Ryšių su klientais valdymas
London Business Training & Consulting
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
London, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 savaitę
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Apžvalga
Šis CRM mokymo kursas skirtas suteikti jums išsamų įgūdžių ir žinių rinkinį, kad galėtumėte maksimaliai išnaudoti savo CRM sistemą.
Į kursą taip pat bus įtrauktas apsilankymas su kursu susijusioje organizacijoje, kad delegatai galėtų geriau suprasti, kaip jų amžininkai veikia realiame pasaulyje.
Kursą užbaigs pagrindinių mokymosi punktų santrauka, o po to – veiksmų planavimo pratimas, siekiant įgytas žinias ir įgūdžius pritaikyti iškart grįžus į darbą. Pagalba po kurso taip pat yra susijusi su jūsų veiksmų plano įgyvendinimu iki šešių (6) mėnesių nuo kurso pabaigos.
Dienotvarkė
Įvadas į ryšių su klientais valdymą
- Kas yra CRM?
- Santykių įvaldymas
- Kliento gyvavimo ciklas – klientų pritraukimas
- Kliento gyvavimo ciklas – klientų išlaikymas ir plėtra
Ryšių su klientais valdymas – įgyvendinimas
- Apibrėžkite CRM strategiją ir filosofiją
- Užtikrinti aukščiausios vadovybės įsitraukimą
- Sukurkite pokyčių valdymo planą
- Sklandžiai išleiskite savo CRM
- Žinokite savo CRM svarbiausius sėkmės veiksnius
Tikslinė auditorija
Šis CRM mokymo kursas tinka:
- Pardavimų ir rinkodaros direktoriai
- Pardavimų ir rinkodaros vadybininkai, vadovai, praktikai ir darbuotojai.
- Vyresniojo ir vidutinio lygio vadovai, dalyvaujantys CRM programose ir sistemų diegime.
- Darbuotojai, norintys suprasti CRM aplinką.
- Vadovai, norintys į klientą orientuotas strategijas perkelti į kitą lygį.
Mokymosi rezultatai
Baigę šį kursą galėsite:
- Suprasti CRM vaidmenį organizacijose.
- Ugdykite įgūdžius diegti CRM sistemą.
- Įvertinkite reikalavimus užmegzti puikius santykius su klientais.
- Sukurkite praktinį požiūrį į šiuolaikinę darbo praktiką savo srityje.
- Įgyvendinkite veiksmų planą savo darbo vietoje, naudodami kurso metu įgytas žinias ir įgūdžius.
Klientų patirtis – santykių valdymas
- Kas yra santykiai?
- Santykių kokybė
- Klientų pasitenkinimas, lojalumas ir verslo efektyvumas
- Pasitenkinimo-pelno grandinės tyrimas
- Santykių valdymo teorijos
Svetainės apsilankymas
- Pramonės vizitas į atitinkamą organizaciją.
- Įžvalga apie vidinį įmonių darbą.
- Galimybę mokytis bendraujant su praktikuojančiais specialistais.
Kurso apžvalga
- Pagrindinių mokymosi tikslų santrauka ir santrauka
- Veiksmų planavimas