Kursas: Svetingumo ir turizmo programa

GBN Training Centre

Programos aprašymas

Oficialus aprašymas

Kursas: Svetingumo ir turizmo programa

GBN Training Centre

HOSPITALITO IR TURIZMO PROGRAMA

Artimųjų Rytų šalių vyriausybės mažina savo priklausomybę nuo pajamų iš naftos ir siekia skatinti turizmą. Pasak Jungtinių Tautų Pasaulio turizmo organizacijos (UNWTO), 2013 m. Viduriniuose Rytuose turizmo sektoriuje augo 52 mln. Lankytojų. Taip pat buvo prognozuojama, kad 2020 m. Artimuosiuose Rytuose bus 101 mln. Turistų. pramonė auga visame pasaulyje, svetingumo organizacijos ir miestai turi ir toliau veiksmingai įgyvendinti turizmo strategiją, taip pat tinkamai investuoti lėšas, kad pagerėtų paslaugų infrastruktūra ir kokybė. Be to, talentų valdymas, pajamų panaudojimas, rinkodara, prekės ženklas ir klientų pasitenkinimas yra kitos pagrindinės sritys, į kurias reikia atkreipti dėmesį. Programos tikslas - suteikti dalyviams žinių ir priemonių veiksmingai spręsti problemas ir sėkmingai atlikti savo vaidmenis svetingumo ir turizmo industrijoje. Ši programa leis dalyviams sužinoti daugiau apie svarbiausius sprendimus, susijusius su svetingumo vadovais, taip pat vertinant alternatyvius valdymo metodus.

Asmeninis poveikis

  • Pasiekti aukšto lygio veiklos konkurencingoje rinkoje
  • Sukurti ir valdyti sėkmingą prekės ženklo, rinkodaros ir klientų patirties strategiją
  • Valdykite žmogiškuosius išteklius svetingumo industrijoje
  • Tvarkyti ir išnaudoti pajamas ir pelną
  • Plėtoti strateginį mąstymo būdą svetingumo ir turizmo vadovams

Mokymo metodika

GBNTC svetingumo ir turizmo meistriškumo serija siūlo dalyviui kopėčių, laipiojimo, kuris padidina savo žinias iš vieno kurso į kitą. Kiekvieną meistriškumo klasę sudaro trumpos paskaitos, atvejų studijos, praktiniai užsiėmimai, grupinės diskusijos, dalijimasis žiniomis su pramonės kolegomis ir reali patirtis, tiesiogiai susijusi su vaidmeniu ir funkcijomis, kurių dalyvis tarnauja savo atitinkamoje organizacijoje. Šių sesijų rengimo metu naudojamos mokymo priemonės remiasi geriausia praktika; GBNTC naudos tikrus generalinio direktoriaus balsu apklausas, pramonės poveikio tyrimus ir rinkos stebėjimus. Šie susitikimai iššauks dalyvio, yra praktiški ir lengvai suprantami ir gali būti pristatyti arabų ir anglų kalbomis.

Programos apžvalga

Pasiekti veiklos kompetenciją labai konkurencingoje rinkoje (2 dienos)

Dėl konkurencinio spaudimo svetingumo ir turizmo sektoriuje didžiausias dėmesys buvo skiriamas veiklos efektyvumui, apyvartinių lėšų valdymui ir turto grąžai. Todėl bendrovės ieško būdų, kaip padidinti našumą, sumažinti išlaidas ir padidinti veiklos efektyvumą. "Operational Excellence" pasiekimas supažindina dalyvius su naujais požiūriu vertės kūrimo proceso optimizavimui. Jame aptariama, kaip visiškai suderinti veiksmus su bendra verslo strategija ir išnagrinėti naujoviškus būdus, kaip maksimaliai padidinti efektyvumą šiandieninėje pasaulio aplinkoje. Dalyviai mokosi konkrečių būdų mažinti išlaidas ir pagerinti vertės pristatymą, taip pat kurti ir įgyvendinti naujas tiekimo grandinės sistemas. Jie išmokys strategijas, skirtas sumažinti apyvartinį kapitalą, kad generuotų likvidumą. Programa taip pat pabrėžia, kad informacinės komunikacijos technologijos ir veiklos finansavimas yra neatsiejami efektyvaus tiekimo grandinės valdymo veiksniai. Dalyviai paliks programą su naujausia įžvalga, taip pat praktiniais įrankiais ir idėjomis, kad paskatintų jų veiklą ir sukurtų konkurencinį pranašumą.

Tarpkultūrinis valdymas (2 dienos)

Pripažindama, kad pasaulis yra pasaulinė rinka, verslas, norintis didinti savo ilgalaikį ekonominį gyvybingumą, yra skirti naujiems klientams naujose rinkose, todėl atsiranda naujų verslo santykių šiose rinkose. Globalizuotoje ekonomikoje, ypač svetingumo, sporto, laisvalaikio ir turizmo paslaugų sektoriuose, kultūrų valdymas tapo neatskiriama kasdienio darbo patirties dalimi. Gebėjimas bendrauti kultūriniu požiūriu ir suvokti įvairias perspektyvas yra būtina norint pasiekti konkurencinį pranašumą valdant svetingumo industriją. Dėl didėjančios ekonomikos globalizacijos, tarpvalstybinių įmonių, visame pasaulyje perkeliamų įmonių ir vis daugiau naudojamų elektroninės komercijos, daugelis įmonių mano, kad kultūrinių skirtumų valdymas gali būti pagrindinis veiksnys siekiant jų tikslų. Šio meistriškumo klasės tikslas yra sustiprinti dalyvių gebėjimą veiksmingai bendrauti su žmonėmis iš kitų kultūrų, o ne jų pačių, ypač jų verslo kontekste. Taip pat suprasti kultūros poveikį vadybai; nustatyti sritis, kuriose kultūriniai skirtumai kelia problemų, taip pat pranašumų valdant žmones visose kultūrose; ir tam, kad labiau suvoktų kultūrines sąlygas, individualias prietarus ir prielaidas.

Sėkmingos prekės ženklo, rinkodaros ir klientų patirties strategijos kūrimas ir valdymas (2 dienos)

Didžiausios svetingumo ir viešbučių verslo įmonės turi daugybę prekių ženklų, kurių kiekviena prekė turi tam tikrą rinkos segmentą. Kiekvieno prekės ženklo patalpos ir paslaugos nustatomos taip, kad atitiktų kainos tašką. Yra pranašumų, susijusių su stipriu segmentu, kurių klientai pasitiki, ypač verslo ir priemokų laisvalaikio sektoriuose. Be to, rinkodara yra labai svarbi organiniam verslo augimui. Jo pagrindinis vaidmuo yra kurti, bendrauti, užfiksuoti ir palaikyti įmonės vertę. Rinkodara prisideda prie vertės kūrimo, supranta klientų poreikius ir kuria naujoviškus produktus ir paslaugas, kurios tenkina tuos poreikius geriau nei konkurencija. Rinkodara perteikia vertę, sukurtą per įvairius kanalus, taip pat ir įmonės ženklo strategiją. Rinkodara užfiksuoja dalį vertės, sukurtos veiksmingai valdant klientus ir kainodarą. Galų gale įmonė laikui bėgant sukuria vertės kūrimą, sukurdama efektyvią klientą orientuotą organizaciją. Šis magistro laipsnis pabrėžia prekės ženklo ir rinkodaros vaidmenį kuriant klientams naudingą vertę, o tai savo ruožtu lemia vertę užfiksuoti kitiems suinteresuotiems asmenims firmoje (pvz., Savininkams, akcininkams ir darbuotojams).

Strateginio mąstymo metodo kūrimas svetingumo ir turizmo vadovams (2 dienos)

Šis magistro laipsnis skirtas ugdyti gebėjimą integruoti aplinką ir ateitį į kasdienį kasdienį darbą. Svetingumo ir turizmo vadovai naudojasi makroekonomikos ir mikroekonomikos mąstymu, tačiau jų organizacija gali tą patį? Šiame neramuminiame pasaulyje pasikeitimas yra vienintelis dalykas, kuris yra pastovus. Įmonių pajamos vis labiau svyruojasi, o įmonės yra labiau linkę į nesėkmes. Taigi, koks yra tvarios verslo sėkmės raktas? Šiame meistriškumo klasėje dalyviai išmokys identifikuoti ir įveikti šiandieninius pasaulio iššūkius, plėtodamos savo strateginius vadovavimo įgūdžius. Jie galės numatyti strategijos mažėjimą ir sėkmingai planuoti atsparumą, taikydami verslo procesų pertvarkymą ir inovacijas.

Maisto paslaugų valdymas (2 dienos)

Sėkmingas maisto paslaugų valdymas reiškia daugialypį užduotį, tokią kaip meniu planavimas, operacijos, pajamų valdymas, žmogiškieji ištekliai, mokymas, rinkodara, prekyba ir klientų aptarnavimas. Nesvarbu, ar valdote naują restoranų verslą, ar siekiate patobulinti esamą verslą, jums reikia strateginio sėkmingo priemonių rinkinio. Šis meistriškumo kursas suteiks dalyviams įgūdžių sukurti integruotą maisto paslaugų verslo modelį, apimantį meniu planavimą, pirkimą, priėmimą, saugojimą, gamybą ir pristatymą. Jie mokysis pagerinti veiklos efektyvumą per sumanų žmogiškąjį kapitalą ir finansų valdymą bei aukščiausios kokybės klientų aptarnavimą. Jie galėtų numatyti tendencijų ir vikrumo valdymo strategijas ir atitinkamai juos keisti, kad padidintų jų organizacijos pajamas ir galėtų valdyti skirtingus restoranų gyvavimo ciklo etapus.

Objektų planavimas ir valdymas (2 dienos)

Objektų planavimas ir valdymas yra sistemingas požiūris į fizinį organizacijos nustatymą ir apimantis platų specializuotų veiklos rūšių rinkinį. Tai yra fizinės darbo aplinkos su žmonėmis ir organizacijos veikla koordinavimo praktika. Ši disciplina apima verslo administravimo, architektūros, elgsenos ir inžinerinių mokslų principus. Šis magistro laipsnis analizuoja, kaip organizacijos fizinių priemonių planavimas, projektavimas ir valdymas gali padėti įgyvendinti savo verslo tikslus. Tai suteiks dalyviams žinių, įrankių ir įgūdžių, reikalingų sėkmingai įrenginių valdymui, kartu su išsamiu supratimu apie objekto valdytojo kritinį verslo sprendimų priėmimo procesą. Jie turės aiškią supratimą apie objektų valdymo struktūrą ir galės strategiškai analizuoti ir priimti sprendimus, reikalingus įrenginio valdymui.

Hospitality Leadership Challenges (2 dienos)

Nors svetingumo industrija palaiko nuolatinį poreikį vadovų visais lygmenimis, poreikis yra dar didesnis tiems vadovams, kurie gali ugdyti puikų vadovų ilgalaikį mąstyseną, gebėjimus ir įgūdžius. Ne kiekvienas vadybininkas turi įgūdžių tapti svetingumo lyderiu, tačiau vadovai, kurie gali išaugti į šią apsiaustą, yra svarbūs siekiant ilgalaikės verslo sėkmės. Sparčiai besikeičiančioje svetingumo industrijoje konkurencinis pranašumas nėra lengvas. Strateginis vadovavimas svetingumu reikalauja, kad jūs gerai suprastumėte rinką ir sugebėtumėte kurti, vertinti ir vykdyti konkurencines strategijas. Šio meistriškumo klasės tikslas - paruošti dalyvius, kad jie galėtų spręsti įvairias problemas, su kuriomis jie susidurs, ir tapti svetingumo industrijos lyderiu. Jie mokysis kurti vadovavimo stilius, kad pagerintų organizacijos sveikatą ir efektyvumą. Meistras padės kurti dalyvio gebėjimus, padedančius jiems diagnozuoti toksiškas organizacines kultūras ir disfunkcinius procesus pramonėje, taip pat suteikti jiems galimybę geriau suderinti profesinį ir asmeninį gyvenimą.

Svetingumo finansų valdymas (2 dienos)

Svetingumo finansų valdymas yra verslumo pobūdis, ir pabrėžia, kad norint sėkmingai verstis verslo pasauliu, nesvarbu, ar dirbate didesnės ar mažosios įmonės, valstybinės ar privačios bendrovės, kitiems ar sau, jūs visada turite galvoti kaip savininkas, veikdamas kaip vadybininkas. Kuo labiau jūs manote, kad pinigai, kuriuos praleidžiate, surenkate ir investuodami į savo, geriau priimsite verslo sprendimus ir gausite daugiau finansinių premijų. Šis meistriškumas suteiks paprastą ir praktišką požiūrį, kad padėtų svetingumo vadybininkui efektyviai analizuoti svetingumo pramonės vadovybės ataskaitas ir finansines ataskaitas; parengti tikslias verslo prognozes, strateginius kainodaros modelius ir veiksmingas išlaidų kontrolės sistemas; valdyti apyvartinį kapitalą ir kt. Dalyviai išmokys suprasti ir taikyti svetingumo departamentų apskaitą priežiūros ir valdymo lygmenimis, pavyzdžiui, biudžeto sudarymo išlaidas, pardavimo prognozavimą ir finansinių sprendimų priėmimą, taip pat įgyti aiškų supratimą apie vadybos apskaitą svetingumo aplinkoje,

Šiuolaikiniai turizmo ir vadybos metodai (2 dienos)

Turizmo pramonė ir jos darbo užmokestis yra labai svarbios daugelyje pasaulio šalių, o turizmas yra didžiausia pasaulio ekonomikos jėga - ji tapo visuotinės svarbos ir reikšmingos veiklos sritimi. Tačiau jis taip pat tapo pramonės sektoriumi, kuris, jei jis nėra gerai valdomas ir kontroliuojamas, gali turėti žalingą poveikį "priimančiosios" šalies kultūroms ir aplinkai. Tam, kad turizmas būtų naudingas, jo plėtra turi būti planuojama, kontroliuojama ir parduodama naudojant šiuolaikinius rinkodaros metodus, turizmo ir kelionių rinkas bei jų produktus, šis meistriškumo kursas suteikia verslo ar turizmo specialistui žinias apie esmines koncepcijas ir įgūdžius, reikalingus veiklos plėtrai ir palaikyti turizmo pramonę. Tai orientuota į dalyvius, suinteresuotus užtikrinti, kad turizmo projektai būtų ne tik sėkmingi, bet ir ilgalaikiai. Tai supažindins dalyvius su pagrindinėmis sąvokomis ir problemomis pramonėje, kurie padės jiems suprasti ir plėtoti save profesionaliai sėkmingai valdyti pramonę.

Turizmo ir svetingumo pramonės motyvacijos valdymas (1 diena)

Svetingumas

Protokolas ir kelionių valdymas (2 dienos)

Geriausios praktikos protokolo paslaugos teikiamos sąmoningai laikantis egzistuojančių normų ir šiuolaikinių dalyvavimo taisyklių. Protokolo pareigūnas turėtų turėti reikiamų žinių, įgūdžių ir požiūrio, reikalingų tinkamiems dokumentams tvarkyti tinkamu laiku ir tinkamoje vietoje, kuriam teikiama veiksminga logistika, nes tai yra pagrindiniai reikalavimai verslo tikslams pasiekti. Šis meistriškumo kursas suteiks dalyviams nuoseklios praktikos, atitinkančios tarptautinę gerąją praktiką. Jie mokysis kurti ir stiprinti valdymo protokolo bei kelionių funkcijas ir užtikrinti, kad būtų teikiama kokybiška paslauga visiems naudotojams rentabiliausiu būdu. Jie galės planuoti ir organizuoti nacionalines ir tarptautines keliones bei apgyvendinimą efektyviai ir sugebėti valdyti žmones visose situacijose.

Strateginis žmogiškųjų išteklių valdymas svetingumo industrijoje (2 dienos)

Žmogiškųjų išteklių valdymas yra išskirtinis požiūris į užimtumo valdymą, kurio tikslas yra pasiekti konkurencinį pranašumą strategiškai diegti labai įsitraukusius ir galingus darbuotojus, naudojant integruotą kultūros, struktūrinių ir personalo metodų spektrą. Turizmas ir svetingumas siūlo didžiulę įvairovę žmogiškųjų išteklių politikos ir praktikos požiūriu. Šis magistro laipsnis ištirs geriausius žmogiškųjų išteklių praktiką svetingumo ir turizmo sektoriuje, įskaitant įdarbinimą, mokymą ir tobulinimą, vertinimą, darbo saugumą ir darbuotojų santykius. Meistras taip pat pabrėš priimančiosios šalies organizacinės kultūros ir kultūros svarbą ir kaip svetingumo vadovai turi prisitaikyti prie aplinkos balansavimo ir priimančiosios šalies kultūros

Strateginis pajamų valdymas ir pelno didinimas (2 dienos)

Išplėskite savo pajamas ir pritraukite įmonės pelną, taikydami aukštesnio lygio strateginį požiūrį į kainų nustatymą ir atsargų valdymą. Sukurkite ir kontroliuokite klientų poreikius, sukurkite rinkodaros strategiją, pagrįstą griežtomis kontrolės sistemomis ir įgytumėte aiškų pranašumą prieš konkurenciją; viskas padidino pardavimus ir pelningumą. Šis meistriškumo kursas yra orientuotas į pagrindinius pajamų valdymo principus ir suteikia dalyviams pažangias priemones ir metodus, kuriais vadovaujasi strateginiai sprendimai dėl kainų, nustatomi atsargų kontrolė ir skatinamas paklausos manipuliavimas taip, kad ne tik skatina pelną, bet ir pagerina bendrą organizacinį našumą. Dalyviai gaus papildomas instrukcijas, kaip valdyti pajamas ir sužinoti svarbiausius pramonės šakos įgūdžius bei pažangiausias technologijas, kurias naudoja geriausi pasaulio atlikėjai.

Tvarumas svetingumo ir turizmo srityje (2 dienos)

Tvarumas įtakoja daugybę viešbučių, vietų, konferencijų centrų, konferencijų centrų ir restoranų, įskaitant inžineriją, maistą ir gėrimus, namo priekį, namų ūkį, operacijų valdymą ir kitas aptarnavimo sritis. Svetingumo pramonė pritraukė tvarumo į savo valdymo paradigmą visuose sektoriuose. Tvarumas gali būti didesnės atsakomybės srities dalis arba gali būti atskira darbo diena, priklausomai nuo organizacijos tipo ar dydžio. Šis magistro laipsnis yra pasirengęs rengti dalyvius užimti lyderio pozicijas pasauliniame turizmo ir svetingumo sektoriuje. Dalyviams suteikiami žinių įgūdžiai, jie gali tapti pasauliniais piliečiais, išspręsti sudėtingas problemas, naudojant tvaraus vystymosi priemones ir trejopą bendrą metodą, inovatyviai ir verslumu, veiksmingai bendraujant. Jie sužinos kritinius aplinkos ir socialinius klausimus ir gali tapti pozityvių pokyčių veiksniais.

Santechnika ir sauga (2 dienos)

Be saugos ir sanitarijos priemonių, gali kilti grėsmė žmonių sveikatai. Saugos sanitarija apima maisto tvarkymo būdų ir įrenginių valymo metodų valdymą. Tai apima maisto tvarkymo, maisto ruošimo, laikymo ir tiekimo tvarką bei užkrečiamos maisto tvarkymo įrangos ir įrenginių kontrolę. Svetingumo industrijoje itin svarbu suprasti tinkamą maisto tvarkymo praktiką. Vadovai išmoko įgyvendinti esminius maisto saugos principus ir sukurti maisto saugos kultūrą. Šis magistro laipsnis skirtas išmokyti dalyviams maisto saugos, maisto mikrobiologijos, sanitarijos principų, skirtų patalpoms ir įrangai, darbuotojų higienos praktikai, teisingoms valymo ir dezinfekavimo procedūroms, maisto saugai ir kt. Vadovai išmoko įgyvendinti esminius maisto saugos principus ir sukurti savo organizacijoje saugią kultūrą tinkamai naudojant ir taikant geriausią praktiką.

Kas turėtų dalyvauti?

Viešojo ir turizmo vadovai viešajame ir privačiame sektoriuose:

  • Turizmo ministerijos
  • Turizmo ir senovinių komunų komisijos
  • Kelionių agentai
  • Viešbučiai, kurortai
  • Turizmo ir svetingumo koledžai
  • Turizmo ir svetingumo organizacijos, asociacijos ir sindikatai
  • Muziejai
  • Maistas
  • Transporto įmonės
  • Atrakcionų parkas
Ši mokykla siūlo tokias studijų programas:
  • Anglų


Paskutinį kartą atnaujinta June 21, 2018
Trukmė ir kaina
Šis kursas yra Campus based
Start Date
Pradžia
Rugs 2018
Duration
Trukmė
29 dienų
Dieninės
Locations
Saudo Arabija - Al Khobar, Eastern Province
Pradžia : Rugs 2018
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Dates
Rugs 2018
Saudo Arabija - Al Khobar, Eastern Province
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla