Išplėstinis strateginis rinkodaros valdymas

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Išplėstinis strateginis rinkodaros valdymas

Pagrindinė informacija

  • Modulio kodas: MPRS101
  • Trukmė: 9 dienos
  • Mokestis: 4745 £

Kurso apžvalga

Rinkodaros aplinka

  • Suprasti išorinę aplinką
  • Sąveikos aplinkos supratimas
  • Supratimas apie vidinę aplinką
  • Rinkodaros auditas

Marketingo strategija

  • Strateginis marketingo planavimas - veikla
  • Įgyvendinimas
  • Rinkodaros programų valdymas ir kontrolė
  • Rinkodaros planavimas

Rinkos segmentavimas ir padėties nustatymas

  • STP procesas
  • Rinkos segmentavimas vartojimo rinkose
  • Segmentavimas verslo rinkose
  • Tikslinės rinkos
  • Segmentavimo apribojimai
  • Padėties nustatymas

Tarptautinės rinkos plėtra

  • Tarptautinės rinkos plėtra: augimo strategija
  • Tarptautinė konkurencijos strategija
  • Tarptautinio rinkos pasirinkimas
  • Tarptautinė rinkodaros aplinka
  • Rinkos atrankos kriterijai

Naujų pasiūlymų kūrimas ir naujovės

  • Produkto lygiai
  • Produktų klasifikavimas
  • Produkto asortimentas, linija ir maišymas
  • Produkto gyvavimo ciklas
  • Produktų ir paslaugų plėtros pasiūlymai
  • Paslaugos plėtra
  • Priėmimo procesas
  • Difuzijos teorija

Kainos ir kliento vertės sprendimai

  • Paklausos kainos elastingumas
  • Kainų ir kainų koncepcija
  • Ryšys tarp kainų ir siūlomų išlaidų
  • Kainų valdymas

Rinkodaros komunikacijų mišinio konfigūravimas

  • Tinkamų įrankių pasirinkimas
  • Rinkodaros ryšių pranešimai
  • Žiniasklaida
  • Kiti reklaminiai metodai ir metodai
  • Integruoti rinkodaros komunikatai

Skaitmeninė ir socialinė žiniasklaidos rinkodara

  • Interneto raida
  • Socialinės žiniasklaidos raida
  • Skaitmeninės rinkodaros komunikacijos
  • "Crowdsourcing"
  • Teisiniai ir etiniai aspektai

Brendžio sprendimai

  • Kaip veikia prekės ženklai: asociacijos ir asmenybės
  • Prekiniai ženklai
  • Prekės rūšys
  • Branding strategijos
  • Kaip sukurti prekinius ženklus
  • Prekės ženklo kūrimas
  • Sektoriaus prekės ženklas
  • Prekės ženklo vertė

Tikslinė auditorija

  • Vyriausieji ryšių pareigūnai
  • Rinkodaros ir ryšių direktoriai, vadovai, vadovai ir darbuotojai.

Mokymosi rezultatai

Pasibaigus šiam tarptautiniam marketingo kursui , galėsite suprasti:

  • Trys pagrindinės rinkodaros aplinkos sritys.
  • Pagrindinės charakteristikos, susijusios su prekybos aplinka.
  • PESTLE analizė ir kaip ji naudojama suprasti išorinę aplinką.
  • Aplinkos nuskaitymo procesas.
  • Porterio Penkių jėgų pramonės analizės modelis.
  • Kaip išanalizuoti organizacijos produktų / paslaugų portfelį, kad padėtų išteklių planavimui.
  • Strateginio planavimo procesas ir pagrindiniai rinkodaros strategijos formavimo veiksniai.
  • Kaip išanalizuoti esamas sąlygas ir suformuluoti rinkodaros strategijas.
  • Įvairūs strateginio marketingo tikslai ir susijusios augimo strategijos.
  • Koncepcijos, susijusios su strateginiu rinkos veiksmu.
  • Pagrindiniai su strategijos įgyvendinimu susiję klausimai, įskaitant rinkodaros metrikos principus.
  • Pagrindiniai rinkodaros plano elementai.
  • Rinkos segmentacijos ir STP proceso principai.
  • Rinkos segmentavimo ir produktų diferencijavimo ypatumai ir skirtumai.
  • Vartotojų ir įmonių tarpusavio rinkos segmentavimas.
  • Įvairios taikymo strategijos.
  • Padėties sąvoka.
  • Kaip perceptualių žemėlapių naudojimas gali padėti nustatyti pozicionavimo procesą.
  • Tarptautinės rinkos raida kaip rinkos augimo strategija.
  • Įvairios tarptautinės rinkodaros strategijos formos.
  • Pagrindiniai tarptautinės rinkos plėtros varikliai.
  • Tarptautinių rinkų atpažinimo ir pasirinkimo kriterijai.
  • Kaip aplinkos faktoriai daro įtaką tarptautinio rinkodaros strategijos sprendimų pasirinkimui.
  • Įvairūs tarptautinio patekimo į rinką būdai.
  • Įvairūs pasiūlymo lygiai.
  • Įvairios produkto pasiūlymų rūšys ir konkrečios sąvokos, susijusios su produktų valdymu, įskaitant produkto gyvavimo ciklą.
  • Ryšys tarp produkto ir paslaugų teikimo bei produktų ir paslaugų spektro.
  • Procesai ir klausimai, susiję su naujų pasiūlymų pateikimu.
  • Kaip naujos pozicijos priimamos rinkose.
  • Paklausos kainos elastingumo samprata.
  • Kaina ir jos santykis su išlaidomis, kokybe ir verte.
  • Kaip klientai suvokia kainą.
  • Kainų nustatymo strategijos ir kaip kainuoti naujus pasiūlymus.
  • Sąnaudų, konkurentų, paklausos ir į vertybes orientuoti kainodaros metodai.
  • Kaip kainodara veikia tarp verslo įmonių.
  • Rinkodaros ryšių mišinio vaidmuo ir konfigūracija.
  • Kiekvienos pagrindinės priemonės, žinučių ir laikmenų charakteristikos.
  • Kriterijai, kurie turėtų būti naudojami tinkamam ryšių deriniui parinkti.
  • Kintantis rinkodaros ryšių kraštovaizdis.
  • Integruotų rinkodaros komunikacijų principai ir problemos.
  • Skaitmeninė rinkodara ir socialinių tinklų marketingas.
  • Kaip skaitmeninimas transformuoja rinkodaros praktiką.
  • Pagrindiniai skaitmeninės rinkodaros ir socialinės žiniasklaidos rinkodaros metodai.
  • Kaip praktikai vertina socialinės žiniasklaidos rinkodaros efektyvumą.
  • "Crowdsourcing" ir kaip ji gali būti panaudota rinkodarai.
  • Prekių ženklų ir prekių ženklų charakteristikos ir pagrindinės rūšys.
  • Būdai, kuriais prekiniai ženklai veikia per asociacijas ir asmenybes.
  • Kaip prekės ženklas vystėsi, naudojant santykines ir bendro kūrimo perspektyvas.
  • Kaip galima sukurti prekinių ženklų?
  • Pagrindiniai klausimai, susiję su prekių ženklu paslaugų, B2B, vidaus ir pasaulio kontekstuose.
  • Problemos ir veikla, susiję su prekės ženklo nuosavybe, ir kodėl prekės ženklas yra svarbus rinkodaros pranešimams.

Kas yra įtraukta:

  • 54 val. Mokymai klasėje
  • "Apple iPad"
Paskutinį kartą atnaujinta Grd. 2019

Apie mokyklą

London Business Training & Consulting (LBTC) is the UK’s premier business and management training and consulting service provider. We cater to both individual and organisational clients from all o ... Skaityti daugiau

London Business Training & Consulting (LBTC) is the UK’s premier business and management training and consulting service provider. We cater to both individual and organisational clients from all over the world. Skaityti mažiau