Intensyvus strateginis marketingo kursas

London School of Design and Marketing (PT)

Programos aprašymas

Oficialus aprašymas

Intensyvus strateginis marketingo kursas

London School of Design and Marketing (PT)

Kodėl intensyvus strateginis marketingo kursas?

Bendrovės skatina strateginę rinkodarą, siekdamos nustatyti ir rasti būdų patenkinti klientų poreikius.

Vadybininkai ir rinkodaros vadovai naudoja strateginę rinkodarą, siekdami sukurti rinkodaros planą, siekiant pagerinti verslo efektyvumą ir padidinti pelną.

Vietos: 20

Trukmė: 5 dienos (35 val.) Su praktine dalimi

Kursų apžvalga

Sukurta ir skirta vadovams, vadovams, verslininkams ir domisi praktiniais mokymais, kurie yra realiai pritaikomi strateginės rinkodaros, vadybos ir prekybos srityse. Intensyvios strateginės rinkodaros kursų programa suteikia žinias, naujas strateginio marketingo valdymo ir planavimo formas, kad dalyviai galėtų patenkinti didžiausius šiandieninius uždavinius.

Intensyvaus strateginio marketingo kursas nagrinėja pagrindinius marketingo strategijos aspektus, supranta, kaip įmonės kuria ir palaiko konkurencinį pranašumą įtraukdamos rinkodaros strategijas. Dalyviams bus sunku kurti strateginį mąstymą ir suformuluoti įvairius proceso elementus, susiejant misiją, viziją ir tikslus su segmentacija, padėties nustatymu (STP), konkurenciniais pasiūlymais ir tikslinėmis rinkomis.

Strateginė analizė yra pagrindinė rinkodaros strategijos raida ir turėtų būti suderinta su pagrindinėmis kompanijų rinkodaros aplinkos tendencijomis.

Daugiakalbis mokytojas.

Rašto turinys yra anglų, ispanų ir portugalų kalbomis.

73147_strategicmarketingshortcourse.jpg

Programa

1 DIENA

Aplinkos, vidaus ir perspektyvos analizė

Pirmos dienos modulyje aptarsime organizacijų vidaus ir išorės analizės turinį, nes tai bus gilus supratimas apie visus elementus, kurie sudaro ir sąveikauja rinkoje, kad dalyviai galėtų kurti veiksmingas rinkodaros strategijas. Bus analizuojama rinkodaros strategijos prigimtis ir apibrėžimai bei vertės kūrimo ir socialinių tinklų indėlis. Rinkodaros strategijos raida leis kurti strateginę organizacijos poziciją išorinės aplinkos, jos išteklių, vidinių kompetencijų, suinteresuotųjų šalių lūkesčių ir įtakos požiūriu. Rinkodaros metodų metodas bus labai svarbus supratimui apie įvairių tipų klientus ir konkurentų identifikavimą.

2 DIENA

Nukreipimas, padėties nustatymas ir rinka

Šiame modulyje aptarsime strateginio marketingo valdymo (SMM) procesą, būtent strateginius sprendimus ir sprendimus. Tikslas yra suprasti pagrindinius būsimų strategijų pagrindus. Dalyviai supras organizacijos stipriųjų pusių pelningumą pasinaudoti išorinėmis galimybėmis ir / arba sumažinti grėsmes investuodamos į galimybes įveikti didžiausius organizacijų trūkumus. Tuo tikslu bus sprendžiamos tokios sąvokos kaip organizacijos suskaidymas ir padėtis, prisidedama prie konkurencingos rinkodaros strategijos rengimo, taikant mokslinių tyrimų ir modeliavimo metodus, kuriuos galima pritaikyti segmentizavimui ir pozicionavimui. Galiausiai, dalyviai sužinos, kaip sukurti rinkų patrauklumo vertinimą ir įmonės konkurencinę poziciją.

3 DIENA

Konkurencingi pranašumai ir inovacijos

Trečiame modulio numeryje dalyviai sužinojo, kaip nustatyti konkuruojančius organizacijų konkurencinius pranašumus naudojant konkrečius metodus konkurenciniam pranašumui sukurti. Pagrindinė strategija bus "Novo Marketing Mix", analizuojant šiuos elementus: produktą, kainą, vietą ir reklamą. Kiekvienas iš šių elementų turėtų prisidėti prie nuoseklios ir visapusiškos rinkodaros programos, kuri perduotų klientams pageidaujamą vertę. Galiausiai, mes analizuosime inovacijų veiksnius, kurie yra vienas iš svarbiausių kiekvienos organizacijos rūpesčių, taip pat jo įtaka konkurencinio pranašumo plėtrai.

4 DIENA

Santykių marketingo strategijos

Per pastaruosius keletą metų viena iš svarbiausių marketingo mąstymo ir praktikos tendencijų buvo keisti požiūrį į individualius sandorius, siekiant nustatyti ilgalaikius santykius su klientais. Nors sandorių rinkodara reiškia vienintelį pardavimą, santykių marketingas yra santykiai su klientais, dėl kurio pakartotinai bus atliekami verslo ir (arba) pirkimai, taip pat sudaromos galimybės tolesnei verslo plėtrai. Suprasdami santykių su klientais svarbą, dalyviams bus laikas nustatyti, kaip realizuoti rinkodaros strategijas, nes net ir organizacijos viduje skirtingoms įmonėms ar produktams gali būti reikalingos skirtingos strategijos.

5 DIENA

Galutinio projekto įgyvendinimas

Paskutinę dieną dalyviams bus pareikalauta atlikti realų atvejo analizę, taikydama visas kurso metu įgytas sąvokas, praktiką ir metodus. Galų gale kiekvienas iš jų bus pakviestas pristatyti savo darbo idėjas ir naujus būdus veikti rinkoje.

Pastaba: visi dalyviai gaus diplomą / dalyvio pažymėjimą ir gali turėti galiojančią 12 mėnesių nuolaidą registruojant vieną iš LSDM kursų.

Kainos

Londonas

Madridas

Porto

1-oji kaina su visais įskaičiuota

1000 £

890 svarų sterlingų

890 svarų sterlingų

2-oji kaina su visais įskaičiuotais

1 100 svarų sterlingų

990 £

990 £

3-ioji kaina su visais įskaičiuotais

1250 £

1 100 svarų sterlingų

1 100 svarų sterlingų

Su viskuo diena

1 500 svarų sterlingų

1250 £

1250 £

* All Inclusive: mokymas, intensyvus kursas, kasdienio kavos pertraukėlė, studijų ištekliai ir galutinis pažymėjimas

Sąlygos:

1-oji kaina iki balandžio 30 d

2-oji kaina iki gegužės 23 d

3-ioji kaina: vėliau datos

Mokėjimas banko pavedimu

Ši mokykla siūlo tokias studijų programas:
  • Portugalų
  • Ispanų
  • Anglų


Paskutinį kartą atnaujinta April 30, 2018
Trukmė ir kaina
Šis kursas yra Campus based
Start Date
Pradžia
Birželis 2019
Duration
Trukmė
5 dienų
Dieninės
Price
Kaina
1,000 GBP
Locations
Ispanija - Madrid, Community of Madrid
Pradžia : Birželis 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Portugalija - Porto, Porto District
Pradžia : Birželis 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Jungtinė Karalystė - London, England
Pradžia : Birželis 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Dates
Birželis 2019
Jungtinė Karalystė - London, England
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Ispanija - Madrid, Community of Madrid
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Portugalija - Porto, Porto District
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla