Daugialypės terpės ir žaidimų dizaino kursai
Overseas Chinese University
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
100號, Taivanas
Kalbų studijos
Anglų kalba,
Studijų formatas
Susisiekti su mokykla
Trukmė
Susisiekti su mokykla
Tempas
Susisiekti su mokykla
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Sep 2023
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
„Executive Yuan“ planavo, kad kylančios pramonės šakos, kurias Taivanas turėtų aktyviai skatinti ateityje, yra: turizmas, biotechnologijos, ekologiškoji energija, medicininė priežiūra, puikus žemės ūkis ir kultūrinis kūrybiškumas; šešios besiformuojančios pramonės šakos; skaitmeninį gyvenimą pasirinko kaip vieną iš būsimų Taivano pramonės šakų. Tikimasi, kad jis skatins atsirandančias technologijas, tokias kaip internetinė daugialypė terpė ir skaitmeninis turinys.
Remiantis „Yuan Executive“ nacionalinės informacijos ir komunikacijos plėtros skatinimo grupės paskelbta informacija, Taivano skaitmeninio turinio pramonę sudaro aštuoni pogrupiai, įskaitant penkias pagrindines ir tris susijusias pramonės šakas. Pagrindinės pramonės šakos yra skaitmeniniai žaidimai, kompiuterinė animacija, skaitmeninis garso ir vaizdo įrašas, skaitmeninė leidyba ir rinkimas, skaitmeninis mokymasis ir susijusios pramonės šakos yra mobiliųjų programų paslaugos, tinklo paslaugos ir turinio programinė įranga.
Be šešių kylančių pramonės šakų, „Executive Yuan“ taip pat planuoja būti viena iš dešimties pagrindinių paslaugų pramonės šakų, o skaitmeninio turinio pramonė yra viena iš pagrindinių jos pramonės šakų. Iki 2013 m. Taivano skaitmeninio turinio pramonės produkcijos vertė sudarė apie 858,2 mlrd. Juanių, ty 17,49% daugiau nei 2012 m.. Kalbant apie penkias pagrindines pagrindines pramonės šakas, pagrindinių pramonės šakų produkcijos vertė 319,4 mlrd. Juanių, ty 29,15% daugiau nei praėjusiais metais. Tai sudaro apie 37,22% visos pramonės.
Todėl 101-aisiais mūsų mokykla įsteigė Daugialypės terpės ir žaidimų dizaino skyrių prie Dizaino ir informacijos mokyklos, tikėdamasi tapti talentų lopšiu su skaitmeninės žiniasklaidos dizainu, apjungiančiu filmų ir televizijos animaciją bei interaktyvius žaidimus, ir bendradarbiauti su šalimi plėtojant skaitmeninio turinio pramonė, skatinanti studentus tapti dizaino talentais, turinčiais humanistinę estetiką, skaitmeninių technologijų pritaikymo galimybes, filmų ir televizijos animaciją, interaktyvų žaidimą, taip pat pasižymi laisvųjų menų humanistinėmis savybėmis ir geru profesiniu požiūriu, gali vykdyti socialinę atsakomybę, atitikti socialines vertybes ir taip pat turėti skaitmeninių laikmenų integraciją ir vizualų dizainą. Pagrindinės profesinės žinios, daugialypės terpės integracijos projektavimo talentai, galintys integruotis visose srityse ir galintys naudoti profesionalias programinės įrangos galimybes.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Universitetinės žiniasklaidos vadybos baigimo pažymėjimas (internetinis)
- Online Canada
- Toronto, Kanada
Asocijuotas taikomųjų mokslų, informacinių technologijų - interaktyvios daugialypės terpės srityje
- Philadelphia, Jungtinės Amerikos Valstijos
Daugialypės terpės komunikacijos diplomas
- Winnipeg, Kanada