Aukštesnė programa bendruomenės vadovo programoje
Spain Business School
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Madrid, Ispanija
Kalbų studijos
Ispanų kalba
Studijų formatas
Sumaišytas
Trukmė
7 months
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 2 850 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Mar 2024
* kreipkitės į savo stipendiją. Galimybė iki 40%
Įvadas
Kas turėtų dalyvauti
Bendruomenės vadybininkas yra vienas iš paklausiausių šiuo metu įmonių profilių, nes jis yra profesionalus, atsakingas už internetinės bendruomenės, kuriai priklauso prekės ženklas, kūrimą, valdymą ir valdymą, stabilių ir ilgalaikių santykių kūrimą ir palaikymą tiek su vartotojais domina prekės ženklas, kaip ir jo klientai.
Aukštesnioji programa „Community Manager“ skirta visiems tiems žmonėms, kurie nori valdyti ir strategiškai išdėstyti savo ar savo įmonės prekės ženklą internete ir tapti skaitmeninio įmonių buvimo socialiniuose tinkluose šalimi.
tikslai
- Žinoti pagrindinius egzistuojančius socialinius tinklus ir žinoti, kaip valdyti reikiamas priemones, kad būtų galima efektyviai juos valdyti.
- Žinokite skaitmeninį vartotoją ir jo poreikius.
- Išanalizuokite vartotojų elgseną kiekvienoje svetainėje.
- Įgyti reikiamus bendravimo įgūdžius, reikalingus plėtoti bendruomenės vadovo darbą.
darbotvarkė
- 1 modulis: Technologinė ir teisinė aplinka
- 2 modulis: skaitmeninis vartotojas
- 3 modulis: Įvadas į socialinės žiniasklaidos rinkodarą
- 4 modulis: bendruomenės valdytojas
- 5 modulis: bendruomenės valdytojas „Facebook“
- 6 modulis: bendruomenės vadovas „Twitter“
- 7 modulis: bendruomenės valdytojas „Instagram“
- 8 modulis: „LinkedIn“ bendruomenės valdytojas
- 9 modulis: bendruomenės valdytojas sistemoje „Google+“
- 10 modulis: Bendravimo įgūdžiai
- 11 modulis: „Analytics“ socialiniuose tinkluose
- 12 modulis: Programos darbo pabaiga
Teminiai mokytojai
- Miguel Ángel Florido - rinkodaros ir interneto generalinis direktorius bei tinklaraštininkas.
- Andrésas Ariasas - BBVA pasaulinė socialinė žiniasklaida ir strategija.
- Myriam Apúntate - „Pop Up“ prekės ženklo turinio socialinės žiniasklaidos vadybininkė
- Cláudio Inácio - socialinės žiniasklaidos konsultantas, bendruomenės vadovas ir tinklaraštininkas
- Karen Moctezuma - „Ubisoft“ socialinės žiniasklaidos vadovė
Kita įdomi informacija
- Bendruomenės vadovo profilis yra vienas paklausiausių šiandien visų tipų įmonėms.
- Mokymo internetu metodika leidžia mokytis bet kurią iš 24 valandų per parą, kiekvieną metų dieną.
- Kursai turi stiprų garso ir vaizdo komponentą, palengvinantį mokymąsi.
- Mokytojai yra aktyvūs pripažintų sektoriaus įmonių ekspertai.
- Atvejo metodas padeda studentui suprasti ir žinoti, kaip pritaikyti konkrečius atvejus situacijose, labai panašiose į tas, kurias jis gali patirti dirbdamas.
- Mokymą gali finansuoti Trišalis fondas.
- Programą galite finansuoti dalimis, be palūkanų.
- Darbotvarkes kuria ir moko pripažinti šios srities profesionalai.
Pavadinimas
Spain Business School .