Fotografijos ir naujųjų medijų magistras
IADE
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Lisbon, Portugalija
Kalbų studijos
Portugalų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
10 Mėnesiai
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Pasaulyje, kuriame vis daugiau dėmesio skiriama internetiniam turiniui, IADE pristato programą, kuri suteikia žinių apie fotografiją ir vaizdo įrašus socialiniams tinklams ir leidybai internete.
IADE fotografijos ir naujųjų medijų magistrantūros studijos leidžia studentams kurti savo prekės ženklą, aplanką ir informacinį turinį naudojant fotografiją ir vaizdo įrašus.
Programa buvo sukurta siekiant suteikti ne tik techninius paaiškinimus apie vaizdų fiksavimą konkrečiose srityse, bet ir vaizdo redagavimo / postprodukcijos metodus, nepamirštant prekės ženklo strategijos kaip publikavimo ir sklaidos formos.
Asmeniškai ar integruotas į įmonės padalinius ar komunikacijos agentūras, studentas turės galimybę kurti savo prekės ženklą ir kurti fotografijos ar vaizdo turinį, kad sustiprintų savo vizualinę komunikaciją.
Kodėl reikia fotografijos ir naujųjų medijų magistrantūros studijų?
Techninės žinios
Techninių žinių įgijimas konkrečioms fotografijos ir vaizdo sritims, naudojant įvairias vaizdo įrašymo formas
Vaizdo redagavimas
Vaizdo redagavimo ir postprodukcijos metodų kūrimas įvairiose sistemose (kompiuterinėse ir mobiliosiose programose)
Vizualinė komunikacija
Galimybė struktūrizuoti prekės ženklo vizualinės komunikacijos valdymo procesą ir jo sklaidą
Pažangios technikos
Pažangių apšvietimo ir vaizdo fiksavimo technikų kūrimas realiais projektais
Projektai
Projektų kūrimas, paremtas fotografija ir audiovizualine medžiaga, naudojant įprastą įrangą kartu su nauja išmaniųjų telefonų technologija
Programinė įranga
Kreipkitės į „Photoshop“ ir „Premiere“ programinę įrangą ir tokias programas kaip PIXLR ir VSCO.
Priėmimai
Galerija
Idealūs studentai
- Absolventai ir fotografijos bei garso ir vaizdo srities profesionalai, norintys papildyti savo įgūdžius naujais žiniatinklio turinio kūrimo įrankiais.
- Žmonės, norintys plėtoti savo prekės ženklą ar portfelį.
- Profesionalai iš įvairių sričių, tokių kaip menas, dizainas, rinkodara, reklama ir komunikacija.
- Profesionalai, dirbantys arba ketinantys dirbti reklamos / komunikacijos agentūrose arba valdantys ar ketinantys tvarkyti žiniatinklio turinį.
- Influenceriai, tinklaraštininkai, vlogeriai, norintys įgyti ar pagilinti įgūdžius fotografijos ir vaizdo įrašų srityse.