B2B klientų įvertinimas Azijoje

Institute For Asia Strategy And Knowledge (I-ASK)

Programos aprašymas

Oficialus aprašymas

B2B klientų įvertinimas Azijoje

Institute For Asia Strategy And Knowledge (I-ASK)

B2B Klientų įvertinimas Azijoje

Kurso apžvalga


Šis dviejų dienų seminaras bus išmokyti jus, įvertinti ir valdyti klientų B2B sektoriuje Azijoje. Kursas moko jus struktūrinį požiūrį, siekiant įvertinti produktų tinkamumą, lyginant su konkurentas aukas, kiekybiškai rinkų dydį ir išbandyti šias rinkas neatsižvelgiant per daug rizikos. Be to, seminaras pateikiamas įvadas sukurti pardavimo kanalus, parengti gaminio kampanijas ir valdyti santykius su savo pagrindiniais klientais.

&nbsp

&nbsp

Kodėl reikia dalyvauti?


Vertinimas klientams B2B sektoriuje, pasirenkant tinkamą pardavimo strategiją tarp besimaišančių alternatyvų ir valdyti savo pagrindinių klientų yra labai svarbus jūsų ilgalaikei sėkmei ir pelningumo Azijoje.Šis dviejų dienų seminaras suteikiančias jums su profesionalių įrankių sukurti tvarias, veiksmingas ir pelningas pardavimo kanalus Azijoje.

&nbsp

&nbsp

Ar norite

&nbsp

  • Nustatyti teisingus B2B klientams Azijoje?
  • Profilis ir įvertinti savo potencialius klientus?
  • Parduoda brangesnių pridėtinės galimybes savo esamus klientus?
  • Stebėkite savo klientams ir numatyti savo poreikius?
  • Patobulinkite savo santykius su pagrindiniais sąskaitas?
  • Sukurti ilgalaikę pardavimo strategiją Azijoje?
Trukmė ir kaina
Šis kursas yra Campus based
Start Date
Pradžia
Sau 2019
Duration
Trukmė
2 dienų
Dieninės
Price
Kaina
2,800 SGD
Locations
Malaizija - Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur
Pradžia : Sau 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Dates
Sau 2019
Malaizija - Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla