Teikia sprendimų priėmėjai sugebėtų suprasti rinkos tyrimų priemones ir atrakinti klientų įžvalgos iš nustatymo duomenis, generuojamus rinkos tyrimai. Padeda tiek B-į-B, ir B-to-C bendrovėms suprasti, kaip teisė mišinys kokybinės ir kiekybinės priemonės gali būti naudojamos siekiant įgyti galingas, vertingų įžvalgų klientų poreikius ir sampratas.

Už įmonių ir B-į-B, ir B-to-C aplinkoje, ši programa suteikia vartotojams galimybę naudotis rinkos tyrimų įgūdžių, užduoti tinkamus klausimus ir priimti teisingus sprendimus, siekiant įgyti tvaraus konkurencinio pranašumo.

Programa numato išsamų supratimą apie tai, kaip teisė mišinys kokybiniai ir kiekybiniai marketingo tyrimų priemonės gali būti naudojamos siekiant įgyti galingas, svarbių įžvalgų klientų poreikius ir sampratas. Statybos rinkodaros strategija remiasi giliai kliento supratimą galime suteikti įmonei galingas konkurencinis pranašumas. Ši programa padeda vadovams pasiekti šį tikslą.


Pagrindiniai privalumai

Per šį kursą, Jūs:

  • Suprasti kliento supratimą orientuotos verslo strategijos svarbą
  • Sukurti įžvalgus santykius su klientais, suprasti jų racionalaus ir emocinius poreikius
  • Suprasti etnografija vaidmenį kuriant naujas klientas įžvalgos
  • Suprasti, kai reikia pasitikėti marketingo tyrimai studijų ir kada Jums reikia būti atsargiems
  • Teisingus klausimus užduoti savo rinkodaros mokslo darbuotojų, kad įgyti vertingos ir baustinas informaciją apie klientą
  • Priimti tinkamus sprendimus su kliento informacija, kuri yra surinkta
  • Gauti tikslesnes prognozes naujus produktus
  • Pelnas didžiausią vertę iš savo rinkos tyrimų išlaidos

Formatas

Diskusijos, atveju analys yra ir pratimai palengvinti dalyvavimą ir įsitraukimą kuriant seminarą. Vakare, dalyviai darbo tyrimo grupėse, siekiant pasirengti kitos dienos atveju analizę.


Programos turinys

  • Sukurti Klientų Insight valdoma organizacija
  • Nr Marketingo tyrimai yra geriau nei Bad> Marketingo tyrimų
  • Supratimas Vartotojai
  • Supratimas B-į-B klientai
  • Kiekybiniai įrankiai
  • Eksperimentavimas rinkodaros ir bandymų Rinkodara
  • Išsami Case Study

Programa mokoma:
Anglų

Peržiūrėti 43 daugiau kursų Kellogg School of Management at Northwestern University »

Šis kursas yra Campus based
Start Date
Rgs. 2019
Rgs. 2019
Duration
4 dienų
Ištęstinės
Price
5,800 USD
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Rgs. 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas
Start Date
Rgs. 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas

Rgs. 2019

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date

Rgs. 2019

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date