3D modeliavimo diplomas animacijai
LaSalle College Vancouver
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Vancouver, Kanada
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 - 2 metai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Animuotas mokymasis
Eikite iš mėgstamų mėgstamų vaizdo žaidimų ir filmų animacijos, kad ją sukurtumėte. Mūsų absolventai sukūrė karjerą kai kuriuose didžiausiuose pramogų pramonės pavadinimuose. Animacinė ir kino pramonė klesti Vankuveryje ir už jos ribų. Darbdaviai ieško tų, kurie užtikrina puikią techninio ir meninio sugebėjimų pusiausvyrą. Per diplomą programą studentai užsidirba animacijai ir techniniam supratimui, kad taptų 3D simbolių menininku. Remdamiesi meninio mokymo pagrindu, studentai baigia programą su profesionaliu portfeliu, kuris demonstruoja jų pasiekimus pramonei.
Kiekvieną trijų mėnesių ketvirtį programos sudaro glaudžiai integruoti, darni kursai, kurie yra skirti suteikti studentams galimybę atlikti konkrečias, pramonės skatinamas kompetencijas ir rezultatus. Kiekvienas kursas remiasi ankstesnių pamokų pamokomis ir kiekvienas ketvirtis yra būtina sąlyga.
Tikslai
Kiekvieną trijų mėnesių ketvirtį programos sudaro glaudžiai integruoti, darni kursai, kurie yra skirti suteikti studentams galimybę atlikti konkrečias, pramonės skatinamas kompetencijas ir rezultatus. Kiekvienas kursas remiasi ankstesnių pamokų pamokomis ir kiekvienas ketvirtis yra būtina sąlyga.
Apžvalga
Šią programą sudaro 105 kreditai per 7 ketvirčius.
Kursų sąrašas
- Brėžinys ir perspektyva
- Dizainas ir spalvų teorija
- Įvadas į skaitmenines menas
- Pagrindinės 3D koncepcijos
- Skaitmeninis vaizdavimas
- Gyvenimo brėžinys
- Skulptūra
- Koncepcijos dizainas ir iliustracija
- 3D modeliavimas I
- Medžiagos ir tekstūros
- „Life Drawing II“
- Simbolių modeliavimas
- Aplinkos modeliavimas
- 3D animacija I
- Apšvietimas ir atvaizdavimas. \ T
- „Life Drawing III“
- Takelažas
- Šepečiu pagrįstas modeliavimas
- „I“ portfelis
- Medžiagos ir tekstūros II
- Simbolių modeliavimas II
- Matinis dažymas
- Modeliavimo studija I
- Apšvietimas ir atvaizdavimas II
- Scenarijaus programavimas
- Modeliavimo studija II
- Gamybos modeliavimas
- Portfolio II
- Galutinis „Capstone“ diplomas
- Pasirinktinai
- Pasirinktinai
- Pasirinktinai
- Pasirinktinai
- Pasirinktinai
Užimtumas
3D modeliavimas animacijai
Įsidarbinimo galimybės absolventams gali apimti 3D modelį, simbolių modelį, aplinkos modelį, tekstūros atlikėją, apšvietimo menininką, techninį menininką, jaunesniosios produkcijos dizainerį, „Render Wrangler“ ir susijusių įrašų lygio gamybos pozicijas.
Karjeros galimybės
Animatoriai, 3D animatoriai ir vizualiniai efektai menininkai savo vaizduotę pateikia visur nuo kino ir televizijos iki medicinos ir teisės. Jei turite talentą, aistrą ir atkaklumą sekti tą karjeros kelią, „Media Arts“ ir „Animation“ programos gali pasiruošti karjerai animacijoje, VFX koordinavimo, 3D menininko, meno vadovo ar gamybos dizainerio.
Įgaliojimai
Diplomas
Šią programą patvirtino Aukštojo mokslo ministerijos, Įgūdžių ugdymo ministerijos Privačių mokymo įstaigų skyriaus (PTIB) registratorius
Detalės
- Parengia mokinius dirbti žaidimų, filmų, televizijos ir kitur
- Programą sudaro 105 kreditai per septynis ketvirčius
- Praktinis pramonės ekspertų mokymas
- Sukurkite portfelį, skirtą pristatyti darbą
- Naujoviški mokymai šiuolaikinėje aplinkoje
- Baigusieji studentai gauna diplomą
Kūrybiškoje ir palaikančioje aplinkoje studentai dirba su konkrečia pramonės įranga ir programine įranga, kad galėtų geriau suprasti pramonę. Kiekvieną trijų mėnesių ketvirtį programos sudaro glaudžiai integruoti, darni kursai, skirti suteikti studentams galimybę atlikti konkrečias, pramonės skatinamas kompetencijas ir rezultatus.
Absolventai Sužinokite
- Pagrindinio lygio projektavimo kursų koncepcijos: projektavimo principai ir terminologija, moksliniai tyrimai, kritinė analizė, prototipų kūrimas, meno dizainas ir animacija.
- Techninės žinios apie projektavimo priemones ir programinę įrangą pagal dabartinius pramonės standartus.
- Praktinis animacijos ir platformos dizaino principų supratimas ir taikymas.
- Profesionalumas per kokybiškų animacinių projektų konceptualizavimo, planavimo, vykdymo ir teikimo procesą.
- Gebėjimas dirbti komandos pagrindu vykdomuose animacijos kūrimo projektuose.
Kas turėtų kreiptis?
Studentai tiesiogiai iš vidurinės mokyklos, arba brandūs studentai, kurie yra pasirengę pakeisti karjerą arba remtis turimais įgūdžiais.
- Reklamos, kuriose daug dėmesio skiriama programavimui, matematikai, fizikai ir dizainui
- Domina vaizdo žaidimai, technologijos
- Norite išmokti naujų įgūdžių, susijusių su programavimu ir dizainu
- Kompiuterių išminties ir susipažinę su įvairiomis programomis
- Tie, kurie vertina kūrybinių pastangų sujungimą su praktiniais pritaikymais už įdomią karjerą
Idealūs studentai
Kas turėtų kreiptis?
Studentai tiesiogiai iš vidurinės mokyklos, arba brandūs studentai, kurie yra pasirengę pakeisti karjerą arba remtis turimais įgūdžiais.
- Kūrybai, daug dėmesio skiriant programavimui, matematikai, fizikai ir dizainui
- Domina vaizdo žaidimai, technologijos
- Norite išmokti naujų įgūdžių, susijusių su programavimu ir dizainu
- Kompiuterių išminties ir susipažinę su įvairiomis programomis
- Tie, kurie vertina kūrybinių pastangų sujungimą su praktiniais pritaikymais įdomiai karjerai
Studijų programa
Apžvalga
Šią programą sudaro 105 kreditai per 7 ketvirčius.
Kursų sąrašas
- Brėžinys ir perspektyva
- Dizainas ir spalvų teorija
- Įvadas į skaitmenines menas
- Pagrindinės 3D koncepcijos
- Skaitmeninis vaizdavimas
- Gyvenimo brėžinys
- Skulptūra
- Koncepcijos dizainas ir iliustracija
- 3D modeliavimas I
- Medžiagos ir tekstūros
- „Life Drawing II“
- Simbolių modeliavimas
- Aplinkos modeliavimas
- 3D animacija I
- Apšvietimas ir atvaizdavimas. \ T
- „Life Drawing III“
- Takelažas
- Šepečiu pagrįstas modeliavimas
- „I“ portfelis
- Medžiagos ir tekstūros II
- Simbolių modeliavimas II
- Matinis dažymas
- Modeliavimo studija I
- Apšvietimas ir atvaizdavimas II
- Scenarijaus programavimas
- Modeliavimo studija II
- Gamybos modeliavimas
- Portfolio II
- Galutinis „Capstone“ diplomas
- Pasirinktinai
- Pasirinktinai
- Pasirinktinai
- Pasirinktinai
- Pasirinktinai
Įgaliojimai
Diplomas
Šią programą patvirtino Aukštojo mokslo, įgūdžių ir mokymo ministerijos privačių mokymo įstaigų filialo (PTIB) registratorius.
Detalės
- Paruošia mokinius dirbti žaidimuose, filmuose, televizijoje ir ne tik
- Programą sudaro 105 kreditai per septynis ketvirčius
- Praktinis pramonės ekspertų mokymas
- Sukurkite portfelį, skirtą pristatyti darbą
- Naujoviški mokymai šiuolaikinėje aplinkoje
- Baigusieji studentai gauna diplomą
Kūrybiškoje ir palaikančioje aplinkoje studentai dirba su konkrečia pramonės įranga ir programine įranga, kad galėtų geriau suprasti pramonę. Kiekvieną trijų mėnesių ketvirtį programos sudaro glaudžiai integruoti, darni kursai, skirti suteikti studentams galimybę atlikti konkrečias, pramonės skatinamas kompetencijas ir rezultatus.
Absolventai Sužinokite
- Fondo lygio dizaino kursų koncepcijos: dizaino principai ir terminija, tyrimai, kritinė analizė, prototipų kūrimas, meno dizainas ir animacija.
- Techninės žinios apie projektavimo priemones ir programinę įrangą pagal dabartinius pramonės standartus.
- Praktinis animacijos ir platformos dizaino principų supratimas ir taikymas.
- Profesionalumas per kokybiškų animacinių projektų konceptualizavimo, planavimo, vykdymo ir teikimo procesą.
- Gebėjimas dirbti komandos pagrindu vykdomuose animacijos kūrimo projektuose.
Programos rezultatas
Tikslai
Kiekvieną trijų mėnesių programos ketvirtį sudaro glaudžiai integruoti, nuoseklūs kursai, skirti studentams suteikti galimybę įgyti specifinių, pramonės valdomų kompetencijų ir rezultatų. Kiekvienas kursas grindžiamas prieš tai buvusių pamokomis ir kiekvienas ketvirtis yra būtina sąlyga šiems dalykams.
KARJEROS GALIMYBĖS
Užimtumas
„3D modeliavimo animacijai ir žaidimams“ diplomo programa yra skirta suteikti studentams galimybę išmokti pagrindinių meninių įgūdžių, būtinų norint įgyti pradinio lygio darbą žiniasklaidos meno industrijoje.
Pradinio lygio įsidarbinimo galimybės absolventams gali būti 3D modeliuotojas, simbolių modeliuotojas, aplinkos modeliuotojas, tekstūros menininkas, apšvietimo menininkas, techninis menininkas, jaunesnysis gamybos dizaineris, „Render Wrangler“ ir daugybė susijusių pradinio lygio gamybos pozicijų.
Karjeros galimybės
Animatoriai, 3D animatoriai ir vaizdinių efektų menininkai savo vaizduotę įgyvendina visur - nuo kino ir televizijos iki medicinos ir teisės. Jei turite talento, aistros ir užsispyrimo eiti šiuo karjeros keliu, „Media Arts“ ir „Animation“ programos gali paruošti jus naudingai animacijos, VFX koordinavimo, 3D menininko, meno vadovo ar gamybos dizainerio karjerai.