Medicinos kolegijos kursai
Sulaiman Al-Rajhi Colleges
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Al Bukayriyah, Saudo Arabija
Kalbų studijos
Avestanas
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
Susisiekti su mokykla
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Sep 2023
Įvadas
Medicinos koledžas yra įsipareigojęs taikyti švietimo programą, sukurtą kompetentingiems gydytojams, kurie gali suprasti ir patenkinti Saudo Arabijos visuomenės poreikius ir patenkinti sveikatos priežiūros paslaugų teikimą aukšto lygio profesinių ir medicinos žinių bei elgesio lygiu ir paremti savo skiriamaisiais praktiniais įgūdžiais. Medicinos kolegija prisidės prie sveikatos priežiūros plėtros regione, sutelkdama aplinką į sveikatos priežiūros paslaugų teikimą ir su sveikata susijusių tyrimų aspektus.
Mūsų tikslai yra:
Parengti kompetentingus gydytojus, turinčius šiuolaikinių medicinos žinių ir aukšto lygio profesinius bei praktinius įgūdžius, galinčius patenkinti bendruomenės poreikius ir siekius.
Pasiruoškite būsimai sveikatos priežiūros įstaigų ir paslaugų sektoriaus plėtrai Qassim, sukurdami specializuotą darbo jėgą, kuri padėtų valdyti, valdyti ir tvariai vykdyti šias įstaigas ir prisidėtų prie taikomųjų tyrimų, susijusių su sveikatos priežiūros paslaugomis regione.
Padėkite absolventams tęsti studijas po studijų, teikdami tęstinio medicinos mokymo programas ir specializuotas kvalifikacijas.
Skleisti sveikatos supratimą ir pabrėžti universiteto vaidmenį visuomenėje.
Pataria ir teikia medicinos paslaugas bendruomenei dėstytojų atstovaujamose disciplinose.
Sulaimano Al-Rajhi universitetas priėmė probleminį mokymąsi (angl. Problem-based learning, PBL), kaip pagrindinę švietimo metodiką, kad jų studentai mokytųsi pasaulinius standartus. PBL yra į studentą orientuota pedagogika, kurios metu studentai mokosi apie dalyką per problemų sprendimo patirtį. Studentai mokosi ir mąstymo strategijų, ir žinių apie sritį. PBL tikslai yra padėti studentams įgyti lankstių žinių, efektyvių problemų sprendimo įgūdžių, savarankiško mokymosi, efektyvių bendradarbiavimo įgūdžių ir vidinės motyvacijos. Probleminis mokymasis yra aktyvaus mokymosi stilius. PBL mokymosi metu vadovaujasi konstruktyvistine perspektyva, nes instruktoriaus vaidmuo yra vadovauti mokymosi procesui ir jį užginčyti, o ne griežtai suteikti žinių. Žvelgiant iš šios perspektyvos, grįžtamasis ryšys ir apmąstymai apie mokymosi procesą ir grupės dinamiką yra esminiai PBL komponentai. Studentai laikomi aktyviais agentais, kurie užsiima socialinių žinių kūrimu. PBL padeda sukurti prasmę ir kurti asmenines dalyko interpretacijas, pagrįstas patirtimi ir sąveika. PBL padeda nukreipti studentą nuo teorijos prie praktikos kelionės metu, sprendžiant problemą.