Pažangus kokybės valdymo meistriškumas
London Business Training & Consulting
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
London, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
9 days
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Lankydami šį kursą žinosite, kaip užtikrinti, kad jūsų gaminiuose ir paslaugose kokybė būtų įtraukta nuo pradinio produkto ir paslaugų kūrimo projektavimo etapo.
Jūsų kokybės valdymo programos sėkmė ar nesėkmė daugiausia priklausys nuo jūsų organizacijos žmonių.Šis kursas suteiks jums reikalingų žmogiškųjų išteklių įgūdžių ir žinių, kad jūsų kokybės vadybos programa būtų sėkminga.
Lankydami šį kursą taip pat suprasite tiekimo grandinės svarbą jūsų kokybės valdymo programos sėkmei.Tai padeda pagerinti įsitraukimą į tiekimo grandinę.
Lavinsite savo techninius kokybės valdymo įgūdžius supažindindami su pagrindiniais įrankiais ir metodais.
Veiksmingas būdas įvertinti jūsų kokybės valdymo pastangas yra būti audituotas.Šiame kurse aprašomas audito procesas ir pristatomi pagrindiniai kokybės apdovanojimai, kuriuos daugelis organizacijų naudoja kaip savikontrolės priemonę.
Kursą užbaigs pagrindinių mokymosi punktų santrauka, o po to – veiksmų planavimo pratimas, siekiant įgytas žinias ir įgūdžius pritaikyti iškart grįžus į darbą.Pagalba po kurso taip pat yra susijusi su jūsų veiksmų plano įgyvendinimu iki šešių (6) mėnesių nuo kurso pabaigos.
Dienotvarkė
Kokybės dizainas
- Dizainas, naujovės ir tobulinimas
- Projektavimo kontrolė ir valdymas
- Standartai ir specifikacijos
- Paslaugų sektoriaus kokybiškas dizainas
Kokybės vadyba – personalo faktorius
- Žmonės ir organizacinė struktūra
- Komandinis darbas už kokybę
- Komunikacijos dėl kokybės
- Mokymai dėl kokybės
Kokybės valdymas tiekimo grandinėje
- Pirkimo praktika kokybės vadyboje
- Kliento ir tiekėjo santykiai
- Nuo sutarties iki partnerystės
- Inovacijos tiekimo grandinėje
- Tarpusavio priklausomybės grandinė
Kokybės funkcijų diegimas – kokybės namai
- Susitvarkyti su klientų poreikiais
- Pagrindiniai QFD žingsniai
- Kliento poreikių įtraukimas į produkto ir proceso apibrėžimą
- QFD įgyvendinimas
Kokybės valdymo įrankiai, sistemos ir metodai
- Pagrindinės priemonės ir būdai
- Gedimo režimo, poveikio ir kritiškumo analizė (FMECA)
- Statistinio proceso valdymas (SPC)
- Priežiūros našumo gerinimas
Kokybės auditas, apdovanojimai ir įgyvendinimas
- Kokybės auditai
- Malcolmas Baldrige'as, Demingo prizas ir Europos kokybės apdovanojimai
- Kokybės vadybos įgyvendinimas
- Pokyčių valdymas
Kokybės vadyba paslaugų sektoriuje
- Kokybė produktų organizacijose vs paslaugų organizacijose
- Paslaugų kokybės matmenys
- Kaip pasiekti paslaugų kokybę
- Klientų aptarnavimo tobulumas ir klientų pasitenkinimas
Kurso apžvalga
- Pagrindinių mokymosi tikslų santrauka ir santrauka
- Veiksmų planavimas
Tikslinė auditorija
Šis kursas tinka:
- Operacijų direktoriai
- Vadovauja techninės priežiūros ir operacijų valdymui
- Vyresnieji vadovai, vadovai, patarėjai ir pareigūnai, norintys įgyti išsamias kokybės valdymo žinias.
Mokymosi rezultatai
Baigę šį kursą, jūs:
- Įvertinkite poreikį įtraukti kokybę nuo projektavimo etapų.
- Supraskite, kaip jūsų organizacijos žmonės gali pasiekti jūsų kokybės tikslus arba juos sulaužyti.
- Ugdykite įgūdžius, reikalingus bendradarbiauti su tiekimo grandine siekiant kokybės.
- Įvertinkite savo turimas kokybiškas priemones ir technologijas.
- Supraskite, kaip galite pasiekti savo kokybės tikslus naudodami auditą ir kokybės apdovanojimus.
- Išnagrinėkite kokybiškų stendų taikymo paslaugų teikimo metu subtilybes.
- Įgyvendinkite veiksmų planą savo darbo vietoje, naudodami kurso metu įgytas žinias ir įgūdžius.