Read the Official Description

Teikia strategijas sukurti prekės ženklo valdymo strategiją, kuri turės įtakos jūsų prekės ženklo padidinti klientų lojalumą, konkurencinis pranašumas, ir pelningumas.

Sužinokite, kaip sukurti, pastatyti ir atjauninti prekinių ženklų. Vis daugiau bendrovių visame pasaulyje pradeda suprasti, prekių ženklų svarbą. Tačiau, tik kelios įmonės gali realiai pretenduoti į stiprią, diferencijuoti ir ilgalaikės prekės.

Tinkamai valdomos, prekių ženklais gali būti įmonės pagrindinė stiprybė ir vertybė. Gerai valdoma prekės gali sukurti klientų lojalumo ir vardo pripažinimu pakankamai stiprūs, kad įveikti intensyvi konkurencija ir net kainų diferencijavimo tam tikroje rinkoje. Į šią programą Kellogg vadybos mokyklos pasaulyje žinomas rinkodaros fakultetas teikti intensyviai ieškoti prekės valdymą.

Suderinus paskutines minties lyderystės šiuo klausimu su praktinių užsiėmimų tema, ši programa leis jums sukurti prekės ženklo valdymo strategiją, kuri turės įtakos jūsų prekės ženklo padidinti klientų lojalumą, konkurencinį pranašumą ir pelningumą.


Pagrindiniai privalumai


Per šį kursą, Jūs:

Suprasti galia ir uždaviniai prekės ženklo
Sužinokite, kaip kurti prekės ženklo pozicionavimo
Suprasti markės dizaino ir prekės ženklo reikšmė
Apžvalga strategijų kūrimo prekės ženklų per tam tikrą laiką
Sužinokite, kaip tvarkyti markės portfelį
Pažinkite vėliau kaip mąstymo apie matuoja prekinio ženklo vertę ir investicijų grąžą,


Formatas

Atvejų tyrimai, grupines diskusijas, ir pratybų compl ement sistemas pateikta Kellogg School fakultetą.


Programos turinys

- Iššūkiai Branding
- Padėties
- Tipai Prekiniai ženklai
- Gamintojas priauginimui
- Gamintojas Dizainas
- Prekinio ženklo strategija: kūrimas ir Rejuvnating Prekiniai ženklai
- Gamintojas portfelio strategija
- Gamintojas vertinimas

Dalyviai skatinami pareikšti medžiagos, susijusios su jų prekės ženklą į programą, ir turės galimybę praktiškai taikyti sistemas, išmoko savo prekės ženklą.


Kas turėtų dalyvauti

Ši programa yra skirta vadovams, kurie turi prekių valdymą atsakomybė savo organizacijose. Programa taip pat naudinga tiems, kurie nori plėsti savo žinias apie prekių ženklų ir veiksmingas prekių valdymą strategijų svarbą.

Daugelis kompanijų rasti ypač naudinga rėmėjas dalyvių komandos programą. Dalyvavimas kaip komanda gamina bendrą žodyną ir mokymosi patirtį, kuri skatina naujų idėjų ir minčių, taikymas įmonėje. Specialūs tyrimo grupes, kainų nustatymo ir kitų priemonių galima bendrovių rėmimo grupių, ne mažiau kaip keturi dalyviai. Prašome susisiekti su mumis ir sužinokite daugiau.


Program taught in:
Anglų

See 43 more programs offered by Kellogg School of Management at Northwestern University »

Šis kursas yra Campus based
Start Date
Rugs 2019
Spal 2019
Duration
3 dienų
Ištęstinės
Price
5,500 USD
By locations
By date
Start Date
Spal 2019
Application deadline
Start Date
Rugs 2019
Application deadline