Read the Official Description

Dizainas, valdymas, bendravimas ir paleidimas

Ar juvelyrikos dizaino projekte yra specifika? Kokie įgūdžiai, disciplinos ar žinios tai yra? Ar tai apie meną, madą ar dizainą? Pramonė ar meistriškumas? Ar tai statuso, turto ar kūrybiškumo simbolis?

Juvelyrika sugeba užmegzti ryšius tarp išorinio pasaulio - prekių, prekybos, socialinių santykių sistemos ir privataus pasaulio - santykių, susijusių su kiekvieno individo identitetu, jo norais ir jo įvaizdžiu.

Šio produkto supratimas reikalauja konteksto ir apima disciplinas, kurios kartais yra toli ir nevienodos: dizainas, dekoratyvinis menas, antropologija, mada, rinkodara, vadyba, prekės ženklas, mažmeninė prekyba, ryšiai.

Kursas nagrinėja juvelyrikos sudėtingumą įvairiais aspektais:

  • Juvelyrinių dirbinių kultūros interpretacijų analizė;
  • Produktas: kontekstų ir vertybių kūrimas;
  • Gamybos grandinė;
  • Rinkodaros ir prekės ženklo principai;
  • Pardavimo, platinimo ir komunikacijos strategijos;
  • Skaitmeninio pasaulio brangakmenis;
  • Skaitmeniniai amatininkai: verslumas ir paleidimas iš brangakmenio.

Pagrindiniai faktai

  • Režisierius: Alba Cappellieri
  • Registracijos pabaiga: 2019 m. Gegužės 27 d
  • Paskaitos pradžios: 2019 m. Birželio 10 d
  • Paskaita pabaigoje: 2019 m. Liepos 12 d
  • Trukmė: 5 savaites, 180 valandų
  • Dažnumas: 80% visų klasių yra minimalus, reikalingas sertifikatui gauti
  • Vieta: Milanas, Campus Bovisa Politecnico
  • Kurso vertė: 3 600 EUR (be PVM 22%)

Studentų ir absolventų MFI suteikiama 20 proc. Ekonominė vertė, o paskutinės vietos - 20 proc.

Kursas yra italų / anglų kalba, taip pat galimybė versti anglų kalbą seminare.

Per visą kursą italų - anglų kalbos mokytoja.

kurso aprašymas

Kursas skirtas skaitmeniniams amatininkams ir visiems tiems dizaineriams ar vadovams, kurie nori pradėti juvelyrikos karjerą, kad sujungtų amatininkų papuošalų tradicijas su skaitmeninių technologijų privalumais. Kursas prasideda nuo įvairių juvelyrikos kontekstų, siekiant suprasti logiką, kuri valdo sektorių, ji ir toliau sutelkia dėmesį į produktą ir jo ypatybes, tada pereina prie visos gamybos grandinės analizės, prekės ženklo ir prekių ženklų tyrimo, strategijų pardavimas, platinimas ir bendravimas.

Teorinės pamokos ir įmonių ir pagrindinių sektoriaus dalyvių liudijimai taps 3 specializuotais seminarais, skirtais tradicinių papuošalų dizainui, skaitmeninės kolekcijos kūrimui ir paleidimo sukūrimui.

Partnerystė

Kursą vykdo Milano Fashion Institute fakultetas, kurį sudaro mokslininkai ir specialistai projektavimo, valdymo ir komunikacijos srityse kartu su pirmaujančiomis kompanijomis. Daugiadisciplininė mokytojų komanda, siekiant užtikrinti kuo išsamesnį aptariamų temų supratimą ir padidinti studentų galimybes referenciniame sektoriuje.

Ugdymo tikslas

Kurso tikslas - apmokyti amatininkus / dizainerius / vadybininkus / skaitmeninius komunikatorius, kurie galėtų pradėti karjerą juvelyrikos srityje, ir pradėti verslą. Dalyvaudami studentai turės galimybę kurti teorines ir praktines žinias apie juvelyrikos sritį dizaino, rinkos, mažmeninės prekybos, komunikacijos požiūriu. Dalyviai įgis tiek produkto, tiek proceso įgūdžių ir galės bendradarbiauti su dizaino kompanijomis, juvelyrinių dirbinių kompanijomis, mados kompanijomis ir mugių organizacijomis.

Kodėl gi šis kursas?

Juvelyrika - tai prekių sritis su daugybe dizaino idėjų, nes ji yra nevienodo pobūdžio, egzistuoja amatai ir skaitmeniniai gaminiai. Šio kurso tikslas - pasiūlyti studentui įrankius, skirtus juvelyrikos paleidimo projektui, ir pasinaudoti skaitmeninio fotoaparato pranašumais, neatsisakant plaukiojančios priemonės grožio.

Mokymo modelis

Švietimo modelis yra toks:

  • Teorinės pamokos klasėje
  • Projektų ir prototipų seminarai

Tradiciniai klasių paskaitose keičiasi atvejų diskusijomis, susitikimais su sektoriaus specialistais, klasių pratybų metu ir dizaino dirbtuvėmis.

Kurso pabaigoje kiekvienam studentui pristatomas MFI sertifikatas.

Kursai

Kursą sudaro 5 moduliai:

  • Modulis 1: Juvelyrika šiandien
  • 2 modulis: projektavimo dirbtuvė
  • 3 modulis: valdymas
  • 4 modulis. Verslumas ir paleidimas
  • 5 modulis: skaitmeninis ryšys

Atrankos procesas

Atrankos procesas bus grindžiamas CV ir paraiškos formos įvertinimu.

Paraiška

Norėdami užsiregistruoti, kandidatas turi:

  1. Užpildykite internetinę paraiškos formą, kurią galite rasti čia
  2. Prisijunkite CV formatu internete formoje internete, kurią galite rasti čia

Gavusi dokumentus, Milano Fashion Institute informuos pareiškėją apie atrankos galutinį rezultatą (priėmimą arba neįtraukimą).

Priėmimo sąlygos

Norėdamas kreiptis dėl priėmimo į kursą, kandidatas turi gerai pažinti "Illustrator" programinę įrangą, "Photoshop" ir "Adobe" paketą bei skaitmeninę modeliavimo programinę įrangą.

Finansinis įsipareigojimas

Dalyviai privalo turėti reikšmingą įsipareigojimą tiek asmeniškai, tiek finansiškai.

Bendra išlaidų suma yra 3 600 EUR, mokama taip:

  • 1 dalis
  • 2 dalis

Išlaidos apima dalį studijų medžiagos ir instituto įrenginių naudojimo.

Finansinė parama teikiama magistrantams Milano Fashion Institute ir Alumni Milano Fashion Institute .

Program taught in:
Italų
Anglų

See 4 more programs offered by Milano Fashion Institute »

Last updated November 8, 2018
Šis kursas yra Campus based
Start Date
Birželis 10, 2019
Duration
5 savaites
Dieninės
Price
3,600 EUR
Deadline
Gegužė 27, 2019
By locations
By date
Start Date
Birželis 10, 2019
End Date
Liepa 12, 2019
Application deadline
Gegužė 27, 2019

Birželis 10, 2019

Location
Application deadline
Gegužė 27, 2019
End Date
Liepa 12, 2019