Read the Official Description

* Sukurkite visapusišką klientų aptarnavimo metodą, atsižvelgdami į 7 skirtingus klientų aptarnavimo apibrėžties aspektus

* Sukurti tikslus ir programas, siekiant maksimaliai padidinti vidinį klientų pasitenkinimą

* Įvertinkite klientų pasitenkinimo apklausų planavimą, įgyvendinimą ir analizę

* Naudokite klientų skundus kaip tramplinas paslaugų tobulinimui

* Rašykite paslaugų lygio susitarimus (SLA), kad užtikrintumėte aiškumą ir atitiktį

* Įvertinkite organizacijos ar departamento paslaugų aspektą gerai pasirinktais pagrindiniais veiklos rodikliais

Daugiau informacijos: www. Convertas .org

Program taught in:
Anglų
Last updated February 11, 2018
Šis kursas yra
Start Date
Sau 2019
Rgp 2019
Duration
Request Info
Full-time
Price
Deadline
By locations
By date
Start Date
Rugs 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Rugs 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Sau 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Rugs 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Rgp 2019
End Date
Application deadline

Sau 2019

Rgp 2019

Location
Application deadline
End Date

Rugs 2019

Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date