Bendrojo kokybės valdymo verslo kontekstas

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Bendrojo kokybės valdymo verslo kontekstas

PAGRINDINĖ INFORMACIJA

  • Modulio kodas: OPM106B
  • Trukmė: 1 savaitė
  • Mokestis: 2675 svarai

KURSO OUTLINE

Politikos diegimas

  • Kas yra politikos diegimas?
  • Politikos diegimo procesas
  • "Check-reflect-improve-check-pass" (CRISP)
  • Politikos diegimo požiūris

Kokybės išlaidų apskaičiavimas

  • Kokybiškų išlaidų kategorija
  • Kokybiškų sąnaudų rinkimas
  • Kai kurie kaštų gamybos pramonės aspektai
  • Atskaitomybės kokybės išlaidos
  • Kokybiškų sąnaudų naudojimas

Valdyti žmones

  • QM ir žmonių valdymas
  • HR politika ir praktika
  • Darbuotojų dalyvavimas
  • Organizacinė kultūra
  • Integracija

Paslaugos kokybės valdymas

  • Paslaugų aplinka
  • Paslaugos kokybės apibrėžimas
  • Personalo vaidmuo teikiant paslaugas
  • Paslaugų teikimas

Tiekėjo plėtra

  • Ilgalaikiai partnerystės klausimai
  • Besivystančių partnerystės kliūtys
  • Partnerystės sąlygos
  • Klausimai, kurie turi būti svarstomi bendradarbiaujant
  • Partnerystės procesas
  • Potencialūs partnerystės ryšiai

Tikslinė auditorija

  • Vyriausiasis pareigūnas, direktoriai ir padalinių vadovai, kurie nori atlikti didesnį vaidmenį nustatant kokybės politiką jų organizacijose.
  • Vyresnieji valdymo komandos nariai, norintys sukurti strateginį dialogą, organizacinę aplinką, atmosferą, vertybes ir elgesį, kurių metu visas kokybės valdymas (TQM) gali pasiekti savo potencialą.
  • Tie, kurie nori kurti organizacinę kultūrą, kurioje kiekvienas kiekvieno departamento asmuo yra visiškai įsipareigojęs tobulinti savo veiklą ir siekia patenkinti jų vidinius klientų poreikius ir būsimus lūkesčius.
  • Vidutinės ir pirmosios eilės vadovai, kurie nori atlikti pagrindinį vaidmenį nustatant TQM principus esant aštriam jų organizacijos etapui.
  • Pramonininkai
  • Valdymo konsultantai

Mokymosi rezultatai

Baigę šiuos kokybės vadybos kursus , galėsite suprasti:

  • Politikos raidos istorija ir koncepcija.
  • Politikos diegimo modelis, kuris leis organizacijai veiksmingai panaudoti savo viziją, misiją, tikslus, tikslus, tikslus ir priemones.
  • Kodėl kokybės valdymas yra svarbus.
  • Kaip nustatyti, surinkti, analizuoti, pranešti ir naudoti kokybiškas išlaidas, kad būtų galima geriausiai pasinaudoti.
  • Tipiški kokybiškų sąnaudų surinkimo spuogai.
  • Reikia apsvarstyti TQM "minkštus aspektus".
  • Svarbus vaidmuo, kurį žmogiškųjų išteklių funkcija gali atlikti TQM plėtrai ir sėkmei.
  • Pasekmės paslaugų kokybei besikeičiančioje verslo aplinkoje.
  • Paslaugos charakteristikos, paslaugų kokybės GAP modelis, paslaugų ir paslaugų nustatymo matmenys ir veiksniai bei paslaugų teikimo procesai ir personalo vaidmuo.
  • Tiekėjų plėtros svarba ir vaidmuo TQM, taip pat poreikis plėtoti ilgalaikius bendradarbiavimo tarp klientų ir tiekėjų verslo partnerius.
  • Tipiškos tiekėjų plėtros kliūtys.
  • Kaip organizacijos turėtų pradėti ir tobulinti partnerystės koncepciją.

KAS ĮSKAITOM:

  • 30 valandų mokymas klasėje
  • "Apple iPad"
Paskutinį kartą atnaujinta Rugsėjis 2018

Apie mokyklą

London Business Training & Consulting (LBTC) is the UK’s premier business and management training and consulting service provider. We cater to both individual and organisational clients from all o ... Skaityti daugiau

London Business Training & Consulting (LBTC) is the UK’s premier business and management training and consulting service provider. We cater to both individual and organisational clients from all over the world. Skaityti mažiau