Išplėstinis reklamos ir rinkodaros komunikacijų valdymo diplomas
Centennial College
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Toronto, Kanada
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
6 semesters
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
CAD 16 539 *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* 2 semestrus tarptautiniams studentams / mokesčiai apima atsitiktinius mokesčius ir sveikatos draudimą pirmaisiais studijų metais
Įvadas
- Programos kodas: 6404
- Mokykla: Ryšių, žiniasklaidos, menų ir dizaino mokykla
- Kvalifikacija: aukštesnio lygio Ontarijo kolegijos diplomas
- Programos tipas: programa po vidurinės mokyklos
- Programos trukmė: 3 metai / 6 semestrai
- Vieta: Istorijos meno centras
Centennial College “ reklamos ir rinkodaros komunikacijų valdymo programa yra susijusi su kūrybinių talentų ir strateginio mąstymo panaudojimu bei verslo išmanymu naudojant naujas ir įdomias idėjas. Jei norite žiūrėti „Super Bowl“ reklamą, ši programa skirta jums.
Šios reklamos programos kursai, vykstantys per trejus metus, prasidės kuriant pagrindą visais pramonės aspektais, kurie paruoš jus paskutiniams studijų metams, kai pasirinksite specializuotis paskyros valdyme, skaitmeniniame kūryboje ar žiniasklaidos pirkimas ir planavimas. Be to, ši programa yra vienintelė Didžiojo Toronto rajono kolegijos reklamos programa, apimanti viso semestro 14 savaičių praktiką.
Reklamos ir rinkodaros komunikacijų valdymo programoje:
- Sužinokite visą reklamos procesą, įskaitant kūrybinį tobulėjimą, tyrimus, strategijų kūrimą, kampanijų planavimą, gamybą ir žiniasklaidos planavimą bei pirkimą;
- Išmokite gaminti turinį iš reklamos žanrų;
- Įgykite galimybę pasakoti klientų istorijas įtikinama reklama;
- Planuoti ir kurti kampanijas keliose platformose;
- Ugdykite savo instinktus ir strateginius sugebėjimus laikydamiesi terminų profesionalioje ir kūrybingoje aplinkoje;
- Jai vadovauja patyrusių reklamos instruktorių komanda, turinti didelę pramonės patirtį;
- Užbaikite savo mokymus naudodami pramonės praktiką, kurios metu įgysite patirties kasdieninėje reklamos pasaulio veikloje.
Priėmimai
Studijų programa
Programos apžvalga
1 semestras | 2 semestras | 3 semestras |
|
|
|
4 semestras | 5 semestras | 6 semestras |
Akademinis variantas
|
Paskyros paslaugų srautas
Skaitmeninis kūrybinis srautas
Pasirenkamas skaitmeninis specialistas (pasirinkite du)
Medijos srautas
|
|
Programos rezultatas
Programos profesinio mokymosi rezultatai
Programos profesinio mokymosi rezultatai apibūdina tai, ką programos absolventai gali įrodyti galėdami panaudoti studijų metu įgytas žinias ir įgūdžius. Rezultatai yra glaudžiai susiję su darbo vietos poreikiais. Vertindami (pvz., Užduotis ir testus), studentai patikrina savo sugebėjimą patikimai atlikti šiuos rezultatus prieš baigdami mokslą.
- Nustatyti, analizuoti ir reaguoti į klientų reklamos ir rinkodaros komunikacijos tikslus, taikant rinkodaros ir komunikacijos principus.
- Atlikti rinkos segmentavimo analizę, nustatyti organizacijos tikslinę rinką/auditoriją ir apibrėžti kiekvieno segmento vartotojų elgseną.
- Sukurti integruotą reklamos ir rinkodaros komunikacijos planą ir įtikinamai jį pristatyti bei apginti.
- Įvertinti integruotų reklamos ir rinkodaros komunikacijos iniciatyvų efektyvumą.
- Reklamos ir rinkodaros komunikacijos medžiagos kūrimas pagal galiojančius Kanados įstatymus, pramonės standartus ir verslo praktiką.
- Kurti kūrybiškus sprendimus, skirtus reklamos ir rinkodaros komunikacijos iššūkiams spręsti.
- Planuoti, įgyvendinti, stebėti ir vertinti projektus taikant projektų valdymo principus.
- Visus darbus atlikite profesionaliai, etiškai ir laiku.
KARJEROS GALIMYBĖS
Įmonės, siūlančios darbus
Įmonės, kurios pasamdė programos absolventus, yra:
- Anomalija
- Andersonas DDB
- BBDO
- Bumo rinkodara
- Kosetė
- FCB
- Pilka Kanada
- JWT
- Leo Burnett
- MacLarenas McCannas
- Klevo lapų sportas ir pramogos
- Media Edge
- Mindshare MPG
- Saatchi & Saatchi
- Starcom
- TBWA
- Young & Rubicam
Programos akcentai
- Reklamos ir rinkodaros komunikacijų valdymo programa atspindės darbo pasaulio standartus, įskaitant tvirtus terminus, daugiafunkcinį darbą, darbą esant spaudimui ir profesionalių pristatymų teikimą.
- Praktinė praktika naudojant profesionalią programinę įrangą ir žiniasklaidos planavimo sistemas bus esminis programos elementas.
- Įgysite įžvalgų ir patirties pagrindinėse agentūros veiklos srityse: skaitmeninėje kūryboje, žiniasklaidos planavimo/pirkimo ir paskyros valdymo srityse.
- Interaktyvios reklamos biuras pripažįsta, kad programa siūlo didžiausią skaitmeninių / mobiliųjų mokymo programų spektrą
Karjeros perspektyva
- Sąskaitos valdytojas
- Žiniasklaidos pirkėjas ir planuotojas
- Rinkodara
- Skaitmeninis/mobilusis profesionalas
- Kūrybinis kūrėjas
- Gamintojas
- Tiesioginis rinkodaros specialistas
- Rėmėjas
- Renginių rinkodaros specialistė
Švietimo Pathways
Kvalifikuoti šios Reklamos ir rinkodaros komunikacijos išplėstinio diplomo programos absolventai gali dalyvauti „ Pathway programose su partnerių institucijomis. Šios „ Pathway programos leidžia gauti Centennial College įgytą studijų laipsnį. Žemiau pateikti šios programos partnerių institucijų laipsniai.
Atkreipkite dėmesį, kad kiekvienas partneris Pathway turi tam tikrą minimalaus pažymio reikalavimą, kad būtų galima gauti perkėlimo kreditus, kuriuos įvertina gaunančioji institucija partnerė.
Studentų atsiliepimai
English Language Requirements
Patvirtinkite savo anglų kalbos žinias atlikdami „Duolingo“ anglų kalbos testą! DET yra patogus, greitas ir prieinamas internetinis anglų kalbos testas, priimtas daugiau nei 4000 universitetų (tokių kaip šis) visame pasaulyje.