Bendrojo kokybės valdymo verslo kontekstas

PAGRINDINĖ INFORMACIJA

  • Modulio kodas: OPM106B
  • Trukmė: 1 savaitė
  • Mokestis: 2675 svarai

KURSO OUTLINE

Politikos diegimas

  • Kas yra politikos diegimas?
  • Politikos diegimo procesas
  • "Check-reflect-improve-check-pass" (CRISP)
  • Politikos diegimo požiūris

Kokybės išlaidų apskaičiavimas

  • Kokybiškų išlaidų kategorija
  • Kokybiškų sąnaudų rinkimas
  • Kai kurie kaštų gamybos pramonės aspektai
  • Atskaitomybės kokybės išlaidos
  • Kokybiškų sąnaudų naudojimas

Valdyti žmones

  • QM ir žmonių valdymas
  • HR politika ir praktika
  • Darbuotojų dalyvavimas
  • Organizacinė kultūra
  • Integracija

Paslaugos kokybės valdymas

  • Paslaugų aplinka
  • Paslaugos kokybės apibrėžimas
  • Personalo vaidmuo teikiant paslaugas
  • Paslaugų teikimas

Tiekėjo plėtra

  • Ilgalaikiai partnerystės klausimai
  • Besivystančių partnerystės kliūtys
  • Partnerystės sąlygos
  • Klausimai, kurie turi būti svarstomi bendradarbiaujant
  • Partnerystės procesas
  • Potencialūs partnerystės ryšiai

Tikslinė auditorija

  • Vyriausiasis pareigūnas, direktoriai ir padalinių vadovai, kurie nori atlikti didesnį vaidmenį nustatant kokybės politiką jų organizacijose.
  • Vyresnieji valdymo komandos nariai, norintys sukurti strateginį dialogą, organizacinę aplinką, atmosferą, vertybes ir elgesį, kurių metu visas kokybės valdymas (TQM) gali pasiekti savo potencialą.
  • Tie, kurie nori kurti organizacinę kultūrą, kurioje kiekvienas kiekvieno departamento asmuo yra visiškai įsipareigojęs tobulinti savo veiklą ir siekia patenkinti jų vidinius klientų poreikius ir būsimus lūkesčius.
  • Vidutinės ir pirmosios eilės vadovai, kurie nori atlikti pagrindinį vaidmenį nustatant TQM principus esant aštriam jų organizacijos etapui.
  • Pramonininkai
  • Valdymo konsultantai

Mokymosi rezultatai

Baigę šiuos kokybės vadybos kursus , galėsite suprasti:

  • Politikos raidos istorija ir koncepcija.
  • Politikos diegimo modelis, kuris leis organizacijai veiksmingai panaudoti savo viziją, misiją, tikslus, tikslus, tikslus ir priemones.
  • Kodėl kokybės valdymas yra svarbus.
  • Kaip nustatyti, surinkti, analizuoti, pranešti ir naudoti kokybiškas išlaidas, kad būtų galima geriausiai pasinaudoti.
  • Tipiški kokybiškų sąnaudų surinkimo spuogai.
  • Reikia apsvarstyti TQM "minkštus aspektus".
  • Svarbus vaidmuo, kurį žmogiškųjų išteklių funkcija gali atlikti TQM plėtrai ir sėkmei.
  • Pasekmės paslaugų kokybei besikeičiančioje verslo aplinkoje.
  • Paslaugos charakteristikos, paslaugų kokybės GAP modelis, paslaugų ir paslaugų nustatymo matmenys ir veiksniai bei paslaugų teikimo procesai ir personalo vaidmuo.
  • Tiekėjų plėtros svarba ir vaidmuo TQM, taip pat poreikis plėtoti ilgalaikius bendradarbiavimo tarp klientų ir tiekėjų verslo partnerius.
  • Tipiškos tiekėjų plėtros kliūtys.
  • Kaip organizacijos turėtų pradėti ir tobulinti partnerystės koncepciją.

KAS ĮSKAITOM:

  • 30 valandų mokymas klasėje
  • "Apple iPad"
Programa mokoma:
  • Anglų

Peržiūrėti 131 daugiau kursų London Business Training & Consulting »

Šis kursas yra Campus based
Start Date
Lapk. 25, 2019
Sau. 13, 2020
Duration
1 savaitė
Dieninės
Price
2,675 GBP
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Lapk. 25, 2019
End Date
Lapk. 29, 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas
Start Date
Sau. 13, 2020
End Date
Sau. 17, 2020
Galutinis paraiškų davimo terminas
Start Date
Gegužė 18, 2020
End Date
Gegužė 22, 2020
Galutinis paraiškų davimo terminas
Start Date
Rgs. 21, 2020
End Date
Rgs. 25, 2020
Galutinis paraiškų davimo terminas

Lapk. 25, 2019

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date
Lapk. 29, 2019

Sau. 13, 2020

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date
Sau. 17, 2020

Gegužė 18, 2020

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date
Gegužė 22, 2020

Rgs. 21, 2020

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date
Rgs. 25, 2020