Read the Official Description

bendradarbiaujama su "Michael G. Foster" verslo mokyklos mažmeninės prekybos vadybos programos ir Didžiosios Sietlo prekybos rūmų.

Kodėl didžiausi mažmenininkai pasaulyje skatina tvarumą per visą jų vertės grandinę? Ką galite sužinoti apie pagrindinių kompanijų, tokių kaip "Wal-Mart", "Target", "Home Depot", "IKEA", "Starbucks" ir "REI", tvarumo praktiką? Kaip tvari politika gali turėti įtakos prekės ženklo ir verslo vertybei? Kokia yra finansinė ir strateginė nauda siekiant tvarumo?

Šis intensyvus dviejų dienų seminaras ištyrė, kodėl ir kiek sėkmingiausių verslų įmonės integracija į jų veiklą ir prekių ženklų strategijas. Jūs sugebėsite aiškiai suvokti pagrindinius tvarumo principus, taip pat konkrečias priemones, kad pradėtumėte kurti savo organizacijos planą. Jei jau turite tvarumo politiką, galite sužinoti apie tolesnius veiksmus ir kaip geriau įvertinti jų efektyvumą jūsų versle, bendruomenėje ir gamtoje.

Tikslinės temos

Tvarumo verslo reikalas: nauda ir vairuotojai. Kokie yra verslo pranašumai dėl tvarumo? Kokios yra varomosios jėgos, lemiančios didėjantį visuomenės susirūpinimą dėl įmonių atsakomybės ir tvarumo? Sužinokite, kodėl tvarumas tampa svarbiausių kai kurių didžiausių įmonių pavadinimų strategijos ir veiklos dalimi.


Tvarumo supratimo pagrindai. Nustatykite naudingų, pirmaujančių psichinių modelių ir mąstymo priemonių, skirtų tvariam supratimui ir įgyvendinimui, įvairovę, įskaitant: "Natural Step", "Gamtos kapitalizmas", "Namai nuo katės" ir "Tvarumo valdymo sistemos".


Gaminių ir tiekimo grandinė. Suprasti vis didėjantį visuomenės susirūpinimą dėl mažmeninės prekybos tiekimo grandinės vientisumo, įskaitant darbo praktiką gaminant produktą, chemines medžiagas tiek produktuose, tiek pakuotėse, parduotuvių operacijų ekologinį požiūrį ir eksploatacijos pabaiga kiekvieno produkto išdėstymas. Šie pagrindiniai klausimai turi įtakos nuolatinei licencijai veikti daugeliui mažmenininkų ir tiekėjų.

Sandėliavimo operacijos ir įrenginiai. Perėjimas prie tvaresnių įrenginių ir sandėlių yra viena iš šiuolaikiškų verslo tendencijų šiandien. Nesvarbu, ar veikiate iš nuosavybės ar nuomojamų patalpų, turite suprasti tvarių veiklos ir įrenginių principus, įskaitant LEED: vadovavimas energetikos ir aplinkosaugos projektuose, ir kaip jomis pasinaudoti.


Žuvėdamas žemuosius vaisius - kokios yra geriausios praktikos, kaip anksti gauti finansavimą iš tvarumo? Sužinokite ekologinio efektyvumo pagrindus - gerindami apatinę eilę, tuo pačiu sumažindami įmonės ekologinį pėdsaką.


Organizacinė kultūros kaita. Kiek pokyčių iniciatyvų nepavyksta, nes įmonės yra nekvalifikuotos veiksmingų ir ilgalaikių kultūros pokyčių principų ir praktikos požiūriu? Sužinokite apie veiksmingą praktiką, užtikrinančią, kad patys jūsų patobulinti patys yra tvarūs.


Metrika ir matavimas. Norite žinoti, o jūsų klientai nori įrodyti: ar jūs tikrai siekiate didesnio tvarumo? Sužinokite apie darnos pažangos vertinimo principus ir praktiką, kad patenkintų daugelį jūsų suinteresuotų šalių - nuo jūsų valdybos narių iki atitinkamų bendruomenių, kuriose dirbate, piliečius.

Dalyvio privalumai

Grįžti į darbą, kuriame yra naujų strategijų ir įrankių:

  • Suprasti tvarumo būtinybę šiuolaikinėje rinkoje
  • Sužinokite verslo vertę ir tvarumo pranašumus
  • Integruoti tvarumą į prekės ženklą ir rinkodarą
  • Taikant tvarumą, naudokite geresnius finansinius rezultatus
  • Išmatuokite ir perduokite verslo vertės vertę
  • Sukurti veiksmingą tvarumo strategiją

Kodėl verslo rėmėjai

Organizacijos, kurios remia vadovus ir vadovus, dalyvaudamos "Building Brand & Value" seminare, pasitelkdamos "Darniojo verslo praktiką", įgyja žinių, siekdamos realizuoti verslo vertę, tobulinti prekės ženklą ir valdyti organizacijos riziką. Kitos naudos apima gebėjimą gerinti klientų ir bendruomenių santykius, taip pat dirbti tiek tiekėjams, tiek klientams iš labiau informuoto tvarumo praktikos ir praktinės patirties pagrindu.

Tikslinė auditorija

  • Vyresnieji organizacijų vadovai yra atsakingi už tolesnę jų įmonės sėkmę, pelningumą ir ilgalaikį išlikimą
  • Mažmeninės prekybos atstovai, atsakingi už įmonių strategijos įgyvendinimą, taip pat atsako į besikeičiančias vartotojų skonį ir lūkesčius
  • Gamintojų vadybininkai, produktų kūrėjai ir rinkodaros specialistai, kurie nori perduoti tvarumo vertę
  • Profesionalūs konsultantai, tokie kaip advokatai ir buhalteriai, kuriems reikia suprasti kintančius atsakingos mažmeninės prekybos praktikos standartus
  • Nekilnojamojo turto vystymo vadovai ir verslininkai, kurie nori suvokti didėjantį mažmeninės prekybos tvarumą, įskaitant tendenciją taikyti LEED standartus tiek savarankiškose, tiek nuomojamosiose patalpose
Program taught in:
Anglų
Šis kursas yra
Start Date
Kov 2019
Gegužė 2019
Duration
2 dienų
Part-time
Price
1,650 USD
Deadline
By locations
By date
Start Date
Rugs 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Gegužė 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Kov 2019
End Date
Application deadline

Kov 2019

Location
Application deadline
End Date

Gegužė 2019

Rugs 2019