B2B klientų įvertinimas Azijoje

Bendroji informacija

Programos aprašymas

B2B Klientų įvertinimas Azijoje

Kurso apžvalga


Šis dviejų dienų seminaras bus išmokyti jus, įvertinti ir valdyti klientų B2B sektoriuje Azijoje. Kursas moko jus struktūrinį požiūrį, siekiant įvertinti produktų tinkamumą, lyginant su konkurentas aukas, kiekybiškai rinkų dydį ir išbandyti šias rinkas neatsižvelgiant per daug rizikos. Be to, seminaras pateikiamas įvadas sukurti pardavimo kanalus, parengti gaminio kampanijas ir valdyti santykius su savo pagrindiniais klientais.

&nbsp

&nbsp

Kodėl reikia dalyvauti?


Vertinimas klientams B2B sektoriuje, pasirenkant tinkamą pardavimo strategiją tarp besimaišančių alternatyvų ir valdyti savo pagrindinių klientų yra labai svarbus jūsų ilgalaikei sėkmei ir pelningumo Azijoje.Šis dviejų dienų seminaras suteikiančias jums su profesionalių įrankių sukurti tvarias, veiksmingas ir pelningas pardavimo kanalus Azijoje.

&nbsp

&nbsp

Ar norite

&nbsp

  • Nustatyti teisingus B2B klientams Azijoje?
  • Profilis ir įvertinti savo potencialius klientus?
  • Parduoda brangesnių pridėtinės galimybes savo esamus klientus?
  • Stebėkite savo klientams ir numatyti savo poreikius?
  • Patobulinkite savo santykius su pagrindiniais sąskaitas?
  • Sukurti ilgalaikę pardavimo strategiją Azijoje?
Paskutinį kartą atnaujinta Kov. 2020

Apie mokyklą

Azijos strategijos ir žinių institutas ("I-ASK") - tai mokymo įstaiga, kuri siūlo profesionalias mokymo seminarus visoje Azijoje, atsižvelgiant į įvairių nacionalinių bendrovių, kurios veikia verslo A ... Skaityti daugiau

Azijos strategijos ir žinių institutas ("I-ASK") - tai mokymo įstaiga, kuri siūlo profesionalias mokymo seminarus visoje Azijoje, atsižvelgiant į įvairių nacionalinių bendrovių, kurios veikia verslo Azijos šalių vadovų ir vyresniųjų analitikų poreikius. Mūsų tikslas yra suteikti valdymas su garso verslo strategijos mokymuose ir praktinės žinios apie Aziją. &nbsp Mūsų seminarai, kad dalyviai galėtų apsirūpinti naujausių įgūdžių, įrankių ir būdų rinkti ir analizuoti informaciją, kad yra labai svarbu, kad išliktų konkurencinga sparčiai ir nuolat keičiasi Azijos rinkose. Mūsų profesionalūs instruktoriai šviesti dalyviams aktualiomis temomis, pavyzdžiui, konkurencingos žvalgybos, konkurentų stebėjimą bei lyginamąją analizę, rinkos segmentavimo ir pozicionavimo, patekimo į rinką ir augimo strategijas ir todėl, kad įmonių pagrindinius darbuotojus priimti geresnius sprendimus ir užtikrinti savo įmonės sėkmę ateityje.&nbsp&nbsp Vizija ir tikslai &nbsp Azijos strategijos ir žinių institutas ("I-ASK") - tai mokymo įstaiga, kuri siekia būti pirmaujanti paslaugų teikėjas Azijos bendrovių vadovų mokymo seminarų. &nbsp I-ASK yra pasaulinio lygio, pirmiausia iš-jos natūra įstaiga, talpinimas geriausios mokymo seminarus visoje Azijoje, kad daugiamečių nacionalinių ir vietinių kompanijų vadovams, kurie turi strateginę atsakomybę už bendrovių, įmonių arba gaminių linijoms labiausiai pažangūs ir tinkamas priemones, sukurti tvarią vertę jų kompanijoms Azijoje.&nbsp I-ASK vienija gerbiamų profesorių ir pramonės ekspertų, su įvairių grupių vadybininkai ir vadovai, pasidalinti savo vertinga patirtimi ir įgyti žinių apie naujausią mokslinę tyrimų rinkos srityse ir konkurencinį žvalgybos. Skaityti mažiau