Išplėstinis strateginis viešųjų ryšių valdymas

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Pagrindinė informacija

  • Modulio kodas: MPRS103
  • Trukmė: 10 dienų
  • Mokestis: 5125 svarų sterlingų

Kurso apibūdinimas

Viešųjų ryšių planavimas

  • Konteksto svarba
  • Išorinė aplinka
  • Vidinė aplinka
  • Strateginiai viešųjų ryšių programos ir kampanijos
  • Sistemos planavimo kontekstas
  • Planavimo šablonas

Įmonių įvaizdis, reputacija ir tapatybė

  • Diskusijos dėl vaizdo viešuosiuose santykiuose
  • Firmos įvaizdis ir reputacija
  • Firminis stilius
  • Reputacijos valdymas ir įmonių prekės ženklas
  • Įmonės įvaizdžio ir reputacijos įvertinimas

Žiniasklaidos santykiai

  • Žiniasklaidos santykiai ar viešieji ryšiai?
  • Žiniasklaidos reklamos ir žiniasklaidos santykiai
  • Žiniasklaida ir politinės perspektyvos
  • Praktiniai žiniasklaidos santykiai
  • Skaitmeniniai viešieji ryšiai: ne tik žiniasklaidos santykiai

Vidaus komunikacija

  • Vidaus komunikacijos tikslas
  • Išorinės aplinkos pokyčiai, darantys įtaką organizacijos vidiniam bendravimui
  • Keičiantys darbuotojo / darbdavio santykiai
  • Ryšių lyderių ir vadovų vaidmenys
  • Organizacinės kultūros ir vertybių teiginiai
  • Vidaus komunikacijos strategijos kūrimas

Bendrijos dalyvavimo programų valdymas

  • Bendrų įmonių įtraukimo (KKI) programos
  • Darbuotojai ir bendruomenės programos
  • Priežastis susijusi rinkodara (CRM)
  • Bendrijos programų kūrimas
  • Bendrijos programų vertinimas

Problemų valdymas

  • Problemų valdymo kilimas
  • Įrankiai ir procesai
  • Problemų strategijos kūrimas
  • Išleidimo valdymo raida

Krizių ryšių su visuomene valdymas

  • Iš kur kilo krizė?
  • Kaip pasirengti krizei
  • Bendravimas krizės metu
  • Interneto ir krizių viešųjų ryšių valdymas

Viešieji reikalai

  • Viešųjų reikalų vaidmens organizacijoje nustatymas
  • Viešųjų reikalų sritis
  • Lobizmas
  • Viešųjų reikalų valdymas

Integruoti rinkodaros komunikatai

  • Rinkodaros komunikacijų priemonių rinkinys
  • Segmentavimas, taikymas ir pozicionavimas (STP)
  • Branding ir integruotos rinkodaros komunikacijos
  • Rinkodaros ryšių mišinio integravimo planavimas

Korporacinis Bendravimas

  • Bendrojo bendravimo (ar praktikos pagrindų) tikslas
  • Korporatyvinis bendravimas praktikoje
  • Organizacinis kontekstas: kaip įmonių bendravimas tinka organizacinėms struktūroms

Tikslinė auditorija

Šis viešųjų ryšių valdymo kursas tinka:

  • Vyriausieji ryšių pareigūnai
  • Viešųjų ryšių ir ryšių direktoriai, vadovai, specialistai ir darbuotojai.

Mokymosi rezultatai

Baigę šį kursą, galėsite suprasti:

  • Pagrindiniai išoriniai veiksniai ir organizacinis kontekstas, kuriame vykdomas viešųjų ryšių planavimas ir valdymas.
  • Kaip naudoti strategines priemones išorinio ir organizacinio konteksto analizavimui.
  • Kaip planuoti mokslinių tyrimų strateginę kampaniją ar programą.
  • Kaip efektyviai valdyti ir įvertinti kampanijų ir programų poveikį.
  • Gyvenimo "prekės ženklo visuomenėje" svarba ir pasekmės.
  • Pagrindinės įmonės įvaizdžio, reputacijos ir tapatybės sąvokos.
  • Reputacijos valdymo procesas (įmonės prekės ženklas).
  • Žiniasklaidos santykiai iš istorinių ir profesinių / etinių perspektyvų.
  • Skirtumas tarp redakcinio ir reklaminio požiūrio į medijos vietą.
  • Žiniasklaidos santykiai iš žiniasklaidos ir politinių perspektyvų.
  • Žiniasklaidos santykių praktika.
  • Vidaus komunikacija praktikoje.
  • Darbuotojų / darbdavių santykiai šiuolaikinėse organizacijose ir jų aplinkoje.
  • Ryšių vaidmenys efektyviam vadovavimui ir valdymui.
  • Firmos strategijos, taktika ir vertinimo metodai bendravimui su darbuotojais.
  • Bendruomenės dalyvavimo principai, įmonių socialinė atsakomybė ir susiję su rinkodara.
  • Pagrindiniai bendruomenių santykių kūrimo principai ir tai, kaip šį supratimą taikyti paprastiems, prasmingiems scenarijams.
  • Problemos, susijusios su organizacijos dalyvavimu bendruomenėje.
  • Įmonių strategijos, skirtos verslo socialinei atsakomybei ir bendruomenių programoms integruoti į verslo planą, atsižvelgiant į suinteresuotųjų šalių požiūrį.
  • Kaip apibūdinti problemą ir skirtumus tarp problemų ir kitų valdymo problemų.
  • Tai lemia pažangą per visą gyvenimo ciklą, o etapas pasiekė problemą.
  • Problemų charakteristikos ir skirtingos verslo ir aktyvistų klausimų varomosios jėgos.
  • Problemų valdymas - tai komunikacijos disciplina ir platesnio strateginio mąstymo komponentas.
  • Kaip sukurti pagrindinę problemos strategiją naudojant keturių pakopų planą.
  • Krizių ir krizių valdymo koncepcijos.
  • Ryšių su krize viešųjų ryšių valdymas vertė.
  • Skirtingi krizių tipai ir kaip krizės tipas paveikia krizių komunikaciją.
  • Pagrindiniai krizių valdymo viešųjų ryšių principai.
  • Kaip taikyti krizių viešųjų ryšių valdymo principus realių krizių atvejais.
  • Interneto poveikis krizės viešųjų ryšių valdymui.
  • Viešųjų reikalų funkcijos pobūdis, vaidmuo ir apimtis bei jos ryšys su viešaisiais ryšiais.
  • Pagrindinės teorijos, principai ir jų kūrimas bei taikymas šiuolaikiniuose viešuosiuose reikaluose.
  • Galimas viešųjų reikalų indėlis į organizacines strategijas ir tikslų pasiekimą.
  • Žinių, įgūdžių ir kompetencijų, reikalingų šiuolaikiniams viešųjų reikalų specialistams.
  • Kaip analizuoti ir taikyti viešųjų reikalų teorijas / praktikos principus.
  • Integruoti rinkodaros komunikacijos klausimai.
  • Integruotų rinkodaros komunikacijų svarba organizacijoms ir jų visuomenei.
  • Pagrindiniai principai ir metodai, naudojami rinkodaros komunikacijos veiklai integruoti.
  • Kaip taikyti integruotų rinkodaros komunikacijos pagrindinius principus realiuoju gyvenimo scenarijumi.
  • Kaip verslo komunikacija yra konceptualizuota ir praktikuojama, pripažįstant skirtingų perspektyvų reikšmes.
  • Įvairių konceptualizuojančių verslo komunikacijos būdų (nuo rinkodaros, o ne PR ar organizacinės bendravimo nuostatos) įtaka peržiūrint viešųjų ryšių praktiką ir jos pasekmes.
  • Kaip pasirinkti veiksmingas sistemas, skirtas įmonių komunikacijos tikslui ir praktikai analizuoti - naudojant teisėtumo ir socialinio kapitalo koncepcijas - nustatyti pagrindinius tikslus.
  • Kad gebėjimas praktiškai bendrauti su įmonėmis konkrečiais būdais priklauso nuo to, kaip ši funkcija yra (ar integruojama) į organizacines struktūras.
Paskutinį kartą atnaujinta Grd. 2019

Apie mokyklą

London Business Training & Consulting (LBTC) is the UK’s premier business and management training and consulting service provider. We cater to both individual and organisational clients from all o ... Skaityti daugiau

London Business Training & Consulting (LBTC) is the UK’s premier business and management training and consulting service provider. We cater to both individual and organisational clients from all over the world. Skaityti mažiau