Kursas SMC - Kompaktiškas paslaugų valdymas

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Profesionalus aptarnavimas - klientų pasitenkinimas ir veiklos efektyvumas.

Tie, kurie prisiima atsakomybę, reikalauja valdymo įgūdžių, kad galėtų profesionaliai ir sėkmingai įgyvendinti jiems patikėtas užduotis. Be to, gali būti kaupiama kompetencija, pvz., Paslaugų portfelio kūrimas ir rinkodara, vidaus ir išorės klientų valdymas, pajamų ir išlaidų valdymas, verslo kompetencijos tobulinimas ir paslaugų kontrolė. Tai kaupia ekspertų žinias.

Taigi, jei norite skatinti paslaugų verslą, kurti naujas verslo sritis, stiprinti ryšius su klientais ir sėkmingai vadovauti komandai, jums reikia specifinių vadybos įgūdžių, kurie apima konceptualų darbą ir žinojimą apie augimo svertus.

Privalumai

Situacija, kurioje naudingi visi: darbuotojai ir įmonės gauna naudos iš SBM kurso.

Tai naudinga darbuotojams:

Šis vienos savaitės mokymo kursas padeda palaikyti operatyvųjį paslaugų verslą, ypač atsižvelgiant į klientų pasitenkinimą ir ekonominį efektyvumą paslaugų versle. Vadovavimo žinios ir diegimo priemonės, reikalingos šiuolaikinei paslaugų praktikai, yra sistemingai ir kompaktiškai perteikiamos ir tampa apčiuopiamos, remiantis jūsų atsakomybės srities koncepcija. Tokiu būdu intensyviai ruošiamasi įgyvendinti savo praktiniame darbe.

Dalyvių ataskaita:

„Seminaras„ Service Management Compact “man suteikė daug naujų įžvalgų ir idėjų mano darbui.“

„SMC per labai trumpą laiką pašalina visas paslaugos temas, todėl man buvo labai svarbu tai pasirinkti. Ypač įdomios buvo paslaugų planavimas ir paslaugų strategija ... taip pat įmonės numeriai. Tai, ko tikėjausi, buvo įvykdyta “.

„Man požiūris į valdymą, finansus ir kontrolę buvo įdomus, šiandieninis paslaugų vadybininkas daug derina tarpusavyje. Tai, ko tikėjausi, buvo visiškai įvykdyta “.

Tai naudinga įmonėms:

  • Darbuotojų kompetencijos stiprinimas atliekant jų specifines funkcijas ir vaidmenis
  • Padidėjęs efektyvumas ir efektyvumas kasdieniuose procesuose
  • Konkurencinis pranašumas per sertifikuotus aptarnaujančius darbuotojus
  • Paslaugų sričių verslo valdymas skatina augimą ir pelną
  • Naudojami paslaugų organizavimo optimizavimo metodai ir procedūros

Kurso turinys

Aptarnavimas yra jūsų verslas: šį kurso turinį meistriškai įsisavindami.

  • Strateginių ir koncepcinių galimybių stiprinimas
  • Ekonominio valdymo sprendimų priėmimo institucijos plėtojimas
  • Skatinamas kūrybiškumas ir noras prisiimti atsakomybę už naujus sprendimus
  • Savo srities paslaugų koncepcijos sukūrimas remiantis 9P struktūra
  • Naujų paslaugų diegimas esamose organizacijose
  • Valdymo instrumentai efektyviam paslaugų valdymui

Jūs patiriate įdomų ir intensyvų keitimąsi patirtimi su dėstytojais ir kursų dalyviais iš kitų įmonių ir pramonės šakų - dažnai tinklas trunka ilgai po kursų. Intensyvi instruktorių techninė pagalba suteikia galimybę spręsti ir jūsų individualius klausimus. Išlaikę baigiamąjį egzaminą ir užpildę prie jūsų atsakomybės esančią paslaugų koncepciją, gausite pažymėjimą iš „ISS ServiceAcademy“.

Metodika

Priekinės pamokos buvo vakar! Atvejų analizė, projekto darbas ir Co yra šiandien!

  • Mišraus mokymosi koncepcija (internetiniai seminarai ir mokymai klasėje)
  • Pagrindinės kalbos ir į dialogą orientuotos paskaitos
  • Plenarinė diskusija ir aktyvus keitimasis patirtimi
  • Kasdien perkeliant atitinkamą mokymo turinį į savo darbo praktiką
    • 9 Ps perkėlimas į savo praktiką
    • paslaugų verslo modelio drobės apdorojimas
    • sistemingas savo paslaugų koncepcijos tobulinimas
  • Savarankiškas ir grupinis darbas
  • Atvejų analizė, vaidmenų žaidimai
  • Esant poreikiui individualios konsultacijos ir instruktavimas

Kas yra kursas?

  • Darbuotojai, atsakingi už operatyvinių paslaugų verslą įvairiose rinkose ir regionuose
  • Darbuotojai, kurie valdo paslaugų pirkimo partnerius ir nori būti atsakingi už klientų pasitenkinimą
  • Darbuotojai, norintys generuoti naujas paslaugų naujoves
  • Vadovai, turintys patirties techninio aptarnavimo srityje
  • Buvę „Sertifikuoto platintojo paslaugos“ dalyviai
  • Dalyviai, lankantys SMC kaip pirmąjį sertifikuotų paslaugų verslo vadybos vadybos kursų modulį

Pranešėjai ir dėstytojai

ISS International Business School of Service Management pranešėjai ir treneriai yra aktyvūs vadybininkai, verslininkai ir konsultantai, turintys ilgametę paslaugų patirtį.

Mūsų Paslaugos

Asmeninis atsipirkimas, investicijų grąža - galite tikėtis to ir dar daugiau!

  • Dalyvavimas kursuose ir tinklų kūrimas
  • Kursų dokumentai
  • Gėrimai ir pietūs
  • Egzaminas raštu
  • Priežiūra kuriant savo paslaugų koncepciją
  • Lydimas įmonės dalyvių ir mentorių / čempionų per 4 savaites po pamokų
  • Atestato baigimas

„IHR Investment“

Įsitraukimas, egzaminai, mokesčiai: ką jūs investuojate į kursą.

Jūsų laikas dalyvauti penkiose buvimo dienose, taip pat parengiamojoje ir tolesnėje veikloje bei asmeniniame darbe viso kurso metu.

Tai visų pirma apima darbą, susijusį su vėlesne savo įmonės paslaugų koncepcija. Kartu vykstanti paslaugų koncepcijos plėtra taip pat apsaugo komandiruojančios įmonės investicijas į tolesnį mokymąsi.

Kursas
5 dienos intensyvaus mokymo klasėje 3 680,00 EUR su PVM

Sertifikavimas
Baigiamasis egzaminas, supervizijos tobulinimo paslaugos koncepcija 1 200,00 EUR su PVM

Pastaba: paties mokymosi kreivė atsiperka! Prašome susisiekti su mumis dėl atskirų sąlygų dalyvaudami / rezervuodami kelis kursus.

Verslo tinklų paketas

Verslo tinklų paketas yra neprivalomas ir apima individualią dalyvio paramą per visą kurso laiką. Vakariniai renginiai su kursų dalyviais ir apgyvendinimas tame pačiame viešbutyje skatina dalyvių ryšius ir padidina jų motyvaciją. Šis paketas buvo sukurtas holistiniam mokymuisi ir pasirodė esąs vertingas kurso priedas.
Kainą gali keisti svyravimai dėl renginio ir viešbučio pasirinkimo, ji yra bendraujama atskirai.

Sertifikavimas

Paskutinę dieną vyks egzaminas raštu su atsakymų į klausimus ir atsakymų su atsakymų variantais raštu. Praėjus dviem savaitėms po pamokų klasėje, pradedama kurti savo praktinio aptarnavimo koncepcija. Tai trunka keturias savaites, jį aktyviai remia ISS verslo mokykla ir pagaliau įvertina. Išlaikę baigiamąjį egzaminą ir sėkmingai sukūrę savo paslaugų koncepciją, dalyviai gauna pažymėjimą iš „ISS ServiceAcademy“.

Turėdami pažymėjimą kurso „Paslaugų valdymo kompaktiškas“ absolventai įrodo, kad įgijo reikiamų žinių ir įgūdžių, kad optimaliai ir pelningai suderintų esamus išteklius su klientų ir rinkos poreikiais ir nuorodomis.

Kursai buvo atestuoti nuo 1992 m., Nuo 2009 m. - ISS tarnybų akademija. Aukštą pažymėjimų kursų kokybę ir aktualumą užtikrina ISS tarnybų akademijos patariamoji taryba.

Paskutinį kartą atnaujinta Lapkritis 2019

Apie mokyklą

The courses and trainings ISS offers focus on strengthening and developing companies where service already does or will play a crucial role as part of their business. Nationally and internationally, w ... Skaityti daugiau

The courses and trainings ISS offers focus on strengthening and developing companies where service already does or will play a crucial role as part of their business. Nationally and internationally, we accompany companies in transformation projects offering assessment, consultation and development projects as well as management trainings. Skaityti mažiau