Pagrindinė informacija

  • Modulio kodas: MPRS103
  • Trukmė: 2 savaites
  • Mokestis: 5125 svarų sterlingų

Kurso apibūdinimas

Viešųjų ryšių planavimas

  • Konteksto svarba
  • Išorinė aplinka
  • Vidinė aplinka
  • Strateginiai viešųjų ryšių programos ir kampanijos
  • Sistemos planavimo kontekstas
  • Planavimo šablonas

Įmonių įvaizdis, reputacija ir tapatybė

  • Diskusijos dėl vaizdo viešuosiuose santykiuose
  • Firmos įvaizdis ir reputacija
  • Firminis stilius
  • Reputacijos valdymas ir įmonių prekės ženklas
  • Įmonės įvaizdžio ir reputacijos įvertinimas

Žiniasklaidos santykiai

  • Žiniasklaidos santykiai ar viešieji ryšiai?
  • Žiniasklaidos reklamos ir žiniasklaidos santykiai
  • Žiniasklaida ir politinės perspektyvos
  • Praktiniai žiniasklaidos santykiai
  • Skaitmeniniai viešieji ryšiai: ne tik žiniasklaidos santykiai

Vidaus komunikacija

  • Vidaus komunikacijos tikslas
  • Išorinės aplinkos pokyčiai, darantys įtaką organizacijos vidiniam bendravimui
  • Keičiantys darbuotojo / darbdavio santykiai
  • Ryšių lyderių ir vadovų vaidmenys
  • Organizacinės kultūros ir vertybių teiginiai
  • Vidaus komunikacijos strategijos kūrimas

Bendrijos dalyvavimo programų valdymas

  • Bendrų įmonių įtraukimo (KKI) programos
  • Darbuotojai ir bendruomenės programos
  • Priežastis susijusi rinkodara (CRM)
  • Bendrijos programų kūrimas
  • Bendrijos programų vertinimas

Problemų valdymas

  • Problemų valdymo kilimas
  • Įrankiai ir procesai
  • Problemų strategijos kūrimas
  • Išleidimo valdymo raida

Krizių ryšių su visuomene valdymas

  • Iš kur kilo krizė?
  • Kaip pasirengti krizei
  • Bendravimas krizės metu
  • Interneto ir krizių viešųjų ryšių valdymas

Viešieji reikalai

  • Viešųjų reikalų vaidmens organizacijoje nustatymas
  • Viešųjų reikalų sritis
  • Lobizmas
  • Viešųjų reikalų valdymas

Integruoti rinkodaros komunikatai

  • Rinkodaros komunikacijų priemonių rinkinys
  • Segmentavimas, taikymas ir pozicionavimas (STP)
  • Branding ir integruotos rinkodaros komunikacijos
  • Rinkodaros ryšių mišinio integravimo planavimas

Korporacinis Bendravimas

  • Bendrojo bendravimo (ar praktikos pagrindų) tikslas
  • Korporatyvinis bendravimas praktikoje
  • Organizacinis kontekstas: kaip įmonių bendravimas tinka organizacinėms struktūroms

Tikslinė auditorija

Šis viešųjų ryšių valdymo kursas tinka:

  • Vyriausieji ryšių pareigūnai
  • Viešųjų ryšių ir ryšių direktoriai, vadovai, specialistai ir darbuotojai.

Mokymosi rezultatai

Baigę šį kursą, galėsite suprasti:

  • Pagrindiniai išoriniai veiksniai ir organizacinis kontekstas, kuriame vykdomas viešųjų ryšių planavimas ir valdymas.
  • Kaip naudoti strategines priemones išorinio ir organizacinio konteksto analizavimui.
  • Kaip planuoti mokslinių tyrimų strateginę kampaniją ar programą.
  • Kaip efektyviai valdyti ir įvertinti kampanijų ir programų poveikį.
  • Gyvenimo "prekės ženklo visuomenėje" svarba ir pasekmės.
  • Pagrindinės įmonės įvaizdžio, reputacijos ir tapatybės sąvokos.
  • Reputacijos valdymo procesas (įmonės prekės ženklas).
  • Žiniasklaidos santykiai iš istorinių ir profesinių / etinių perspektyvų.
  • Skirtumas tarp redakcinio ir reklaminio požiūrio į medijos vietą.
  • Žiniasklaidos santykiai iš žiniasklaidos ir politinių perspektyvų.
  • Žiniasklaidos santykių praktika.
  • Vidaus komunikacija praktikoje.
  • Darbuotojų / darbdavių santykiai šiuolaikinėse organizacijose ir jų aplinkoje.
  • Ryšių vaidmenys efektyviam vadovavimui ir valdymui.
  • Firmos strategijos, taktika ir vertinimo metodai bendravimui su darbuotojais.
  • Bendruomenės dalyvavimo principai, įmonių socialinė atsakomybė ir susiję su rinkodara.
  • Pagrindiniai bendruomenių santykių kūrimo principai ir tai, kaip šį supratimą taikyti paprastiems, prasmingiems scenarijams.
  • Problemos, susijusios su organizacijos dalyvavimu bendruomenėje.
  • Įmonių strategijos, skirtos verslo socialinei atsakomybei ir bendruomenių programoms integruoti į verslo planą, atsižvelgiant į suinteresuotųjų šalių požiūrį.
  • Kaip apibūdinti problemą ir skirtumus tarp problemų ir kitų valdymo problemų.
  • Tai lemia pažangą per visą gyvenimo ciklą, o etapas pasiekė problemą.
  • Problemų charakteristikos ir skirtingos verslo ir aktyvistų klausimų varomosios jėgos.
  • Problemų valdymas - tai komunikacijos disciplina ir platesnio strateginio mąstymo komponentas.
  • Kaip sukurti pagrindinę problemos strategiją naudojant keturių pakopų planą.
  • Krizių ir krizių valdymo koncepcijos.
  • Ryšių su krize viešųjų ryšių valdymas vertė.
  • Skirtingi krizių tipai ir kaip krizės tipas paveikia krizių komunikaciją.
  • Pagrindiniai krizių valdymo viešųjų ryšių principai.
  • Kaip taikyti krizių viešųjų ryšių valdymo principus realių krizių atvejais.
  • Interneto poveikis krizės viešųjų ryšių valdymui.
  • Viešųjų reikalų funkcijos pobūdis, vaidmuo ir apimtis bei jos ryšys su viešaisiais ryšiais.
  • Pagrindinės teorijos, principai ir jų kūrimas bei taikymas šiuolaikiniuose viešuosiuose reikaluose.
  • Galimas viešųjų reikalų indėlis į organizacines strategijas ir tikslų pasiekimą.
  • Žinių, įgūdžių ir kompetencijų, reikalingų šiuolaikiniams viešųjų reikalų specialistams.
  • Kaip analizuoti ir taikyti viešųjų reikalų teorijas / praktikos principus.
  • Integruoti rinkodaros komunikacijos klausimai.
  • Integruotų rinkodaros komunikacijų svarba organizacijoms ir jų visuomenei.
  • Pagrindiniai principai ir metodai, naudojami rinkodaros komunikacijos veiklai integruoti.
  • Kaip taikyti integruotų rinkodaros komunikacijos pagrindinius principus realiuoju gyvenimo scenarijumi.
  • Kaip verslo komunikacija yra konceptualizuota ir praktikuojama, pripažįstant skirtingų perspektyvų reikšmes.
  • Įvairių konceptualizuojančių verslo komunikacijos būdų (nuo rinkodaros, o ne PR ar organizacinės bendravimo nuostatos) įtaka peržiūrint viešųjų ryšių praktiką ir jos pasekmes.
  • Kaip pasirinkti veiksmingas sistemas, skirtas įmonių komunikacijos tikslui ir praktikai analizuoti - naudojant teisėtumo ir socialinio kapitalo koncepcijas - nustatyti pagrindinius tikslus.
  • Kad gebėjimas praktiškai bendrauti su įmonėmis konkrečiais būdais priklauso nuo to, kaip ši funkcija yra (ar integruojama) į organizacines struktūras.
Programa mokoma:
  • Anglų

Peržiūrėti 131 daugiau kursų London Business Training & Consulting »

Paskutinį kartą atnaujinta Rugpjūtis 27, 2019
Šis kursas yra Campus based
Start Date
Spal. 21, 2019
Kov. 23, 2020
Duration
2 savaites
Price
5,125 GBP
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Spal. 21, 2019
End Date
Lapk. 1, 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas
Start Date
Kov. 23, 2020
End Date
Bal. 3, 2020
Galutinis paraiškų davimo terminas
Start Date
Liepa 13, 2020
End Date
Liepa 24, 2020
Galutinis paraiškų davimo terminas
Start Date
Lapk. 16, 2020
End Date
Lapk. 27, 2020
Galutinis paraiškų davimo terminas

Spal. 21, 2019

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date
Lapk. 1, 2019

Kov. 23, 2020

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date
Bal. 3, 2020

Liepa 13, 2020

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date
Liepa 24, 2020

Lapk. 16, 2020

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date
Lapk. 27, 2020