Išplėstinis ryšių su klientais valdymas
Convertas
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Dubai, Jungtiniai Arabų Emyratai
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
5 days
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
USD 3 695 / per course *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* PVM už penkių dienų seminarus, vykstančius viešbučio konferencijų salėje Dubajus, įskaitant sertifikatus, pietus ir kavą.
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Geras klientų aptarnavimas gali būti laikomas dideliu skirtumu tarp įmonių. Nors konkuruojantys produktai dažnai yra panašūs ir gali būti lengvai dubliuojami, gera klientų aptarnavimo sistema yra holistinė sistema, reikalaujanti nuolatinių visos organizacijos pastangų, kurias skatina ir perima visus organizacijos kultūros aspektus. Dėl to orientuota į klientą orientuota organizacija tampa didžiuliu konkurentu, kurio modelis negali būti lengvai kopijuojamas.
Šiame kurse pažvelgsime į tai, ko reikia norint sukurti į klientą orientuotą organizaciją. Šiame kurse, be trumpų konsultantų ir dalyvių pristatymų, naudojami atvejų analizės, savęs vertinimo pratybos, paslaugų kokybės įrankių taikymas, vaizdo įrašai su debatais, žodiniai ir rašytiniai klausimai, dėl kurių vyksta diskusijos ir daugiau.
Tikslai
- Sukurti holistinį klientų aptarnavimo metodą, atsižvelgiant į 7 skirtingus klientų aptarnavimo apibrėžimo aspektus
- Sukurti tikslus ir programas, kad maksimaliai padidintumėte klientų pasitenkinimą
- Įvertinti klientų pasitenkinimo tyrimų projektavimą, įgyvendinimą ir analizę
- Naudokite klientų skundus kaip „trampliną“ paslaugų tobulinimui
- Rašyti paslaugų lygio susitarimus (SLA), kad būtų užtikrintas aiškumas ir atitiktis
- Įvertinkite organizacijos ar departamento paslaugų aspektą, naudodami gerai parinktus pagrindinius veiklos rodiklius
Kas turėtų dalyvauti
Vykdytojai, vadovai ir sprendimų priėmėjai, kurie nori gerinti našumą, pasitraukdami savo klientus į aukštesnį pasitenkinimo lygį, taip pat klientų aptarnavimo vadybininkus ir prižiūrėtojus, kurie domisi pažangiais klientų aptarnavimo įrankiais.
Moduliai
1 diena: kliento apibrėžimas ir įvertinimas
- Kliento apibrėžimas
- Klientų aptarnavimo apibrėžimas
- Vidaus ir išorinis klientas
2 diena: vidinio kliento svarba
- Motyvuotų darbuotojų poreikis
- Kvalifikuotų darbuotojų poreikis
- Silo mentalitetas
- Silosų sunaikinimas
3 diena: klientų aptarnavimas kaip strateginis reikalavimas
- Nuo „įtariamojo“ iki „partnerio“
- Eiti į kopėčias
- „KANO“ modelis. Pagrindiniai atributai. „Veikimo“ atributai. „Delight“ atributai
- Į klientą orientuota organizacija
- Klientų aptarnavimas - strateginis reikalavimas
- 7 į klientus orientuotos organizacijos praktika
4 diena: klientų pasitenkinimo tyrimai ir kitos svarbios priemonės
- Suprasti savo klientus
- Segmentavimo svarba
- Klientų segmentavimo principai
- Fokusuotos grupės
5 diena: klientų pasitenkinimo tyrimai
- Pagrindinės sąvokos
- Pagrindiniai tyrimo metodai
- Klausimyno pavyzdžiai
- Klientų apklausos gairės
- Pasitenkinimo tyrimų tipai
- Mėginių ėmimo pagrindai
- Atributai, kuriuos reikia matuoti
- Klientų pasitenkinimo indeksas
- „RATER“ gylis
- Paslaugų kokybės (servqual) spragų modelis
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Ryšių su klientais valdymas
- London, Jungtinė Karalystė
Įgūdžių kompetencijos apdovanojimas verslo administravimo srityje: II lygis
- Santa Barbara, Jungtinės Amerikos Valstijos
Virtualizacijos sistemų administravimo įgūdžių apdovanojimas
- Santa Barbara, Jungtinės Amerikos Valstijos