaugų tobulinimo modulių ir procesai, funkcijos ir veiklos dalyvauja CSI. Padėti bet kokį studentą suprasti nuolatinio paslaugų gerinimo programos ir kaip įgyvendinti vieną reikšmę.

Pateikimas nuolatinį paslaugų tobulinimą kontekste su kitais ITIL® gyvavimo ciklo elementais. Principai ir procesai atsilieka ITIL® CSI ir kaip jie turi būti taikomi paslaugų teikimo programas. Kaip įgyvendinti organizacinius ir veiklos pokyčius, reikalingus gai tarnyba tobulinimo programą. Technologijos tvarkymas rengiant ir įgyvendinant BSR planus. Nustatyti problemas ir rizikos veiksnius, kurie gali turėti įtakos BSR planus ir rekomendacijas. Kas tai skirta? ... [-]
Jungtinė Karalystė UK Online Slough
Registracija galima
Anglų
Ištęstinės
12 mėnesiai
Internetinės
Skaityti daugiau lietuvių kalba
E-Careers

Gebėti įrodyti savo gebėjimą teikti sklandų perėjimą tarp IT paslaugų teikimo modelių ir turėti sertifikavimo įrodyti, kad su šiuo ITIL® Tarpinis Service Transition paket ... [+]

Kokie yra šio kurso tikslai?

Žinoma, daugiausia dėmesio skiriama paslaugų pereinamųjų elementų ITIL® sistemą. Jis bus supažindinti studentus su sąvokomis, kodėl projektavimo paslaugų pasiūla, kaip perėjimą tarp senų ir naujų modelių ir kaip paslauga perėjimas elementas atitinka platesnę ITIL® sistemą.

Principai atsilieka paslaugų perėjimą, pavyzdžiui, optimizavimas ir įėjimai ir išėjimai, kad reikia atsižvelgti į projektavimo etape. Procesai, kuriais grindžiama tarnyba pereinamąjį projektą ir įgūdžius ir metodus, reikalingus tinkamai asilai ir valdyti perėjimą. Kaip valdyti žmogiškąjį elementą bet IT paslaugų pereinamuoju projekto, įskaitant suinteresuotųjų šalių lūkesčius ir komunikacijų. Vertinant organizacinį poveikį ir pokyčius visoje tarnyba pereinamuoju projektą. Techniniai pasekmės paslaugų perėjimą ypatingą dėmesį Atsisakius vietoje Cloud paslaugomis. Atsižvelgiant į sėkmės veiksnius ir riziką, susijusią su paslaugų perėjimą ir kaip geriausiai patenkinti kiekvieno. Kas tai skirta? ... [-]
Jungtinė Karalystė UK Online Slough
Registracija galima
Anglų
Ištęstinės
12 mėnesiai
Internetinės
Skaityti daugiau lietuvių kalba
E-Careers

Gauk sertifikuota ITIL® paslaugų dizaino ir gebėti pateikti galutinį įrodymą sugebėjimą paslaugų dizaino ir pristatymas. ... [+]

Kokie yra šio kurso tikslai?

Dėmesys paslaugų teikimo komponentų ITIL® pagrindas, ITIL® SD kursas bus supažindinti studentus su sąvokomis, kodėl paslaugų teikimo ir suteikti jiems įgūdžių ir žinių, kurių jiems reikia kurti ir diegti IT paslauga, kuri vykdyti originalias verslo poreikius.

ITIL® interpretacija paslaugų dizaino ir kaip šios paslaugos tilptų į ITIL® bibliotekoje poilsio. Geriausios praktikos principai atsilieka projektavimo paslauga, kuri palaiko kitus elementus ITIL® sistemą ir atitinka verslo poreikius. Procesai, kurie turi būti įtraukti bet kokią naują paslaugų dizaino įskaitant SLA-ųjų įvykis sąlygoja ir iššūkių ir pavojų, kuriuos reikia apsvarstyti prieš dislokavimą. Naudojant technologiją, siekiant padėti IT paslaugų dizaino ir pristatymas. Vaidmenys, atsakomybė ir žmogiškieji ištekliai, reikalingi tinkamai valdyti paslaugų teikimo procesą. Įgyvendinant naują paslaugų teikimo procesą ir kaip vertinti spektaklį ir IG. Kas tai skirta? ... [-]
Jungtinė Karalystė UK Online Slough
Registracija galima
Anglų
Ištęstinės
12 mėnesiai
Internetinės
Skaityti daugiau lietuvių kalba
IED – Istituto Europeo di Design Rio de Janeiro

Profesionalai iš įvairių veiklos sričių, pavyzdžiui: verslo, technologijų, administravimo, procesų, rinkodaros, inovacijų, dizaino ir architektūros, taip pat verslininkų, ... [+]

Kodėl?

Praktiniu būdu perduoti visas pagrindines dizaino koncepcijas, psichikos modelius ir priemones, taikomas paslaugų statybai. Traukinio specialistai parengė ir sugeba kurti ateities paslaugas, ieškodami naujų verslo modelių, teikdami sklandų ir teigiamą patirtį teikiamose paslaugose, ieškodami skirtingos ir pridėtinės vertės, kurią suvokia vartotojai.

Kam?

Profesionalai iš įvairių veiklos sričių, pavyzdžiui: verslo, technologijų, administravimo, procesų, rinkodaros, inovacijų, dizaino ir architektūros, taip pat verslininkų, kurie domisi paslaugų dizainu. Kurso pabaigoje studentai gebės konsultuotis, diegti inovacijas įmonėse arba netgi pradėti verslą.... [-]

Brazilija Rio de Janeiro
Rugsėjis 2019
Portugalų,Portuguese (Brazil)
Dieninės
1 metai
Universiteto miestelis
Skaityti daugiau lietuvių kalba