Valdymo apskaitos pagrindai
London Business Training & Consulting
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
London, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 savaitę
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Apžvalga
Šis kursas paaiškina valdymo apskaitos pobūdį ir kaip ji padeda vadovams priimti sprendimus.
Į kursą taip pat bus įtrauktas apsilankymas su kursu susijusioje organizacijoje, kad delegatai galėtų geriau suprasti, kaip jų amžininkai veikia realiame pasaulyje.
Kursą užbaigs pagrindinių mokymosi punktų santrauka, o po to – veiksmų planavimo pratimas, siekiant įgytas žinias ir įgūdžius pritaikyti iškart grįžus į darbą. Pagalba po kurso taip pat yra susijusi su jūsų veiksmų plano įgyvendinimu iki šešių (6) mėnesių nuo kurso pabaigos.
Dienotvarkė
Sprendimų priėmimo apskaita
- Pagrindinės apskaitos informacijos charakteristikos
- Informacinių technologijų vaidmuo
- Komerciniai tikslai
- Capex ir Opex
Pagrindinis ryšys – kaina, apimtis, pelnas
- Sprendimo priėmimo išlaidos
- Lūžio analizė
- Pelno rūšys
- Išlaidų valdymo strategijos
Valdymas per biudžeto sudarymą
- Įmonės planai
- Biudžetai ir prognozės
- Biudžetų tipai
- Biudžeto sudarymo elgesio aspektai
Svetainės apsilankymas
- Pramonės vizitas į atitinkamą organizaciją.
- Įžvalga apie vidinį įmonių darbą.
- Galimybę mokytis bendraujant su praktikuojančiais specialistais.
Kurso apžvalga
- Pagrindinių mokymosi tikslų santrauka ir santrauka
- Veiksmų planavimas
Tikslinė auditorija
Šis kursas tinka:
- Už biudžeto rengimą ir ataskaitų teikimą atsakingi darbuotojai.
- Vadovai, kurie yra biudžeto turėtojai arba yra atsakingi už biudžetą.
- Atsakingi už planavimą darbuotojai, kuriems reikia gilesnio sąnaudų ir biudžeto supratimo.
Mokymosi rezultatai
Baigę šį kursą galėsite:
- Supraskite, kaip finansų funkcija gali sukurti vadovams sprendimų paramos struktūrą.
- Paaiškinkite sąnaudų, apimties ir pelno ryšį ir kodėl tai svarbu vadovams.
- Paaiškinkite biudžeto sudarymo, kaip planavimo ir kontrolės priemonės, apimtį.
- Sukurkite praktinį požiūrį į šiuolaikinę darbo praktiką savo srityje.
- Įgyvendinkite veiksmų planą savo darbo vietoje, naudodami kurso metu įgytas žinias ir įgūdžius.