Antrosios pakopos studijos skaitmeninės rinkodaros, socialinių tinklų ir Omni kanalų konversijos

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Programa, kuri kuria pagrindinių principų koncepcinius pagrindus kuriant skaitmeninės ir socialinės rinkodaros strategiją bet kurioje įmonėje ar įstaigoje, kurdama svarbius praktinius atvejus 2.0 komunikacijos specialistų ir skaitmeninės rinkodaros srityje.

Kursas skatina teorinį-praktinį formatą, skirtą perduoti konkrečias žinias per įvairius asocijuotus mokytojus ir specialistus.

Užsiėmimai sudaro 80% teorinio procedūrų, metodikų ir priemonių paaiškinimo paskirstymo, o 20% - praktiką, kuriant skaitmeninį strateginį planą, pritaikant praktinius atvejus ir analizuojant pavyzdinius pavyzdžius.

Kursų metu dalyviai turės paruošti projektą, prižiūrint programos direktoriui, ir neeilinę dieną pristatyti jį skaitmeninės srities profesionalų žiuri.

Programos dizainą ir didaktinį vykdymą vykdė Skaitmeninės rinkodaros ir socialinio verslo kūrybinės teritorijos konsultavimo agentūros direktoriai ir skaitmeniniai strategai, remdamiesi savo realia patirtimi kuriant ir įgyvendinant svarbių nacionalinių ir tarptautinių kompanijų skaitmeninę strategiją. . Kiekvienam kurso moduliui vadovauja dalyko specialistas, aktyvus savo specialybės profesionalas, kuris vadovaus tiek teoriniam, tiek praktiniam požiūriu.

Bendrieji tikslai

• Suteikti pagrindines, specifines ir praktines žinias, kad būtų suteiktas būtinas techninis mokymas, kad studentai žinotų, kaip valdyti rinkodarą ir komunikaciją internete ir socialinėse medijose.

• Suteikti pagrindines žinias, kad būtų galima suprasti, kaip socialinis verslas veikia visus skaitmeninio verslo procesus ir kaip juos įgyvendinti.

• Žinoti pagrindinius skaitmeninės kūrybos ir socialinės žiniasklaidos principus bei jų svarbą aplinkoje, kurioje unikalumas yra būtinas, kad apibrėžta skaitmeninė strategija taptų tinkama ir patraukli.

Karjeros perspektyvas

• Rinkodaros vadybininkai, e-komercija, SEO specialistai ir bet kuri kita priemonė, kuria remiasi skaitmeninė aplinka.

• Sąskaitų ir produktų vadybininkas rinkodaros skyriuje ar reklamos agentūroje

• Socialinės žiniasklaidos vadybininkas įmonės ar įstaigos komunikacijos ar rinkodaros skyriuje

• Socialinės žiniasklaidos vadybininkas komunikacijos agentūroje arba strateginis konsultantas socialiniuose tinkluose

• Reklamos kūrėjai, kurie turi žinoti, kaip veikia skaitmeninė rinkodara ir naujas socialinio verslo koncepcijas

• Skaitmeninės ir socialinės strategijos kūrimas naujoje internetinio verslo ar elektroninės komercijos platformoje

• Laisvai samdomas konsultantas internete

• Internetinės komercijos vadovas

Paskutinį kartą atnaujinta Kov. 2020

„Keystone“ stipendija

Susipažinkite su mūsų siūlomomis stipendijų galimybėmis

Apie mokyklą

We can remember the Spanish domination over Milan, lasted almost two centuries, and that in southern Italy. In a way, the decision that Spain would be the first country outside Italy to host IED campu ... Skaityti daugiau

We can remember the Spanish domination over Milan, lasted almost two centuries, and that in southern Italy. In a way, the decision that Spain would be the first country outside Italy to host IED campuses came quite naturally. Skaityti mažiau