Pažangus strateginis viešųjų ryšių valdymas
London Business Training & Consulting
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
London, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
2 weeks
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Apžvalga
Lankydami šį viešųjų ryšių kursą, kūrybiškai išnagrinėsite praktinius įgūdžius ir komercinį supratimą, reikalingą organizacijų ir prekių ženklų įvaizdžiui ir reputacijai valdyti. Kontekstualizavus PR ir komunikacijos teoriją, bus sukurta daugybė galimybių pakeisti žiniasklaidos strategiją, užmegzti ryšius su giminystės grupėmis ir valdyti turinį.
Šis kursas privers jus įtraukti visas stiprybes, skubias krizes ir praeities kliūtis į organizacijos, paslaugų ar prekių ženklų, kuriuos jums patikėta valdyti, DNR. Suformuluodami nepriekaištingas viešųjų ryšių kampanijas, galime suderinti įmonės strategiją, nagrinėdami viešąjį ryšį, kad atgaivintume santykius su suinteresuotosiomis šalimis, žiniasklaidą, renginius ir vidinę komunikaciją.
Kursas taip pat apima apsilankymus organizacijose, susijusiose su kursu, kad delegatai galėtų geriau suprasti, kaip jų amžininkai veikia realiame pasaulyje.
Kursą užbaigs pagrindinių mokymosi punktų santrauka, o po to – veiksmų planavimo pratimas, siekiant įgytas žinias ir įgūdžius pritaikyti iškart grįžus į darbą. Pagalba po kurso taip pat yra susijusi su jūsų veiksmų plano įgyvendinimu iki šešių (6) mėnesių nuo kurso pabaigos.
Dienotvarkė
PR komunikacijos valdymas
- Ryšių su visuomene kilmė
- Vidaus ir išorės komunikacijos
- Santykių tvarkymas
- Supratimas apie PR kanalus
Ryšiai su žiniasklaida ir spaudos strategija
- Geriausia PR praktika
- Bendravimas su žiniasklaida. Redaktoriai, nuomonių turėtojai ir žurnalistai
- Ryšiai su žiniasklaida ir interviu metodai
- PR galimybių radimas
Įmonės reputacija ir suinteresuotųjų šalių įtraukimas
- Reputacijos kūrimas
- Suinteresuotųjų šalių suvokimo matavimas
- Požiūrio analizė, skatinanti imlumą
- Puikus įmonės įvaizdis
Svetainės apsilankymas
- Pramonės vizitas į atitinkamą organizaciją.
- Įžvalga apie vidinį įmonių darbą.
- Galimybę mokytis bendraujant su praktikuojančiais specialistais.
Kurso apžvalga
- Pagrindinių mokymosi tikslų santrauka ir santrauka
- Veiksmų planavimas
Krizių ir problemų valdymas
- Krizės ženklai
- Krizės valdymas
- Problemų valdymas ir prioritetų nustatymas
- Konfliktų sprendimas
Ryšių su visuomene planavimas – priemonės ir metodika
- Krizės ženklai
- Krizės valdymas
- Problemų valdymas ir prioritetų nustatymas
- Konfliktų sprendimas
Ryšių su visuomene etinė struktūra
- Ryšiai su visuomene, etika ir atskaitomybė
- Geriausia praktika – skundų tvarkymas ir atkūrimas
- Sąžiningumas per PR įžvalgą
- Įmonių socialinės atsakomybės reikšmė viešajam ryšiui
Svetainės apsilankymas
- Pramonės vizitas į atitinkamą organizaciją.
- Įžvalga apie vidinį įmonių darbą.
- Galimybę mokytis bendraujant su praktikuojančiais specialistais.
Kurso apžvalga
- Pagrindinių mokymosi tikslų santrauka ir santrauka
- Veiksmų planavimas
Tikslinė auditorija
Šis PR kursas tinka:
- Rinkodaros ir viešųjų ryšių komunikacijos direktoriai.
- Žiniasklaidos ar rinkodaros vadovai ir viešųjų ryšių vadovai.
- Įmonės komunikacijos komanda
- „C-Suite“ vadovai
Mokymosi rezultatai
Baigę šį PR kursą, galėsite:
- Vykdykite tikslines viešųjų ryšių kampanijas, gerinančias organizacijos įvaizdį ir reputaciją tarp suinteresuotųjų šalių.
- Čempionuokite komunikaciją ir žiniasklaidos strategiją įtraukdami, kurdami žinutes ir dalindamiesi informacija.
- Sukurkite barometrą, kad suprastumėte ir interpretuotumėte suinteresuotųjų šalių požiūrius, kad susidarytumėte palankų suvokimą.
- Kurti sprendimus endeminėms PR problemoms ir su krize susijusiems atsakymams.
- Sukurkite ataskaitų teikimo ir taisomųjų procedūrų viešųjų ryšių sistemą, kad išryškintumėte ir išspręstumėte problemas.
- Įdiekite pasaulinio lygio viešųjų ryšių geriausią praktiką, naudodami etikos teoriją, atskaitomybę ir ĮSA.
- Sukurkite praktinį požiūrį į šiuolaikinę darbo praktiką savo srityje.
- Įgyvendinkite veiksmų planą savo darbo vietoje, naudodami kurso metu įgytas žinias ir įgūdžius.