Kellogg ženklodaros Temomis: Statybos, Finansinio Sverto Ir Atjauninti Savo Prekės ženklą

Kellogg School of Management at Northwestern University

Programos aprašymas

Oficialus aprašymas

Kellogg ženklodaros Temomis: Statybos, Finansinio Sverto Ir Atjauninti Savo Prekės ženklą

Kellogg School of Management at Northwestern University

Teikia strategijas sukurti prekės ženklo valdymo strategiją, kuri turės įtakos jūsų prekės ženklo padidinti klientų lojalumą, konkurencinis pranašumas, ir pelningumas.

Sužinokite, kaip sukurti, pastatyti ir atjauninti prekinių ženklų. Vis daugiau bendrovių visame pasaulyje pradeda suprasti, prekių ženklų svarbą. Tačiau, tik kelios įmonės gali realiai pretenduoti į stiprią, diferencijuoti ir ilgalaikės prekės.

Tinkamai valdomos, prekių ženklais gali būti įmonės pagrindinė stiprybė ir vertybė. Gerai valdoma prekės gali sukurti klientų lojalumo ir vardo pripažinimu pakankamai stiprūs, kad įveikti intensyvi konkurencija ir net kainų diferencijavimo tam tikroje rinkoje. Į šią programą Kellogg vadybos mokyklos pasaulyje žinomas rinkodaros fakultetas teikti intensyviai ieškoti prekės valdymą.

Suderinus paskutines minties lyderystės šiuo klausimu su praktinių užsiėmimų tema, ši programa leis jums sukurti prekės ženklo valdymo strategiją, kuri turės įtakos jūsų prekės ženklo padidinti klientų lojalumą, konkurencinį pranašumą ir pelningumą.


Pagrindiniai privalumai


Per šį kursą, Jūs:

Suprasti galia ir uždaviniai prekės ženklo
Sužinokite, kaip kurti prekės ženklo pozicionavimo
Suprasti markės dizaino ir prekės ženklo reikšmė
Apžvalga strategijų kūrimo prekės ženklų per tam tikrą laiką
Sužinokite, kaip tvarkyti markės portfelį
Pažinkite vėliau kaip mąstymo apie matuoja prekinio ženklo vertę ir investicijų grąžą,


Formatas

Atvejų tyrimai, grupines diskusijas, ir pratybų compl ement sistemas pateikta Kellogg School fakultetą.


Programos turinys

- Iššūkiai Branding
- Padėties
- Tipai Prekiniai ženklai
- Gamintojas priauginimui
- Gamintojas Dizainas
- Prekinio ženklo strategija: kūrimas ir Rejuvnating Prekiniai ženklai
- Gamintojas portfelio strategija
- Gamintojas vertinimas

Dalyviai skatinami pareikšti medžiagos, susijusios su jų prekės ženklą į programą, ir turės galimybę praktiškai taikyti sistemas, išmoko savo prekės ženklą.


Kas turėtų dalyvauti

Ši programa yra skirta vadovams, kurie turi prekių valdymą atsakomybė savo organizacijose. Programa taip pat naudinga tiems, kurie nori plėsti savo žinias apie prekių ženklų ir veiksmingas prekių valdymą strategijų svarbą.

Daugelis kompanijų rasti ypač naudinga rėmėjas dalyvių komandos programą. Dalyvavimas kaip komanda gamina bendrą žodyną ir mokymosi patirtį, kuri skatina naujų idėjų ir minčių, taikymas įmonėje. Specialūs tyrimo grupes, kainų nustatymo ir kitų priemonių galima bendrovių rėmimo grupių, ne mažiau kaip keturi dalyviai. Prašome susisiekti su mumis ir sužinokite daugiau.


Ši mokykla siūlo tokias studijų programas:
  • Anglų


Paskutinį kartą atnaujinta December 6, 2017
Trukmė ir kaina
Šis kursas yra Campus based
Start Date
Pradžia
Rugs 2018
Spal 2018
Duration
Trukmė
3 dienų
Ištęstinės
Price
Kaina
5,500 USD
Locations
Jungtinės Amerikos Valstijos - Evanston, Ilinojaus, IL
Pradžia: Spal 2018
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Jungtinės Amerikos Valstijos - Midland, Mičigano, MI
Pradžia: Rugs 2018
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Dates
Rugs 2018
Jungtinės Amerikos Valstijos - Midland, Mičigano, MI
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Spal 2018
Jungtinės Amerikos Valstijos - Evanston, Ilinojaus, IL
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla