Išplėstinė operacijų strategija

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Pagrindinė informacija

  • Modulio kodas: OPM101
  • Trukmė: 10 dienų
  • Mokestis: 5175 £

Kurso apibūdinimas

Strateginio poveikio išteklių ir procesų kūrimas

  • Kodėl veiklos kompetencija yra svarbi strateginiam poveikiui?
  • Kas yra operacijų strategija ir kaip ji skiriasi nuo operacijų valdymo?
  • Koks yra "turinys" operacijų strategijoje?
  • Operacinės strategijos matrica
  • Koks yra operacijų strategijos "procesas"?

Operacijų efektyvumas

  • Operacijų našumas gali sukurti arba sugadinti bet kurią organizaciją
  • Sprendžiant operacijų rezultatus visuomenėje
  • Sprendžiant operacijų rezultatus strateginiu lygmeniu
  • Vertinant operacijų rezultatus operaciniu lygmeniu
  • Santykinė veiklos tikslų svarba keičiasi laikui bėgant
  • Kompromisai - ar jie neišvengiami?
  • Taikymas ir operacijų telkimas

Strategijos pakaitalai

  • Fads, mados ir "nauji" operacijų metodai
  • Bendras kokybės valdymas (TQM)
  • Verslo procesų reinžinerija (BPR)
  • Šeši sigma
  • Kai kurie bendri siūlai

Gebėjimų strategija

  • Bendras veiklos pajėgumų lygis
  • Svetainių skaičius ir dydis
  • Talpa pasikeičia
  • Talpos vieta

Pirkimo ir tiekimo strategija

  • Ar pirkti? Vertikaliosios integracijos sprendimas
  • Susitarimas ir santykiai
  • Kokio tipo susitarimas?
  • Tiekimo tinklo dinamika
  • Tiekėjų valdymas laikui bėgant
  • Pirkimo ir tiekimo grandinės rizika

Proceso technologijos strategija

  • Proceso technologijos turėtų atspindėti apimtis ir įvairovę
  • Gaminio proceso matrica
  • Informacinių technologijų (IT) iššūkiai
  • Proceso technologijos vertinimas

Tobulinimo strategija

  • Operacijų tobulinimas
  • Krypties nustatymas
  • Svarbos ir veiklos rezultatų kartografavimas
  • Operacinių pajėgumų kūrimas
  • Diegti pajėgumus rinkoje

Produktų ir paslaugų kūrimas ir organizavimas

  • Naujovės, dizainas ir kūrybiškumas
  • Strateginė produkto ir paslaugų vystymo svarba
  • Produkto ir paslaugų kūrimas kaip procesas
  • Rinkos reikalavimai "produktų ir paslaugų plėtros perspektyva
  • Operacijų išteklių perspektyva dėl produktų ir paslaugų plėtros

Operacijų strategijos procesas - formulavimas ir įgyvendinimas

  • Veiksmų strategijos formulavimas
  • Koks yra suderinimo vaidmuo?
  • Laikino derinimo išlaikymas
  • Kokią analizę reikia formuluoti?
  • Iššūkiai, susiję su operacijų strategijos formuluote
  • Kaip mes žinome, kai formulavimo procesas yra baigtas?
  • Kas yra operacijų strategijos įgyvendinimas?

Operacijų strategijos procesas - stebėjimas ir kontrolė

  • Kuo skiriasi veiklos ir strateginė stebėsena ir kontrolė?
  • Kaip seka pažangą siekiant strateginių tikslų?
  • Kaip stebėjimo ir kontrolės procesas gali kontroliuoti riziką?
  • Kaip mokymasis prisideda prie strateginės kontrolės?

Tikslinė auditorija

  • Vyriausiasis operacijų vadovai ir vyresnieji pareigūnai
  • Operacijų direktoriai ir vadovai
  • Departamentų vadovai
  • Vyresnieji operacijų vadovai, pareigūnai ir darbuotojai
  • Tie, kurie nori išsamiai suvokti veiklos išteklių ir rinkos poreikių sąveiką.
  • Tie, kurie nori paversti savo kompanijų perspektyvas taip, kaip strategiškai tvarko savo operacijų išteklius, savo operacinius pajėgumus paverčia didžiuliu turtu.
  • Tie, kurie nori naudoti operacijų strategiją kaip pagrindinį konkurencinį pranašumą pelno nesiekiančioms įmonėms arba būdą pasiekti socialinę gerovę pelno nesiekiančiose įmonėse.
  • Tie, kurie vertina operacijų strategiją kaip centrinę, visur ir yra gyvybiškai svarbūs bet kurios organizacijos ilgalaikei sėkmei.

Mokymosi rezultatai

Baigę šį kursą, galėsite suprasti:

  • Operacijų strategijos reikšmė ir kaip visos verslo dalys gali naudoti veiklos strategijos perspektyvas, siekiant nustatyti ryšį tarp strategijos ir veiklos procesų bei išteklių.
  • Kaip vertinti veiklos rezultatus.
  • Platus požiūris į veiklos rezultatų vertinimą visuomeniniu lygmeniu, kuris naudoja trigubą apatinę eilutę, siekiant įvertinti veiklos socialinį, aplinkosauginį ir ekonominį poveikį.
  • Kaip galima vertinti operacijų rezultatus pagal tai, kaip ji veikia organizacijos gebėjimą pasiekti bendrą strategiją.
  • Veiksmingesni veiklos lygmens aspektai - kokybė, greitis, patikimumas, lankstumas ir kaina.
  • Trys susiję veiklos aspektai, kurie yra esminiai operacijų strategijos supratimui: kaip santykinė skirtingų veiklos aspektų svarba laikui bėgant keičiasi; kaip efektyvumo tikslai atsveria vienas nuo kito (ar pagerinti kai kuriuos veiklos aspektus būtinai reiškia, kad kitiems rezultatams sumažės?); ir kaip galima pasiekti išskirtinius veiklos lygius, daugiausia dėmesio skiriant ribotam tikslų skaičiui ir išnaudojant tarpusavio tarpusavio tikslus.
  • Kai kurie "nauji požiūriai" į operacijas ir tai, kiek jie gali būti laikomi "strateginiais", ir kaip jie tinka operacijų strategijai.
  • Už tai, kaip operacijos konfigūruojamos ir pertvarkomos jų pajėgumai, principai.
  • Pirkimo ir tiekimo sprendimai, kaip kritinis veiksmų strategijos sprendimų rinkinys.
  • Analitiniai aspektai techninės, vadybinės ir "operacijų strategijos" charakteristikoms nustatyti.
  • Galimos technologinės galimybės, kodėl potencialios investicijos į technologinių procesų investicijas praktikoje ir kaip "kaip" tokios investicijos praktiškai įgyvendinamos.
  • Su įgyvendinimu susijusi rizika dėl didelio masto gedimų ir teiginių apie atliekų skaičių, atrodo, kartu su tokiomis investicijomis.
  • Bendrieji klausimai, kaip įmonės gali formuoti įprastas procedūras, skatinančias jų vykdomą veiklą.
  • Produktų ir paslaugų plėtra yra pagrindinė veiklos strategijos problema.
  • Operacinės strategijos proceso formulavimas ir įgyvendinimas.
  • Veiklos strategijos stebėsena ir kontrolė.
Paskutinį kartą atnaujinta Grd. 2019

Apie mokyklą

London Business Training & Consulting (LBTC) is the UK’s premier business and management training and consulting service provider. We cater to both individual and organisational clients from all o ... Skaityti daugiau

London Business Training & Consulting (LBTC) is the UK’s premier business and management training and consulting service provider. We cater to both individual and organisational clients from all over the world. Skaityti mažiau